31 Ekim 2013 Perşembe

Son Zamanlarda 12 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Son Zamanlarda..

33 yaşına girdim :)

Yasin gece eve bu muhteşem şeyle geldi.. Ennnn sevdiğim şey waffle ! 
Portakal kabuğundan yapılmış adımın baş harfine dikkatinizi çekerim :)


Bol bol keyif yaptım..

En iyi koca , karısına tabak çanak alan koca dedim :) 

Elim ayağım titredi bunları görünce fotoğraftan da belli olduğu üzere.. Hele içinden pembe pembe ciciler çıkınca "sen oldun" dedim Yasin'e.. Aynen devam her şeyin pembesini almaya :)


Dolap düzenlemeye tam gaz devam ettim.. 


Posterİstiyorum'un bu bana özel hazırlanmış beyin fırtınası estirecek hediyesiyle çocuklar gibi el çırptım :) harika bir hediye seçeneği olabilir sizler içinde.. Benden söylemesi.. 
Ama Yasin çocuklar parçalarını kaybeder üzülürsün dedi.. El koydu ofise götürdü hevesim kursağımda kaldı.. Olsun dedim bitmiş halini getirirsin madem o da olur.. Not defterlerime de elini uzattı nayıırrrrr dedim onlar benim  :)


Veee Yeganemin doğum günümde gönderdiği çiçekle müthiş mutlu oldum.. Hem tam zevkime ,evime uygun vazosu , iç açıcı beyaz renkleri , hemde "oh yırttık sadece çiçek yollamış sözümü dinlemiş" diye.. 
ama dinlememiş tabii :) 
Diğer hediyelerini yüz yüze görüşünce vereceğim nihahahah deyip beni yine ürkütmeyi başardı.. Yine yırtamamışım..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa