17 Şubat 2014 Pazartesi

5 SOFRA , 5 SUNUM , POST 5 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ


Sofra fotoğraflarım birikmiş..an itibariyle boş boş çay içtiğim göz önünde bulundurulursa başka bir konuda post yazmayı tercih ederdim tabii ama her şey siz Çatı Katı Sakinleri için :)
şu an biliyorum ki sen gelsen biz sana ne mamalar yapardık diyeniniz çok.. bunu aklımda tutarak dayanıciimm :)

İlk sofra hafta sonu balık gecesinden..
o kadar becerikliyim ki balıkları bile ne kadar güzel dizmişim görüyorsunuz değil mi ? 
demeyi çok isterdim lakin ben balığa dokunamıyorum bile.. bu yüzden balıkları pişirip satalım fikrini bulan balıkçı amca ya da teyze her kimse ellerinden öpüyorum..
ınstagram'da her balık sofrası paylaşmamda aynı övgüleri alıyorum harika pişirmişsiiin diye.. ben yapmadım böhüüüü diyene kadar herkes benim ne kadar becerikli olduğumu düşünüyor.. kısa süreli de olsa bu anın tadını çıkarıyorum..
ama bak balık tabağını nası uydurmuşum sofraya ? o konuda becerikliyim :)

Peçete : H&m Home 
(sanırım H&M home Türkiye'de yok.. yanlışım ve bir bilen varsa yazabilir..Leyla Almanya'dan getiriyor sağolsun..)
Kırmızı Servis Set : Tantitoni
Masa , Bank , Çiçeklik , Tabure : İkea 


Sofra benden , sote Yasin'den bir akşam yemeği :)


 Peçete : Eminönü
Pembe Salata Kase : Tantitoni
Pembe Tabaklar : İkea


Geç gelen Yasin'e aperatif bi şeyler hazırladığım gece yarısı sofrası..
her zaman yaptığım pratik milföy böreği , zeytin ezmeli olarak hazırladım bu kez.. 


Lale Desen Amerikan Servis : Poster İstiyorum hediyesi
Peçete : Santa ( Bim )

Tamamen tesadüf eseri bi araya gelip , müthiş bir ikili oldular :)
servislerimin bir diğer deseni daha var.. burada paylaşmıştım.. onunla ilgili sofra dışı bir planım var yakında görürsünüz :)


Keçe servislerimin açılışını yaptığım bir hafta sonu sofrası yine.. 


Keçe Servisler : Sweet Home
Peçete : Santa ( Bim )
Fiyonklu Tabaklar : Markafoni


ve düne ait , güneşi görünce bi an önce kendimizi dışarı atmak adına apar topar hazırlanıp apar topar yediğimiz kahvaltı soframız.. 


Kase : Tantitoni
Peçete : İkea


Instagram'da yayınladığım sunumlara geçiyoruz.. 

Yeni takıntımla tanıştırayım sizi.. 
anneler muhtemelen çoktan tanışmıştır.. Kendisi Eti Süt Burger oluyor.. Yasin'in çocuklara almasıyla tanıştım ben onunla , artık hem çocuklara hem bana alıyor :)

pudra şekerini ben akıl ettim.. tadına tat katıyor.. 


şu an çekirdek dolayısıyla müthiş acılar çekiyorum suratımdan :) 
burda göründüğü gibi kibar kibar yemedim ama ben.. 3-4 gece üst üste 2 şer paket çekirdek yiyince ( ki normal paket olarak hesaplarsan gecede 4 pakete tekabül ediyor.. suratım patates tarlasına döndü.. görünürde bi şey yok ama içerde fırtınalar kopuyor :)
dudağımda tuz dolayısıyla çıkan devasa yarayı da atlamayayım.. su bile içemiyorum.. uzaktan bakışıyoruz ve kavuşacağımız günü bekliyoruz çekirdeklerimle..

evet hala akıllanmadım :) 


Emin'i kendi kendine uyur yaşlara getirdiğimiz zamanlar Yasin'le her akşam patlamış mısır yer film seyrederdik.. bunun üzerinden bi kaç yıl geçti tabii artık Rana var :)
geçenlerde Yasin'in paket mısır almasıyla o günleri hatırladık.. bi kaç seferdir mısırımızı kendimiz patlatıp film seyrediyoruz yine..
yalnız her filmde pişman oluyoruz şak diye çıkan sahneler , birbirinin gözünü kapatmalar , bu esnada panikten  gözüm gibi baktığım mavi kanapeme dökülen mısırlar falan.. harikayız :)
film seçimlerimiz berbat çıktı yani.. o konuda hamlamışız :) hayır konusunu okuyorsun bi falso yok ama her film ana karakteri s......z klubüne gitmek zorunda mı yahu ? !
geçen ama harika bir film buldum.. ben buldum yani.. konusunu okumadım.. okusam da farklı bi mana verirdim kesin anlamazdım :) 
film o kadar güzel başladı ki bayıldık.. hatta sayfamda duyurayım seyretsinler bile dedim.. amaaaa film sonra öyle bir ters köşe yaptı ki mide bulantısıyla devamını getiremedik.
ve ben şöyle dedim : iyi ki sayfada duyurmamışım :)
bundan sonrada kulağıma küpe olsun.. seyretmeden film önerisi yok..
hayatımdan çıkardığım arkadaşlarımdan birinin bana önerdiği bir filmi , o zaman vakitsizlik sebebiyle seyredememiştim.. geçenlerde sahneleri atlaya atlaya baktım.. şu an hasta mıdır nedir bu filmi bana önermesinin manası neydi acaba diye düşünmeden edemiyorum..

bir sofra postunda konuyu buralara getiren bana aferin :) kızıyorum ama böyle şeylere.. 


Yasin'le abur cubur gecelerimizden biri.. 
bunları yiyip yiyip birbirimize : aşkım bak kilo aldın dikkat et diyoruz..


Veee sevgililer günü konseptli kişiye özel keyif anım..

kutlamıyoruz biz ama harika kurabiyeler yolladılar bana bu yıl.. onları afiyetle yedim.. paketli olanı yemedim ama :)


Hoşçakalın <3

Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it