7 Ekim 2013 Pazartesi

YENİ , YENİ EVİMİZDE MİSAFİR AĞIRLAMA :)


Hafta sonu kalabalık misafirlerimiz vardı..

İşte soframız..


Çocuklar yukarda Emin'in odasında yer sofrasında ,televizyon karşısında yediler.. Masayı biz büyükler için kurdum.

Geçenlerde kurduğum bir sofra ses getirmiş , Selpak'ın dikkatini çekmiş , o soframın fotoğrafını sayfalarında yarışmalarını duyurmak için kullanmak istemişler ( bakınız tık tık :) , 
Ve  bana sofralarımda kullanmam için yeni peçeteler göndermişlerdi sağolsunlar (onun içinde buraya tık tık :) 



Soframıza gelirsek..
Ortadaki güzel mi güzel servis tabağını ilk kez kullandım.. Sevgili Suna'nın hediyesiydi.. Bize gelmelerinde harika bir mama yapıp bu tabakta sergilemişti.. Bir Suna klasiği olarak getirdiği tabağı geri götürmedi bana hediye almış onu zaten :) Şeffaf kapağı da var çok şık bir şey..


Hasır Amerikan Servis : İkea
Peçete : Selpak Prestij
Masa , Bank, Tabureler : İkea

yukarıda bahsettiğim Selpak'ın kullanmam için gönderdiği ürünlerden..


Mor-Altın İşlemeli Çay Bardağı Takımı :  Gürallar Porselen


Ve bunlarda bal , pekmez sergilemek için kullandığım pembe plastik bardaklarımız.. 
Sofraya uygun olması açısından peçete dekupaj yöntemiyle , sofrada kullandığım peçetenin desenleriyle süsledim.. 
Yapılışını burada anlatmıştım.. yine tık tık :)


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa