23 Aralık 2013 Pazartesi

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 22 :)


Öğretmenler gününden kalma bir kare.. 
Veliler olarak hain planlar sonucu öğretmenimize sürpriz yapmıştık.. Ben her zaman ki gibi geç kaldığım için sürpriz anını kaçırdım ama mamaları kaçırmadım :)

Sağ üstte kalan oval borcamdaki patates salatası bana ait.. Bana o düşmüştü.. Hepsini yediler hihih..


Yasin'in bana hediyesi ( evet bana kaktüs hediye etti.. Mesaj barındırıyor mu diye düşünmedim de değil hani ama pembe ve sevimli göründükleri için almıştır şeklinde avuttum kendimi :) Minnak kaktüslerime saksı bulamıyordum bahsetmiştim arayışlarımdan.. 
Kocaman yürekli sevgili Çağla bana bu saksıları hediye etti yanında başka cicilerle birlikte..
Öyle tatlılar ki dışlarını elleriyle süslemiş.. Tam bizim eve göre :)


Sevgili Suna'nın el emeği..

Sanırım içindeki kadeh :) 
Maharetli elleriyle harika bir iğnelik ortaya çıkarmış.. Rana'nın doğum gününde getirdiği 387534895796 hediyeden biriydi :)



Fotoğrafta görünen mavi şişedeki parfümde yine Suna'nın bana doğum günü hediyesi.. 
Beyonce Pulse.. Setti hatta minnak çanta boyu , duş jeli ve losyonu da var.. Kokusunun bağımlısı oldum.. Parfüm arayışında olanlar mutlaka baksınlar ;)

Hani Rana'nın doğum gününde yaşanacak hediye patlamasını önlemek adına "sadece çorap alın gelin başka bi şey istemiyorum" demiştim ama yine de hediye dağının önüne geçememiştim ya , herkes çorap alıp yanında bi yığın şey getirmişti yine.. İşte bu çoraplar o çoraplar :)

Hello Kitty'ler H&m'den..



Uzun zamandır takı askılığımı kullanmıyordum Rana'nın doğum günü magnetleriyle doluydu.. Geçen doldurdum üstünü.. Yine Suna'nın bol miktarda katkısı oldu yarısı neredeyse ondan hediye
seyretmelere doyamıyorum.. Özlemişim..

Beyonce Pulse parfümün çanta boyu bu fotoğrafta varmış şimdi farkediyorum.. Minnak hali ayrı bir güzel :)


seyretmeye doyamadığım bir başka şey.. Kahve ve şekerlemeler :)


Oğlumu yakalıyorum bazen böyle.. 
Şarkılar mırıldanarak ufka dalıyor.. Romantik oğlum benim.. Annesine çekmiş bir de su gördüğünde bi mayışıyo :)
Çaktırmadan çektim.. Sevdim bu fotoğrafı güzel oldu..


Yasin'le kısa süreli hayatın yoğun temposundan sıyrılma anlarımızdan biri..
Çay o kadar lezzetliydi ki kalkıp çay yapacağım şimdi aklıma düştü.. Bu fotoğrafı , Yasin'in garsonların bizim kata uğramaması üzerine Hacı Sayid'i telefonla arayıp "3. kata garson bekliyoruz" demeye çalışmasıyla hatırlıyorum :)


Her ne kadar böceklenip aramızdan ayrılan (bohuuuu ) saksı gülümün pembe saksısı boş olsa da çiçekliğim baya kalabalıklaştı..
Sağ öndeki fuşya pembe saksıdaki Japon kaktüsünün ayrı bir yeri var bende.. Çatı Katı takipçilerinden sevgili Hümeyra onu benim için bir miktar büyütüp taa İzmit'ten kargoyla yolladı  :) 

Evimizin yeni misafiri utangaç kız :) Bi de ikizi var aynı şekilde..
Suna'nın doğum günü hediyelerinden.. Pek sevdiklerimden..


Mutfak rafımın üstü canım sıkıldıkça değişime uğruyor :)
Bu hafta böyle..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

11 yorum:

  1. doğum günüme kadar suna ile arkadaş olabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  2. cok dogal ve cok hossunuz..severek takip ediyorum..rabbim esinizle araniza hz.fatima ile hz ali muhabbeti versin.evlatlarinizla hayirli uzun omurler nasip etsin sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir kutlama olmuş. Rana hanım da annesi gibi hamarat ve bakımlı :) . Yemek takımı da pek hoşmuş, darısı çeyizlerine inşallah :) . Yoğun tempoda olan insanlar için bitki bakımı hakikaten unutuluyor. Bende kaç bitki kuruttum ve çok üzüldüm. Bir araştırma yaptım ve ben unutsam bile bitki sulansın istedim ve internette çok hoş bir formülle karşılaştım bloğumda yayınladım. Müsait olduğun bir an bakıp birini dene istersen. Dağınıklık her annenin başında oğlum 1,5 yaşında ama odayı öyle bir dağıtıyor toplamaktan yoruluyorum. Her şey havada uçuyor sanki :). Bardakların çok hoş , İyi çay keyifleri. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sizin postları okurken kendimden geçiyorum ne güzel hikaye gibi :))

    YanıtlaSil
  5. Kırılmış ayaklı mumluktan ben de iğnelik yapmıştım. Gerçekten çok kullanışlı oluyor...

    YanıtlaSil
  6. Aynen bende okurken cok akici oldugu icin zevk aliyorum ama anlatma seklinden kesinlikle tahsil durumunuz nedir

    YanıtlaSil
  7. Allah'im ne kadar içten ve samimi bir yayın bu.ben buralarda yeniyim haliyle sizi yeni keşfettim ama bayildim bloğunuza :) bende ne yayinlasam nasil yazilar yazsam diye dusunuyordum ama boyle icten daha iyi oluyor sanirim.ogrenecek cok şeyim var :) umarim başarabilirim :)

    YanıtlaSil
  8. Allah'im ne kadar içten ve samimi bir yayın bu.ben buralarda yeniyim haliyle sizi yeni keşfettim ama bayildim bloğunuza :) bende ne yayinlasam nasil yazilar yazsam diye dusunuyordum ama boyle icten daha iyi oluyor sanirim.ogrenecek cok şeyim var :) umarim başarabilirim :)

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraftaki delikkanlı büyümüşmü ne:)

    YanıtlaSil
  10. masllahh çocuklar buyuyor evınde denız manzaralı demek haıka hangı semt

    YanıtlaSil
  11. hepsi de çok hoş gerçekten ama ben en çok Rana'nın odayı dağıtırken ki haline ve de o mutfak eşyalarına bayıldım çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it