7 Kasım 2013 Perşembe

Tantitoni Cam Çaydanlıkla Hafta İçi Kahvaltısı :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح 

Baştan anlaşalım kimse kırılır bu demesin :) Aldığımdan beri bunu o kadar çok duydum ki artık söyleye söyleye kıracağız.. O aşamadayız..

Anlaştığımıza göre postumuza geçelim :)

Geçtiğimiz günlerde ilk poğaçamı yaptım ve aşık olarak aldığım cam çaydanlığımda bu ilk poğaçamın misafir olduğu kahvaltı soframızı şenlendirdi :) Ona geleceğiz yine..

Okulda bu yıl beslenme listesini aldığımızda poğaça gününü görünce Emin şöyle dedi : "ama benim annem poğaça yapamıyor ki.. Neyse olsun pastaneden alırız" 
Şöööyle bi döndüm gözlerimi belerte belerte.. Yasin kahkahayı bastı ben çok pis bozuldum.. Ve oğluma şöyle dedim : "annen isterse her şeyi yapar oğlum" :)
Yaptım..
Oldu..
Tarifi gelecek..
Evet belki kocaman oldular.. Evet belki şekilsiz oldular.. Ama ama güzel oldular önemli olan bu değil mi ? :)
Züğürt tesellisi gibi görünse de bu ilk denemeydi a dostlar ! İkincisi daha güzel olacak inşallah..
Sonuç olarak Emin bayıldı.. 4 tane okulda , 3 tane evde olmak üzere 7 tane yedi ve hep poğaça yap anne dedi yupppiiiiii :)


Poğaça yaptığımın gecesi babamlardaydık.. Bahsetmiştim sonra dedim güzel olursa size de yollarım.. Gelen giden olmazsa bilin ki bişeye benzemedi :)

Sonra yolladım babam aradı..
-Nasıl olmuş baba ?
+Hiç beğenmedim !
-Ühühüühühüh
+ Çok çabuk bitti..
-Ahahahah :)

Babamın beğenmesinden benim beğendiğime geçelim şimdi Tantitoni cam çaydanlıııık !
Tam yürüyen merdivenden inip otoparka gidiyorduk ki mağazasının tam girişine koymuşlar bunu kendimi tam önünde buluverdim.. Ay Yasiiinn bu neeeee derkeen 5 dakika kadar sonra kutusunu kucaklıyordum :)


Şimdi de gidip gelip seviyor , bununla çay doldurup içerken kendimi zerafetten kırılacak gibi hissediyorum :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa