27 Kasım 2013 Çarşamba

Ayşe Rana'nın Pembe-Beyaz , İnci-Dantel , Hello Kitty Temalı 2.Yaş Doğum Günü Partisi :)


Pazar günü uzun zamandır heyecanla hazırlandığımız 2. yaş doğum günü partimizi gerçekleştirdik :)
anlatılmaz yaşanır bir gündü..bir sonraki postumuzda biraz anlatmaya çalışacağım ne kadar başarabilirsem..
çok fazla fotoğraf ve detay var..henüz tam anlamıyla fotoğraf ayıklayabilmiş değilim.. o yüzden geçen yıl 1. doğum günü partimizde yaptığım gibi 2 post hazırlayacağım..

sizi bekletmemek adına hızlıca hazırladığım bu postumuzda emeği geçenlerden yüzeysel bahsedip , 2. postu daha detaylı "ne nereden ? neyin içinde ne var ? hangi güzel şeyi kim yaptı ?" gibi sorularınıza cevap verir nitelikte hazırlayacağım inşallah :)

Özenle hazırladıkları ve bize hediye ettikleri ürünleri ile bize masalsı bir ortam sunup , bu özel günümüzü , unutulmaz hale getiren , her birini mutlaka tavsiye ettiğim , alanlarında çok başarılı sponsorlarımızla başlayıp , sonrasında fotoğraflarla sizi baş başa bırakıyorum şimdi :)

*isimler , ürünlerin bana geliş sırasına göre dizilmiştir..

 Pembe Dantel , Taş Detaylı Masa Örtüsü : Hobim Efsane

İyi Dilekler-Peçete Kartları , Banner, Su Şişesi Stickerları , Büyük Süslü Kürdanlar ve Tüm İsme Özel Baskılı Stickerlar : Devsbul Design

Kurabiyeler : Home Made Cookies Banu's

Rana'nın İnci-Dantel Temalı Doğum Günü Kostümü : Online Kostüm

Hello Kitty Temalı Pasta , Cupcake ve Kurabiyeler : Halime Er Kokoş Şekerler


Vee 2. postta görüşmek dileğiyle iyi seyirler  :)



















Rana'nın geçen yıl gerçekleşen , 1 yaş doğum günü partisini de hatırlamak isterseniz , postları için buraya ve buraya tık tık :)


Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com


*Ürünlerinizin , Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.. 

44 yorum:

  1. Herşey çok güzel.Allah hayırlı ömür versin :)

    YanıtlaSil
  2. ay yirim onu ben yaa yirimmm sarı saçlı fıstıklı şeker... Yeni yaşın hayırlı olsun , uzun ömürlü olsun.. İslama bağlı olsun... Bzim yerimize de öp fıstıklı şekeri...Herşey çok güzel olmuş... Herkesin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi teşekkürler yine canım :) ne güzel bi dilek bu inşallah.. sevgilerimle..

      Sil
  3. Nasıl şirin nasıl pembe olmuş. Hepsi çok güzel maşallah abla emeklerinize değmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Civil civiiil bir masaaaa :) rabbim hayirli uzun omurler versin ranaya, yeni yasi hayirli olsun. Diger postu merakla bekliyoruuum :) neyse ki yogunlugu atlattin, artik biraz dinlen olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim Ayşecim :) inşallah dinlenirim biraz diyeceğim ama önümüzde emzirmeden kesme olayı var ihihihi uğraşacağız biraz :)

      Sil
  5. Tek kelimeyle harika! Nice mutlu yaşlarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiizz sevgiler <3 :)

      Sil
  6. Hersey çok güzel olmuş ince ayrintisina kadar düşünülmüş, Yeni yaşın kutlu6 olsun Ayşe Rana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiyseniz ne güzel :) çok teşekkürler..

      Sil
  7. Süper süper süper.. Maşallah size :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir özen:))inşallah sizlere hayırlı evlatlar olurlar ve aynı özeni sizlerede yaparlar.amin cümlemiz için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yürekten amiin benden de :) çok teşekkürler

      Sil
  9. Bayıldım Herşey harika olmuş...Çok zevkli ,Çok tatlı .....Allah Nİce sağlıklı mutlu yaşlar nasip etsin.Diğer postu sabırsızlıkla bekliyoruz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende güzel yorumlarınıza bayıldım :) Allah razı olsun sevgiler

      Sil
  10. Herşey çok harika gözüküyor.Hayırlı,sağlıklı,sıhhatli yaşlar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Allah razı olsun :)

      Sil
  11. Herşey çok güzel olmuş ablacım. Rabbim uzun ömürler nice yaşlar nasip etsin inşallah. Bende orda olmayı çok isterdim ama kısmet değilmiş. Öpüyorum çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Büşracım :) inşallah seneye birlikte oluruz yine.. cicilerin bazılarından ayırdım size gönderceeğim inşallah :)

      Sil
  12. Rüya gibi, her yer pespembe:) Çook şanslısın Ranacık maşallah. Ömrün uzun olsun. Nice yaşların olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıımm öpüyoruz kocaman :)

      Sil
  13. tam bir prenses doğum günü partisi olmuş maşallah :) Allah sağlıklı sıhhatli huzurlu mutlu nice yılları hep birlikte nasip etsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle hissettirdiysek ne güzel :) çok teşekkürler

      Sil
  14. bu kadar pembe bir arada ama hiç göz yormuyor.çok uyumlu ve şenlikli görünüyor her şey:)hayırlı evlat olsun inşallah,ömrü bereketli,sağlıklı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hem pespembe olsun istedim.. hem dediğiniz gibi yormasın gözü dedim farklı pembeler kullandım bu yüzden.ve aralarda beyaz :) beğendiyseniz mutlu olduumm :)

      Sil
  15. Size anne diyebilir miyim ? :)

    YanıtlaSil
  16. sağlıklı, mutlu, sevgi ve başarı dolu bir ömür ve nice yeni yaşlar diliyorum. Her şey çok güzel ve özenle hzırlanmış emeğinize sevginize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim her şeye değdi bu güzel yorumlarla <3

      Sil
  17. Aman Yarabbim...her bir kareye binlerce maşallah diyerek baktım...bu ne kadar muhteşem ,ne kadar olağanüstü bir kutlama olmuş...hiç böyle tatlı bir doğumgünü hazırlığı görmemiştim doğrusu,genelde bildiğimiz sıradanlıkta yaşanır doğumgünleri ama sizinki bambaşka olmuş...ikramlar,pasta,sunum,misafirlere hediyeler her şey her şey o kadar güzel düşünülmüş ki...Rabbim ağzınızın tadını bozmasın,bozmaya çalışanlarada fırsat vermesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim öyle mutlu oldum ki yorumlarla :) Allah razı olsun amin benden de yürekten..

      Sil
  18. ay maşallah maşallah barekallah kardeşim Rana'yla baktık ve bayıldık. Rabbim nazarlardan korusun hepsi harika İlkay Hanım burdan Nas ve Felak okuyup üflüyorum. Benimde küçük kardeşimin bu haftasonu doğum günü birşeyler planlıyorum ama kendimce elimden ne gelirse Hello Kityli plastik tabak bile bulamadım ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun çook teşekkür ederim..sevgiyle yaptığın her şey aynı şekilde karşılık alacaktır merak etme.. benim şu amsada tasarlayıp gerçekleştiremediğim öyle çok şey var ki.. olsun bu haliyle bile çok güzel benim için :)
      mutlu yıllarrr kardeşine :)

      Sil
  19. Suan arabanin icindeyim cocuklar uyuyor esim markete gitti:) bende oturdum senin resimlere. Bakiyorum ilkay. Hanim masallah barekallah ailecek daha nice yillara ins. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel :) bende çok severim o anlarda bi şeylere bakmayı.. o anına eşlik ettiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  20. Maşallah allah evlatlarinizi size bagislasin 2.5 yildir takipcinizim cok beğeniyorum sizi ancak cesaret yazmaya sağlıcakla kalin inşallah mutlu yıllar olsun yavrunuzla size :)

    YanıtlaSil
  21. Çook güzel olmuş
    şuan nişanlıyım ilerde evlenirsem ve çocuklarım olursa çok işime yarayacak bu parti örnekleri ;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa