27 Temmuz 2013 Cumartesi

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 18 :)

Bir sürü kemerim var takmayı unutuyorum..

İkea'dan aldığım hasır kemer sepetini gözümün önüne çıkardım bu yüzden.. Yine unutacağım ama olsun sepet buraya güzel oldu :P


Rana fırsat bulup odama girebilirse hiç boş çıkmıyor dışarı ..

Daha ben açılışı yapamadım ayakkabılarımı eskitti :) 


Hep Rana benim bi şeylerime el koymuyor tabii bende yapıyorum bunu..

Bu kızları Rana'ya almıştım oynaması için , baktım merdiven kenarındaki çıkıntıya daha güzel olacaklar.. Çaldım oyuncak kutusundan :)


Hayatımın kahvesini buldum !

Forum İstanbul'da harika bi kahve içtim nihayet.. kumda pişiriliyor.. İçtiğim yerin adını unutmam ne hoş :) Neyse görürsem tanırım :P


Rana'yı sütten kesince ne yapacağımı bilmiyorum.. Yiyip yiyip kilo almamak güzeldi..

Sol üst : Benim yaptığım ıslak kek.. Kendisini çok sevmeme rağmen bi türlü tutturamıyordum ya bisküvi gibi oluyordu , ya da çok sert.. Çlçülerini yarı yarıya yaptığım zaman harika, pufur pufur bi kek olduğunu keşfettim.. Tek sorun çabuk bitiyor :)

Sağ üst : Evde bütün gün pert olup zor zahmet herkesi yatağa soktuğumda yaptığım keyif anlarından biri.. Instagram'da bolca var bu anlardan.. Beklerim :)

Sağ alt : En sevdiğim şeylerden biri.. Lakin öyle olmasına rağmen Ramazan ayı dışında hiç aklıma gelmiyor :)

Sağ alt : En sevdiğim şeylerden en sevdiğim olanı :) Kimilerine çok ağır gelen waffle , benim için 3 öğün yenebilecek bi şey.. Bu seferkini ekstra beğendim.. Görüntüsü harikaydı en baştan.. Yine Forum İstanbul'da.. Tabakta mekan adı yazıyor ;)


Olaylı Twigy alışverişimin en güzel yanı :)

Uzun zamandır Rana'ya böyle bi şey arıyordum nihayet buldum.. 


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

25 Temmuz 2013 Perşembe

5 SOFRA , POST 2 :)

"5 sofra " postlarının ikincisindeyiz :) 

Başlayalım :) 

Perdeler : Bauhaus ( kumaş olup diktirdim )
Söderhamn Kanape : İkea ( evet memnunum :) hayır yatak olmuyo :)
Masa / Bank / Tabureler : İkea ( bahçe mobilyaları bölümü )


Örtü : Kayınvalidemden..
Pembe Servis Tabakları : İkea


Fiyonklu Tabak : Markafoni
Peçete : Selpak


Peçetelik : İkea
Su Şişesi (Vazo) : İkea



Peçete :  Selpak 


Masa Örtüsü : İkea ( Tül perde )
Siyah Bardaklar : İkea


Peçete : Papia


 Masa Örtüsü : Days In Colors


Pembe Kağıt Bardaklar : İkea


Gül Desenli Mum : İkea
Peçete : Markasız
Peçetelik : English Home


Döşemelik Kumaş : Üvey ablamdan..


Peçete : Selpak 


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

22 Temmuz 2013 Pazartesi

ASABİ TWİGY ÇALIŞANI..

Gerekli yerlere şikayetimi bildirdim tabii ama buraya da yazıp sizleri uyarmasam olmazdı :)

Dün Yasin'le çocukları annemlere bırakıp dışarı çıktık.. Forum İstanbul Twigy mağazasından Rana'ya bi sandalet aldık.. kasaya geldik ödemeyi alan bayan personel bana önümde duran kartlardan birini uzatıp doldurursam indirimlerden vs. haberdar edeceklerini söyledi..bende hem nezaketen hemde indirimlerden haberim olsun alırım bi şeyler diye doldurmaya başladım.. 
kendimde uzun yıllar önce part time çalıştığım zamanlarda insanlardan form doldurmaları gibi taleplerde bulunduğum işler yaptığım için mağazalarda ,alışveriş merkezlerinde vs.bu tür talepleri geri çevirmem.. markette bi şey tattırıyorlardır döner ilgilenirim , zaten alacağım bi şeyse onların tanıttığı markadan alırım.. broşür dağıtıyorlardır kimse almaz ben alırım.. gibi..

kartta ad-soyad , mail ,telefon bilgileri yazmak için yerler var.. doldurdum uzattım ben kartı.. kadın bana geri uzatıp " boş bi yere imza atmalısınız" dedi..  kartta imza atılması için ayrılmış bir yer yoktu..boşluğa bi yere imza atmamı istiyor..şaşırdım ve "niye ki ?" dedim.. "kartı doldurduğunuza dair imza atmalısınız" (iç sesim hala niye ki? diyor :) 

 oldu canım.. bi de nüfus cüzdan fotokopisi vereyim istersen..ikametgah senedi ,savcılıktan temiz kağıdı falan.. sanki bana mağazayı bağışlıyor iş bi tek imzama kaldı :) kadına böyle demedim tabii ki.. "kalsın o zaman" dedim kibarca poşeti aldım çıkacağım..

aman kadın bi bozuldu.. sanarsın evlenme vaadiyle kandırıp imza atmadan nikah masasında bıraktım :)
homurdandı ağzında bi şeyler geveledi kartı aldı bi hışımla yırttı mı naptı bilmiyorum özellikle bakmıyorum aşırı sinirleniyorum çünkü.. hayır uyuz olurum böyle şeylere hepte gelip beni buluyorlar seçilmiş gibi..yanımda Yasin var onu da germek istemiyorum.. bu tür durumlarda verdiğim tepkilerden dolayı beni birine benzetiyor ki o "birine" benzemek hayatta isteyeceğim son şey bile değil :) hanımefendi çizgimden (en azından Yasin'in yanında :) kaymamaya çalışıyorum özellikle.. de sen niye beni taciz ediyosun ki şimdi ? :)

sağa sola imza saçmaya mecbur muyum ben ? evet bahsettiğim gibi bu tür işler yaptım ve firmalar toplanan bu bilgilerin doğruluğundan emin olmak istiyorlar ,kontrol mekanizmaları var bi şekilde uyguluyorlar.. çünkü personel uyduruk bir sürü kart doldurabilir mantığındalar ama ben oraya adımı soyadımı ,mailimi vs. yazmışım daha ne istiyorsun benden ?
hayır imza kesin kanıt mıdır ? yani kartı müşteri adına sen doldurdun diyelim uyduruk bi imza mı atamayacaksın sonuna ? kontrol eden yetkili adıma soyadıma mailime inanmayacak imzamı görünce tanıyacak "aaa evet bu kartı İlkay doldurmuş ,bu onun imzası" mı diyecek nedir yani ? ayrıca öyle bi durum olacak olsa o kartta ad-soyad ,mail bölümü olduğu gibi imza bölümü de olur..
bi süre sonra darlanıp spam işaretleyeceğim mailler için ne imzası ??

hanımefendi çok bozuldu dediğim gibi.. orda bi inatlaşma,bi üstünlük kurma çabasına girişti.. dediğini yaptıramayınca da sinirlendi.. sıklıkla rastladığımız çalıştığı mağazayı kendinin sanan çalışan vakası :)

dışarı çıkınca "kesin arkamızdan küfür ediyor" dedim Yasin'e :)
"etmezse.. küserim" dedi Yasin'de :)

öyle önünüze gelen yere imza atmayın efendim bırakın ne trip atarlarsa atsınlar.. 

23 Temmuz Tarihli Ekleme : 
Twigy'nin konu hakkında bana attığı mailin ekran görüntüsü yanıt aşağıdadır.. İlgi ve alakalarına bir kezde buradan teşekkür ediyorum..



bu konudan bahsedince aklıma bi şey geldi.. 

benim üvey ablam mobilyacı bilenler bilir , ve uzun yıllardır "koltuklarını değiştiricem koltuklarını değiştiricem" diye başımın etini yiyor.. bende istemiyordum hem bi kuruş almayacak koltuklar için onu biliyorum hemde Antalya'da mağazası oradan buraya göndermek için bi dünya uğraşacak ,mantıklı gelmiyor.. ayrıca modelleriyle tarzımız tutmuyor..ya taşlı , kadife vs. çok avangard modeller ya da modern dümdüz takımlar.. ben country tarzı , oturunca içine gömülünen tarzda bişeyler istiyordum malum..

sonra biz ev değiştirince koltuk yenileme olayı gündeme geldiğinde tamamen tesadüf ablamın çalıştığı firma İstanbul'da bize yakın , çok katlı büyük bir mağaza açtı.. ablam başladı tabii "git bi bak" diye.. ben koltuğa karar vermiştim kafamda İkea alacaktım ama gönlü olsun gidip bakalım dedim.. hem ablamın bu açılan mağazaya geçip İstanbul'a taşınma durumları da vardı o yüzden mağazanın konumunu , falan bi görürüm diye düşündüm.. plancı biri olduğum için nerede ev bulsak daha kolay ulaşır falan kafamda onları oturtucam şimdiden :)
neyse gittik biz mağazaya.. bi isim vermişti ablam o çocuğu bulduk.. mağazayı dolaşıyoruz falan..baya bi gezdik sonra ilerde masada oturan bi adam gülümseyerek yanımıza geldi.. "nasıl buldunuz mağazayı ? beğendiniz mi ? fikirleriniz varsa alabiliriz.." falan baya bi ilgileniyo ama nasıl kibar.. döndü bizimle ilgilenen çocuğa "bi şey beğenirlerse yardımcı olalım mutlaka , ne gerekiyorsa yapalım" falan diye talimat veriyor.. sonra döndü yanındaki bir diğer adama "Antalya çalışanımız Nur Hanım'ın kardeşi ve eşi "diye bizi tanıttı ama adam sürekli gülümsüyo.. ben şimdi ablamın da adı geçince kafamda oturttum adamı .. kendisini mağaza müdürü , ablamın da arkadaşı sanıyorum.. 
sonra Yasin'mi ben mi hatırlamıyorum birimiz sorduk..şimdi ben şeyi düşünüyorum aslında ablam buraya gelirse bu adam ne olacak ? ast-üst mü olacaklar yoksa geçici mi çalışıyo falan :) 
sonra adam sorumuza şöyle cevap verdi :
-ben .........'nın sahibiyim..

omg !
bi yutkundum ben :)

adam tüm o fabrikaların ,mağazaların sahibi.. büyük patron.. istese para destelerinden koltuk takımı yapıp üstünde yayılabilir ama mütevazilikten ölecek.. 

bayıldık adama..
mağazayı dolaştık çıkarken yine ayağa kalktı "her zaman bekleriz" falan yolculadı bizi..

dışarıya çıkınca Yasin'e şöyle dediğimi hatırlıyorum..

Kalite çok başka bi şey.. 

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

20 Temmuz 2013 Cumartesi

5 SOFRA , POST 1 :)


Mübarek Ramazan ayı dolayısıyla tek ilgi alanım sofralar bu sıralar..  Instagram'da sahuru birlikte yapıyoruz her gece nerdeyse..oradakileri baydım sıra sizde :) 
paylaşılacak sofra fotoğrafları da boyumu aştı.. böyle toplu halde paylaşıp , sıkça karşılaştığım "ne nerden ?" sorularının da tekrar bi üstünden geçeceğim.. cevaplıyorum görmeyenler oluyor çünkü..

hadi bakalım hem eski , hem Ramazan ayına ait fotoğraflarla 5 sofra :)

Sarı dantel örtü : Kayınvalidemden..
Peçete : Markasız
Peçetelik : English Home


Fiyonklu tabaklar : Markafoni
Peçete : Markasız
Perdeler : Bauhaus ( kumaş alıp diktirdim )
Masa/Bank/Tabureler : İkea ( bahçe mobilyaları bölümü )
Koltuk : Söderhamn İkea ( burada ayrıntılı postu var )


Çizgili servisler : Hediye..
Peçete : Markasız
Su şişesi (vazo) : İkea


Peçete : Markasız
Yeşil su şişesi (vazo ) : İkea
Peçetelik : İkea


Servisler : İkea
Peçete : Santa (Bim)
Çiçekli çay tabakları : hatırlamıyorum çok eski :/


Herkese Öpücükler..




5 Temmuz 2013 Cuma

HER TELDEN BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 17 :)


Rana'nın dolap düzeniyle başlayalım..

Arada çarşamba pazarına dönse de şu an Rana'nın dolap düzeni bu şekilde :) Hemen toparlamaya çalışıyorum yoksa işin içinden çıkamıyorsunuz.. Bu dolabı bu hale getirmek bir günümü almıştı mesela.. Yazlıkları çıkarmış her şeyi tek tek deneyip küçük gelen , büyük gelen var mı diye bakmış ,elemiştim her şeyi..
İşim bittiğinde başım dönüyordu :)


Kız çocuk anneleri çok iyi anlarlar.. Tokaları ,saç bantlarını ,minnak minnak cicileri organize edip bi arada tutmak oldukça zor.. Dönem dönem bende bir sürü çözüm akıl edip uyguladım sürekli takip eden arkadaşlar hatırlarlar.. Her çözüm bir süre sonra yeni arayışlar içine girmenize sebep oluyor.. Şu an bizdeki toka düzeni bu :)
Bu organizeri internetten aldım.. Sanırım Unnado'ydu.. Fotoğrafta belli oluyor mu net emin değilim ama ön kısımda şeffaf cepleri var.. Sağdaki fotoğraf da arkası.. Taçlarını asmak için kullandım Rana'nın.. Boyu Rana'nın dolabına uzun geldi.. 2 çengelli iğne ile tutturup boyunu kısalttım.. 
Çok kullanışlı.. Şeffaf olduğu için her şeyi bi arada görebiliyorum.. 


2 çocuklu hayat pratiklik , önceden hazırlık gibi çeşitli çözümler gerektiriyor :) 

Kendimce işlerimi hafifletme yöntemlerim var.. Bunlardan biri de misafirlerim için sofraları geceden hazırlamak.. Bundan da bahsediyorum "nasıl yetişiyorsun?" soruları geldikçe.. Geceden hazırlıyorum deyince de "tozlanmıyor mu?" soruları geliyor..
Aslında o derece tozlanmaz.. Sonuçta ev ortamı.. Ama ben yine de sofralarımın üzerini örtüyorum görüldüğü şekilde :) İçim rahat ediyor..
Bu örtüler şifon , hafif kumaşlar.. Akşamdan sakin sakin sofrayı hazırlayıp , sabah mamaları hazırlarken örtüleri açıp , sofrayı hazır bulduğumda altın bulmuş gibi oluyorum :)


Tatlıyı çok severim.. Özellikle pasta.. Geçtiğimiz hafta biraz abartmışım :) 

*Sağ üstteki KaraFırın'dan.. Yasin'le uzun zamandır baş başa dışarı çıkamıyorduk.. Geçtiğimiz hafta sonu çocukları bırakıp 1-2 saat kaçtık çok iyi geldi..

*Sağ alttaki benim yaptığım ıslak kek.. Emin kurabiye kalıbıyla kalp şeklinde kesti..yatmadan önce "senin için yaptım anne çürütmeden ye" dedi :) çürütmeden yedim bende :)


Evde günler çok hızlı ve yorucu geçiyor.. Geceleri herkes uyuyunca en keyifli kafa boşaltma yöntemi kitap okumak..
Sunacımın hediyesi bu kitabın serisinin ilk kitabını da okumuştum..diğerlerini de okuyacağım inşallah.. 500 küsür sayfaydı sanırım.. 3 günde bitti.. 

Suç ve Ceza'yı 1 senedir bitiremiyorum :) 


Teneke kutuları çok seviyorum :) 

Kalpli teneke kutuyu da Euroflora'dan almıştım.. Orda çok cici teneke kutular var..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it