20 Mart 2014 Perşembe

ÇERÇEVE / DUVAR DEKORASYONU :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ



Çerçeveler artık ev dekorasyonuna büyük katkı sağlayan dekor objelerinden biri.. 
bir duvarı farklı boyut ve şekilde çerçevelerle tamamen kaplamak mesela çok moda son zamanlarda.. Bu postta benim duvar dekorasyonumla birlikte , internette bulduğum bir kaç duvar dekorasyon fikrini daha bulacaksınız..  
Odama genel bir bakışla başlıyoruz..



Uzun süredir duvar dekorasyonum için çerçeve biriktirme durumundaydım.. taşındıktan 6 ay kadar sonra artık tamamladım ve çerçevelerimi astım.. baya oldu aslında postu bugüne kısmet oldu..ınstagram'da yayınlamıştım ilk olarak ..
dediğim gibi bir duvarı tamamen kaplamak ya da daha çok çerçeveyle karmaşık hale getirmek yükselen bir dekorasyon trendi son zamanlarda.. ama ben o kadar coşmadım , modaya göre değil kendi zevkime göre hareket ettim her zamanki gibi..


Evimde oluşturmaya çalıştığım dekorasyon tarzına uygun olarak daha çok romantik tarzda çerçeveler seçtim 
( ve arkadaşlarım seçti ) hepsinin hediyeleri her zaman ki gibi beni çok iyi tanımaları dolayısıyla birbirini tamamladı, beni son derece mutlu eden , baktıkça keyiflendiren , içime oldukça sinen bir duvar dekorasyonum olmuş oldu..

her baktığımda gülümsüyorum , içim açılıyor..


çerçeveleri belli bir simetri takip etmeden gelişigüzel asıyoruz.. ama ben takip ettim tabii ki.. kendi yorumumu katmadan olmaz..
orta kısma büyük İkea aynamı asıp çerçevelerimi yanlarına serpiştirdim.. 
önce yerde duvara asmadan çerçeveleri bi dizip , neyin yanına neyi asacağıma , hangisinin yukarda hangisinin aşağıda olacağı vs. gibi konulara karar verdim.. 


ve sonra uygulamaya geçtim.. uzun ve yorucu bir süreçti.. ama sonucun içime bu denli sinmesi her şeyi unutturdu.. 


Ve çerçevelerin içlerine bakalım :) 
Çerçevelerde fotoğraf sergilemeyi değilde , onlara güzel bir çay eşliğinde albümden bakmayı sevenlerdenim.. yani çerçevelerde fotoğraf kullanmayı tercih etmem.. Boşta sergileyebilirsiniz.. ben içlerini yine odamın genel havasına uygun şeylerle doldurmayı tercih ettim..

bu iki küçük çerçevede sevgili Esra ve Çağla'nın kartlarını kullandım :)


sağdaki kalpli olanın içindeki Selpak Peçete.. 
soldaki ise English Home bardağımın kutusuydu.. böyle bir deseni olan kutuyu atamazdım tabii ki :) 


Alttaki çerçevede yine peçete var.. Papia Marka

Üstteki ise İkea tülümden bir parça.. 


Çatı Katı evimde neredeyse hiç duvarım yoktu :) hatırlamak isteyenler buraya tık tık  .. 
o evimi çok sevmeme rağmen bir süre sonra istediğim şeyleri gerçekleştirememeye başlamıştım.. bu evimdeki gibi bir dekorasyon oarada mümkün olmuyordu.. mobilyalar gömme ve kahve ağırlıklıydı.. her şeyi beyaz yapamıyordum.. taa o zamandan bu dekorasyonun hayalini kurduğum için beğendiğim şeyleri alıp kenara atmaya başlamıştım.. çeyiz hazırlıyorum diyordum hep eski okuyucular hatırlarlar :) işte bu yüzden bazı şeyleri siz şimdi bulamıyorsunuz.. ben bir kaç sezon önce aldım çünkü.. bi çeyiz dolabım vardı o evde bekleşiyorlardı..  Buradaki English Home ferforje güllü aynam mesela..

Burada ise istemediğin kadar duvar var.. çerçevelerden oluşan bir duvar daha yapmayı planlıyorum ilerde.. o zamana kadar şu an duvarlarımızda başka neler var onlara bir göz atalım.
Bu saatim sevgili Leyla'nın hediyesi.. hem koltuğuma hem odamın havasına müthiş uyuyor..zevkine sağlık.. 


İkea aynamı da salona giriş bölümüne astım.. aynanın yanındaki boşluklar için bir planım var henüz hayata geçiremedim.. tembel ilerliyorum :) 
aynanın altındaki rafım yine İkea.. Sevgili Leyla ve Tahir bi öceki evimize ev hediyesi olarak almışlardı.. 


Benden bu kadar şimdilik :) 

İnternetten bulduğum bir kaç fotoğraf var bundan sonrasında.. yüzlerce , binlerce duvar dekorasyonu örneği var..hoşuma giden bir kaç tanesini seçtim ekliyorum.. 





Diğer tüm dekorasyon postları için buraya ,
Ve diğer tüm ev dekorasyon , alışveriş postları içinde buraya tıklayınız..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

10 yorum:

  1. Elinize emeğinize sağlık , çok güzel olmuşlar. Yalnız ben baykuş yastığa takıldım :) aldınız mı? Kendiniz mi yaptınız ?

    YanıtlaSil
  2. çok şık bir dekorosyonun var özellikle çerçevelere bayıldım :) güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Evet instagramda gorüp bayılmıştım zaten. Bu fikir aklıma yer edindi :)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin bir ev ,sanki sürekli değişiyor mu?..

    YanıtlaSil
  6. son fotograftaki cercevelere ayna koyma fikri cok hosuma gitti ve super fikir oldu uygun cerceveler bulup boyle bir kose yapmam lazim hemennn :) tabi Karabukte ikea olmadigi icin biraz ugrasip bulmam lazimmm :(

    YanıtlaSil
  7. Duvara çivi cakmadan bu hayalimi gerceklestirmemin bir yolu varmi sevgili Catikati . tesekkurler...

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it