11 Ekim 2013 Cuma

HER TELDEN KARIŞIK POST 20 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Kızımın odası da evdeki ferforje furyasından nasibini aldı :) 
nasıl sevdim nasıl..

Pembe parıltılı harfler : Suna Teyzesinden.. ( Eminönü ve Euroflora'da bolca var )
Puantiyeli kutu : İkea
Ferforje Kafes : English Home


Modarana'da sahibini bulan ciciler için bol bol cici paketler yaptım.. Çok tatlı geri dönüşler aldım.. 
Yalnız sadece ikisini fotoğraflamayı akıl ettim.. 
Bayramdan sonra bir sürü yeni cici gelecek yeni paketler yapacağım inşallah :)


Evde hafiften "soldan soldan geliyorlar bana" belirtileri gösterince Yasin tarafından gezmelere götürüldüm..
Özsüt'ün böreklerine bayılıyordum oranın lakin geç gittiğimiz için böreklerin bitmiş olması sebebiyle tosta talim ettik :)


Çocuklara ayakakbı/botta baktık o gün.. Bu puantiyeli botlara bayıldım.. Ama o kadar ağırdı ki benim çırpı bacaklı kızım yere yapışırdı ikide bir alsaydım :) Biraz daha büyüsün bu tarz bi şey alacağım inşallah..
Şemsiyeye de ayrıca vuruldum.. yine biraz daha büyüsün alınacaklar arasında..
o gün çocuklara hiç bi şey bulamadık.. Sonradan Yasin birer bot almış bulup. Oğluma tarz tarz ciciler almış bayramlık.. Rana'nın botu gümüş rengi pek tatlı.. 

Rana ugglarıma el koydu diğer pek çok şeyimi elinden alamadığım gibi.. Ne güldük ne güldük haline bi de yürümeye çalışıyor bunlarla tam komediydi..
Köşe bucak kaçırıyorum şimdi her şeyimi.. Özellikle ayakkabılarımı..



Hafta sonu doğum günümüz var , hazırlık vs. derken blogum sessiz kalabilir..
Instagram'da canlı yayın yapacağım ama tabii  :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

8 yorum:

  1. benimkiderim şimşek aşkı yüzünden bende bu temayı kullanmak zorundayım.Ne yazık ki 4 yaş doğum günümüz annesinin istediği gibi olamadı o yüzden hazırlıklara 10 ay önceden başladım .)))) birde doğum günü hazırlıkları postu istiyorrrrrrummm lütfen canımın içi cupcake kağıdının şablonuda lütfen sen varya sen mükemmelsin sennn iyiki varsınnnn

    YanıtlaSil
  2. şimdiden doğum gününü kutlarım hazırlar için de kolay gelsin doğum günü yazısını da heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar
    Blogdaki yazılarınız çok minik görünüyor, neredeyse okunmuyor.
    Sıkıntı benim tarayıcımdan mı başka bir konudan mı bilemiyorum; ama bilgilendirmek istedim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel herşey, servis takımı ve ugglara da ayrıca bayıldım güzel günlerde kullanın :) Oğlunuza da nice mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel yaşlarınız olsun inşallah
    Rana'nın odası çok şirin olmuş,servis takımını çook sevdim ve cupcake tasarımını bekliyorum merakla:)

    YanıtlaSil
  6. şimdiden doğum günlerinizi kutluyorum nice mutlu güzel günleriniz olsun blogunuzu yeni takip etmeye başladım sanki aileden birinin yazdıklarını okuyormuşum gibi sizi sevdim iyi geceler

    YanıtlaSil
  7. O kırmızı botlarda mı de facto dan İlkay abla, çokkk güzeller ya. Hepinizin doğum günü şimdiden kutlu olsun... :) Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  8. nıce guzel senelere ıns. botlar harıka olmus buyuk buyuk ;)

    BU arada her yazı basına koydugunzu nazar duası cok hosuma gıttı kendı blogumda da mutlaka yapmalıyım.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it