12 Kasım 2013 Salı

Son Zamanlarda 13 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

SON ZAMANLARDA..

Kendime özel keyif sofraları kurdum.. bakarak doydum :)


Eskiden iyi , güzel olan her şeyi saklardım.. Misafirlerde kullanayım falan diye.. Şimdi yine saklıyorum gerçi ama o anlamda değil :) Şimdi bi süre bi kullanmadan , çıkarıp çıkarıp sevme , sonra yerine kaldırma aşaması geçiriyorum hep dediğim gibi.. O aşamadan sonra özel birini beklemiyorum ama mesela kendime kullanıyorum..
Önce kendime özen göstermeliyim kafasındayım artık.. Ben mutluysam beni seven herkes mutlu :) Mutlu anne : mutlu eş, mutlu çocuklar derim her zaman.. Böyle şeylerde mutluluk veren küçük detaylar.. Her fırsatı değerlendirmek lazım..


Bim'in pastalarına taktım..

Yukarıdaki fotoğrafta görünen frambuazlı olanı.. Onu ilk kez denedim güzeldi.. Ama ben aşağıdaki meyvelisine takıntılıyım bayılıyorum ona.. Her gün yesem bıkmam.. 


Yasin'le çocukları bırakıp yaptığımız kaçamaklardan biri..

Ona bişeyler almaya çıkmıştık bana aldık döndük  :) Sonra bi şeyler yedik ben her zaman ki gibi salataaaa diye ciyakladım.. Hem salata delisiyim hem pasta.. 
Ne tezatlık :)
Yalnız o fotoğrafta gördüğünüz paketli ekmekler hep küflü çıktı :) Öyle böyle değil baya küf sarmış.. Mekanın adını unuttum ama öyle ilginçtir ki buranın hemen karşısındaki cafede pasta yemiştim önceden ve altı yeşil yeşil küflü çıkmıştı hatırlayanlarınız olacaktır.. 

Şöyle bi teşhis koyduk ki Starcity Avm'nin yemek katında bi küf sorunu var :) 
Daha da bi şey yemeyiz orada..


Evde düzen-tertip olaylarına tam gaz devam ettim..

Burası masa örtülerimin peçeteleliklerimin vs. olduğu dolap.. En sık dağılanlardan.. Şimdilik iyi gidiyoruz bakalım henüz bi dağılma yok :)


Gece yarısı temizlik yapmayı sevenlerden misiniz ? :)

Ben öyleyim.. Çocuklardan sonra tüm temizliği yapıp bitireyim gibi bir durum olmuyor.. İlla ki bölünüyorsun.. Toz alma işlemlerini gece hallediyorum.. 
Huşu içinde :) o anlardan bir kare..


Dantel tabağımı kullanmaya başladım :) Çağla Hand Made ürünü kendisi

Çok yakıştı evimize.. Şu an yerinde başka bi şey var.. Evde sürekli bir değişim yaşanıyor bizde ama yine bu hale döneceğim sanırım.. 


Hafta sonları renkli sofralar kurdum..

Evin beyi tavadan yemeyi seviyor diye bu sefer ona sürpriz yaptım koca tavayı masanın ortasına konuşlandırdım.. Tavanın masaya uyuyor oluşu da büyük etkendi tabii :)

Pembe kayık tabaklarım Yasin'in doğum günü hediyelerinden.. Paketlerin içinde neler vardı diye soranlar olmuştu.. Birinde bunlar vardı.. Bir boy büyüğü de var bunlara ilaveten.. 3'lü set.. Tantitoni'den..


Peçete : Selpak


Yasin'in sürpriziiii :)

Poster İstiyorum'un bana özel hediyesi puzzle bitti.. Yasin bitirmiş.. Evde çocuklardan dolayı parçaları vs. kaybolur üzülürüm diye ofise götürmüştü.. Şimdi tutkalı halledilecek ve çerçevelenecek.. Çok güzel olmuş :)


Gecenin bi körü keyif anlarımdan biri..

Keyif yapmadan asla :) Ne demiştik mutluluk küçük detaylarda gizli hiç bir fırsatı kaçırmamak gerek..
Tabağımla , bardağım üzerindeki yapraklar ne uyumlu olmuş.. Bu sefer tamamen tesadüf fotoğrafı çekerken farkettim bende :)


Pastaaaa !

Oysa sadece çay içmekti niyetim bunu görünce dayanamadım.. Eski semtimizi ziyaret ettik hafta sonu.. Çocuklar daha doğmadan önce sıklıkla gittiğim yerdi burası nostalji oldu :)


Yasin'e çaktırmadan "Yasin bugün ne giydi ?" pozu yakalamaya çalıştım gün boyu.. Erkek kombinleri de yayınlayacağım diye söz vermiştim malum..  Kıyafeti yakalayamadım ama ayakkabıyı yakaladım :)
Karı-koca uyumumuz yine gözden kaçmıyor :P

Yasin ayakkabı : Tergan
Benim ayakkabı : DeFacto 

Emin kuşumda kıyıdan girmiş ayakkabı pozuna :)


Perde bakıyorum ben yine :)

Sanırım benim ömrüm bi ev boyatmakla , bi de perde diktirmekle geçecek.. Şu an ev boyanıyor yani biz taşımada hemen önce evi boyayanların batırdığı yerler düzeltiliyor diyelim.. Alt boya turuncuydu ya ufak tefek turuncu yerler bırakmışlardı hep baktıkça uyuz oluyorduk..
Biraz daha oturalım burda komple boyatacağım inşallah.. Renk değişimi olacak.. Bu renkte çok güzel (özellikle eski turuncu haline bakılırsa ) ama pembeler , maviler falan fena olmazdı hani :)

Perdede camlar için değil hehe bişeyler peşindeyim ama istediğim deseni bu kez bulamıyorum.. Şu aşağıdakileri beğendim gibi ama beğenmedim de gibi.. Bilmiyorum :) Bakmaya devam..

Kumaş : Bauhaus


Bu saksılara bayıldım.. Yine Bauhaus..

Şimdilik saksı ihtiyacım yok ama çok sevdim sonra alırım belki dedim çiçek bakmaya devam edebilirsem :) Yasin'de fotoğraf çek şunu istiyorum dersin getirim ben dedi.. Bu fotoğraf o yüzden var :) Hazır varken rengarenk saksı arayanlara fikir olsun.. 


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it