22 Ekim 2013 Salı

ŞİMŞEK Mc QUEEN /ARABALAR TEMALI 7. DOĞUM GÜNÜ PARTİMİZ :) TÜM DETAYLAR..


İlk göz ağrım yakışıklı oğlum 7 yaşına girdi bile.. 

Hadi başlayalım uzuuunnn doğum günü postumuza :)

Masamızdan genel bir görüntü..


Emin bu yıl Şimşek Mc Queen teması istedi.. geçen yıl Beşiktaş Temalı yapmıştık.. hatırlamak isterseniz buraya tık tık..  


Detaylara inelim..

Kankası mc queen in fotoğrafı ve Emin'in adının yazılı olduğu flama : 
Sevgili Devran Duryılmaz'ın Hediyesi
Çok sevdik bunu odasında yeri belli şimdi..Oraya asılacak.. 

Masa , bank , tabureler : İkea

Bu yıl masa örtüsü kullanmadım.. Çok renkli , resimli olduğu için her şey zemini sade tuttum.. Artı masamın görünümü , spor bir tarz oluşu beyaz oluşu vs. temamızla da uyum sağladı.. 


 Pastamızı Yeşim Teyzemize yaptırdık yine.. aynen daha önce de olduğu gibi pastanın içeriğini , temamızı , mc queen istediğimizi söyleyip gerisini ona bıraktık.. 


Emin için iyi dilekler kartları :  Sevgili Devran Duryılmaz'ın Hediyesi

Bu tatlı kartları takı askılığımda sergiledim.. Daha önce Rana'nın doğum gününde misafirlerimzie dağıtacağımız hediyeleri sergilemek içinde kullanmıştım.. Ve bu yıl yine kullanacağım Rana'nın doğum gününde :) Çok fonksiyonel bir askı oldu kendisi :) 
Takı Askılığı : Euroflora


Baskılı Kürdanlar :  Sevgili Devran Duryılmaz'ın Hediyesi

Bunlar aynı zamanda çıkartma.. Doğum günü sonrası kürdanlarını atıp çıkartma olarak kullandı oğlum.. Üzerinde yine paşamın resmi var görüldüğü üzere.. Emin bayıldı :)

Cupcake Kağıtları : Ben yaptım.. 


Börek için katlı standımı da yine temaya uygun kapladım.. Burada nasıl yapıldığını anlatmıştım.. Bu kez peçete yerine yine cupcakelerde kullandığım defter kabını kullandım..  


Ve bunlar temaya uygun aldığım diğer parçalar..
Plastik bardak , kağıt tabak , mc queen rozeti ve mc queen düdükleri : Euroflora

Rozetini yakasına taktı Emin ve aslında hala takıyor.. İyi bir seçim yaptım galiba :) Düdüklerse bizim başımızı şişirseler de çocuklar için büyük eğlence kaynağı oldular. 
Hele düdüğü öttüremeyen Rana'nın abisine , kuzenlerine yetişmek için sürekli düdük ağzında çığlık atması bizi baya güldürdü :)


Baskılı peçete süslemesi ile birlikte kırmızı peçeteler , Baskılı büyük kürdanlar :  
Sevgili Devran Duryılmaz'ın Hediyesi



Vee hepimizin bayıldığı büyük afiş : Sevgili Devran Duryılmaz'ın Hediyesi

Benim bu afişin önünde tüm çocukları fotoğraflama niyetim vardı ama o hengamede unutmuşum..

Bu arada Emin ile tanışın :) 
Yasin oğlunun büyümesiyle biraz esnek davrandı kuralları konusunda.. En azından doğum gününe özel.. 
Aynı esnekliği kızım içinde istiyorum diyeceğim amaaaa çok ümidim yok :)


Masayı temsilen kurmuş , yan taraftaki tv ünitesi üzerini tabak , bardak , masaya sığmayan mamaları sergilemek için kullanmıştım ki sadece bu fotoğrafı çekmişim..
Lacivert tabaklarımı kullanmıştım temaya uygun diye.. Kağıt tabakları kullanmadık yani.. 

Sim Detaylı Çay Bardağı Takımı :  Gürallar


Evdeki özel günlerde vazgeçilmezim ayakkabılarımı giydim..


Bu harika kolyeyi bana Viyana'daki arkadaşım Arzu hediye etmişti.. Siyah elbisemin yakasında kullandım.. Makyajımda toz pembe far ve bolca siyah rimel içerikliydi..


Hazırlıkların , koşturmanın bittiği , misafirlerin gelmesine bir kaç dakika kala soluklanmak için oturmuşken masaya ,etrafa attığım kuş bakışı :) ile postumuzun sonuna geliyoruz..


#emin7yasinda

Mutlu Yıllar Oğlumaaaaa ! :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

15 yorum:

  1. Herşey mükemmel.Diyecek söz bulamadım yani her birşeye bayıldım.Mutlu yıllar yakışıklı oğlunuza.Maşallah ;))

    YanıtlaSil
  2. çok çok çok beğendim maşallah Emin'e... İyiki doğmuş, bu arada çok da yakışıklı Emin kuzu... Rabbim ağzınızın tadını bozulmasına izin vermesin inşallah...

    YanıtlaSil
  3. herşey ve siz çok hoşsunuz

    YanıtlaSil
  4. hep böyle güzelliklerle, sağlıkla, mutlulukla, huzurla ve en önemlisi sizinle hayırlı bir ömrü olsun inş.. her şey yine çok güzel olmuş. büyüdüğü zaman hatırlayacağı güzel günlerden biri...

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı mutlu nice güzel yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Rabbim nice yaşlarını görmenizi nasip etsin, sağlık, huzur,ağız tadıyla... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. herşey çok harika ben bayıldım :) emine de mutlu yıllar nice uzun senelerini görürsün inşallah...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık hepsi çok güzel iyiki doğmuş Emin çok şanslı becerikli bir anneye sahip olduğu için:)

    YanıtlaSil
  9. Allah nice mutlu yaşları birlikte kutlamayı nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  10. Mutlu mutlu yaşlarınız olsun inşallah, ne mutlu kıymet bilip oğlunun en sevdiği şeylerle doğum gününü kutlayan aileye ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. eminciğim, mutlu seneler dilerim.. vatana millete ailene hayırlı bir evlat olman dileğimdir..
    sevgiler.. ♥NK

    YanıtlaSil
  12. Sağlıklı,sıhhatli yaşlar olsun.Ben birdaha ki seneninkini şimdiden merak etmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  13. size hayranım harikasınız :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa