13 Ocak 2014 Pazartesi

5 Sofra , Post 4 :)


NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


Dün harika bir sofraya konuk oldum şu an keşke daha fazla yeseydim pişmanlığı yaşıyorum.. Yediğim hiç bir şeyin adını bilmiyordum ve hepsi harikaydı :)

Onun postu sonra gelecek şimdilik benimkilerle idare edeceğiz :)

Klasik pazar kahvaltılarımızdan.. 

Dantel Örtü : Kayınvalidemden.. 


Peçete : Markasız ( Eminönü'nden.. )


Sağdaki pembe şey aslında mumluk.. Hiç mumluk olarak kullanılmadı tabii.. En sonunda reçellik oldu.. Yarın başka bi şey olur belki belli olmaz :)


Yine bir diğer pazar kahvaltımız..


Peçete : Santa ( Bim ) 


Hastalıktan yeni kalkamaya çalıştığım bir akşam kurmuştum bu sofrayı.. Normalde hemen hüpleteceğim şeyler olmasına rağmen zorla yemiştim.. Allah sağlıktan ayırmasın kimseyi.. Bir grip olunca bile hayatın alt üst olabiliyor.. Allah şifa bekleyene herkese şifa versin tez vakitte.. 


Koltuklarıma uygun bu güzel mavi servisler Belly Design'dan hediye :) 

Selpak'ın sofralarımda kullanmak üzere gönderdiği peçetelerden bu modele çok uydu.. Bu peçeteyi kullanmaya bir kaç kere niyetlendim hep kısmet olmadı.. Demek ki bu servisleri bekliyormuş :)


Yasin'in gece yarısı tutan krizlerinden biri.. 
Sadece çekirdek çitleyen , servissiz taraf bana ait :)


Ve dün geceki hafta sonu akşam yemeği soframız.. 
Örtü : Kayınvalidemden..


Peçete : Carrefour


Mutlu sofralarınız olsun :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa