8 Ocak 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda 14 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


SON ZAMANLARDA..

Rana'yı sütten kestim !

Gündüzleri hatırlamıyor , geceleri canıma okuyor ama bunu da atlatacağımızı umuyorum.. Aslında çok ilginç yani geceleri de herhangi bir talebi yok istemiyor yani ama zor uyuyor sık uyanıyor.. Alışmaya çalışıyor sanırım.. Halbuki hiç süt vermeden uyutuyordum son zamanlarda.. Gece emzirmesi uzun zamandır yoktu zaten.. Neyse alışacağız.. 
Fotoğraf her günki ritüelimizden.. Abiyi okula bırakıp masa tepesinde süt içiyoruz her gün..


Eve 2 tane yardımcı aldım :)

Oğlum boya kalemlerini kardeşinin ulaşabileceği bi yerde bıraktığı için , kardeşi de o boyalarla parkelerde sanatsal çalışmalar yaptığı için ceza aldılar.. Verdim ellerine bir bez kendi yaptıklarını kendileri temizlediler..
Gerçi pek ceza olmadı onlara pek eğlendiler ama neyse yerler temizlendi en azından :)


Bunları da kendileri topladılar.. 
Yeni geliştirdikleri oyun,yatağa oturup oradan , merdiven koruyucu kapının arkasına oyuncak atabilmek.. Normal oyunlar kesmiyo benim çocuklarımı..

Bu fotoğraf bizim evin her daim şıkşıkırdım olduğunu sananlar için gelsin :)


Bol bol temizlik yaptım..

Normal insanlar temizlik sonrası şöyle uzakta durup sırıtarak bi bakarlar temizledikleri yere.. Bloggerlarsa bu esnada bir de fotoğraf çeker :)


Duvar dekorasyonuna başladım yuppiii !

Bunlar benim bebiklerim.. biriktiriyorum ne zamandır.. Hepsini asamadım bantım bitti koskoca Bauhaus'ta da bitmiş ama tamamladığımda harika olacak..


Yediğim en güzel tramisu !

Kendi yaptıklarımdan sonra tabii :) ınstagram'da canlı yayın yaptığımda da öyle demiştim hehe.. harikaydı yahu..

Karafırın'dan..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it