27 Aralık 2013 Cuma

5 Sofra , Post 3.. ve Grip :)


NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Şu an değil sofra kurmak , sıvı gıdalar dışında beslenemiyorum bile :) Soluk borumun yerinde bir sopa , bademciklerimin yerinde koca kayalar var sanki.. Perişan oldum demiştim hani , salı günü hafif bir boğaz ağrısıyla uyanıp yarım saat içinde üzerimden tır geçmişcesine ağrılara gark oldum.. Akşama kadar gözümü açamadım.. Emin yavrum o baktı kardeşine.. Gözümü açamadığım gibi ağzımı da açamadım.. İçim dışıma çıktığı zamanlar hariç.. Hatta telefonu da :)

Yasin aradı defalarca ve ben en sonunda açıp sadece , "ölüyorum , grip !" diyebildim :) 
Bu 2 kelimemle durumun vehametini anladı.. Çünkü ağız alışkanlığı her soğuk algınlığına grip oldum deriz.. Ama grip başka bir şey.. 
Biz Emin 1 yaşındayken bunu deneyimlemiştik Yasin'le.. Emin'in rota virüs dolayısıyla hastanede yatışının hemen ertesinde ben hayatımda ilk kez gerçekten grip olmuştum.. Ölümden döndüm resmen.. Gerçek grip öyle bir şey ki anlatılmaz yaşanır.. 
Grip deyince gözümün önüne gelen ilk sahne , su içmek isteyip Yasin'e sesimi duyuramayıp , sürüne sürüne mutfağa doğru giderken buzdolabının önünde kendimi yere bırakışım ve orda uyuyuşum olur :)  Grip öyle bi şey..

Yasin grip lafını duyunca tutuştu tabii :) 
Sonrası : acil , tekerlekli sandalye , serum , damarımı bulacaklar diye kolumdan şıp şıp akan kan..

Bu serum harika bi şey.. Bittiğinde ağrılarım hafiflemiş daha iyiydim lakin takacağız deseler 3-5 tane daha taktırırdım :) Doktor çıkabilirsiniz dediğinde kalsam ben az daha modundaydım.. Sonra içine ne ekledilerse arabada oturduğum yerde ağzım açık uyudum.. Eve geldiğimde de küt yatar yatmaz uyudum.. Ki bu benim tarihimde çok görülmüş bi şey değil.. 
İyice dinlenmişim.. Ertesi gün ağrılarım o kadar şiddetli değildi ama evde bi tekerlekli sandalyeye hayır demem hala o moddayım :) Üst katla ilişiğim tamamen kesilmiş durumda zaten.. Yaşamsal ihtiyaçlarımız dışında yataktan kalkmıyorum.. 
Yani bu post yattığım yerden hazırlanıyor diyor sofralara geçiyorum :)

Gecenin bi körü yeme krizine girip hazırladığımız bir sofraydı bu.. Oysa ertesi gün pazardı ve kahvaltı edecektik neredeyse bi kaç saat sonra :)

böyle böyle aldım o 5 kiloyu :)

Peçete : Santa ( Bim )


Bu da o pazarın kahvaltısıydı işte :)

Peçete : Kipa


Bu arada ben sofra fotoğrafı ekleyince en çok dert olan konu "Rana yemek yemiyor mu ?" konusu.. Yok yemiyor fotosentez yaparak besleniyor o :)
Fotoğrafta görünmüyor diye yemiyor değil tabii.. Masanın görünmeyen kısmında Rana'nın mama sandalyesi var.. Ve genelde fotoğraf çekildikten sonra mama sandalyesini yerleştiriyorum görsellik açısından.. Veya Rana hepimizden önce yemiş oluyor.. 
O bir bebek hala ve bazen bekleyemiyor.. Ben sofra hazırlarken babası onu yedirmişte olabiliyor.. Ve sofra fotoğrafları çoğu zaman çocuklar uyuduğu zaman kurduğumuz minik keyif sofralarımız olduğu için 2 kişilik.. O zaman fotoğraf çekme fırsatı buluyorum daha çok.. Her sofrayı fotoğraflayamıyorum.. 

Çocuklarımızı aç bırakıp kendimiz lüp lüp yemiyoruz yani :) Bu da konuyla ilgili son açıklamamdır..


Bu da o pazarın akşam sofrasıydı haha sürekli fotoğraf çekmişim o hafta sonu :) her zaman yapamıyorum bunu dediğim gibi..


Peçete : Markasız ( Eminönü'nden.. )


Bu da canlı canlı ınstagram'da yayınladığım bir kareydi.. 


Yine gecenin bi körü abur cuburla çoştuğumuz bir sofra.. 

Peçete : H&M ( yanılmıyorsam.. )


Sevdiğimiz tabağımızın kenarı çıtladıysa koskoca tabağı atmıyoruz tabii.. Napıyoruz ? Sofraya uygun bir mandalı tam kırılmış kısmın üstüne tuttturuveriyoruz :)

Minik detaylar..


Bazende bi çay , bi çekirdek yeter :)

Peçete : Selpak



Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

14 yorum:

  1. masalar resmen içimi açtı :) .ok güzeller...
    Bu arada sana da çok geçmiş olsun senin halini çok iyi anlayabiliyorum çünkü 2 gün önce bende aynen o durumdaydım :((
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Aynı vinç bizim evden de geçti tam bir hafta yatış kabus gibi.Ve bu haftasonu o kabustan nasibini almış evin temizliği beni beklemekte:)

    YanıtlaSil
  3. Son günlerde çatı katı sofraları hobim oldu accık :)

    YanıtlaSil
  4. çok çok geçmiş olsun ilkayımm :( çok acil şifalar diliyorum sana.. bu kadar ağır bir grip geçirdiğini düşünmemiştim :( Allah kolaylık versin canımm ilkayım yakın olsaydık da bi çorba yapsaydım keşke :(

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun. tepsiyi nereden aldınız acaba? zevkli sofralarınıza bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Inanin bana huzur buluyorum sizin sayfanizi her actigimda allah saglik versin de siz hep internetin diger ucunda oluverin:)) bide sizdem ricam var instagramda nasil oldu ise bilmiyorum sizi takipe akamiyorum.rica etsem siz eklermisiniz beni ( elyesammm ) tsk simdiden.bol saglikli sihhatli gunler

    YanıtlaSil
  7. Masandan istiyorum nerden aldığını yazar mısın rica etsem benim gibi merak edenlere de duyurulmus olur 😊

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun İlkay,
    Bu arada o acayip sorulara şaşırıyorum resmen
    Mutlu sofralarınız olsun

    YanıtlaSil
  9. Hep olduğu gibi sofralarında huzuru görüyorum, ve her zamanki gibi nadiren yorum bırakıp kaçıyorum :) gerizekalı performans ödevlerini yapmak için bilgisayar açtım daa :D şu üniversiteyi bi kazansam da uçsam istanbul'a, birlikte pembişli sofralar hazırlasak sonra da bi güzel yesek :D sonuçta öğrenci oluciym annemin yemeklerine hasret bir öğrenci..... daha şimdiden özlemeye başladım annemi ya pes bana :D seni çok özledim ve çok seviyorum, Rana ile Emin'i öpüyorum, seni kocaman kucaklıyorum, bir de Yasin abiye selam söylüyorum :) dualarda buluşuyoruz inşallah ben pek buralarda olamasam da :) kocaman öpücükleeer :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bi de Allah acil şifalar versin diycektim ki ya unutmuşum

      Sil
  10. Delimi bu insanlar yahuu ayy resmen kusur bulayim,ahanda ilkayin acigini yakaladim yuppiii diye sevinen,sirf bu yuzden seni takip eden zavallilar var demekki tovbe yarabbim yaa.ama sasirmamali aslinda malesef biz hayatlarimizda da var bu tipler.salla gitsinnn yapicaz yok cere :)

    YanıtlaSil
  11. Birgün bu sofradan yemek bize de nasip olacak mıııı :)

    YanıtlaSil
  12. bloğunuzu yeni takip etmeye başladım tek kelimeyle çok kokoşsunuz hep olmak istediğim gibi ;D burdan kapıcağım çok şey var. ilk merakımla başlayayım masanızı nerden almıştınız çok hoş duruyor. bide henüz siteyi tam olarak inceleyemedim belki vardı ama ben yinede soracağım mutfağın tam bir resmi var mı acabaa??????

    YanıtlaSil
  13. merhaba sitenizi yeni keşfettim vee tek kelimeyle herşey harika.. hep olmak istediğim ama bi tğrlğ beceremediğim baskın bir kokoşluk var burda :D vee ilerlemek istediğim bu yolda ilk sorumu soruyorum: masanızı nerden almıştınız??

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it