10 Mart 2014 Pazartesi

Mor-Altın Detaylı , İnternetsiz Hayat Sofrası :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

İnternetim yokken her şeye vakit buldum demiştim hatırlarsınız.. O yetişemiyorum sızlanmalarım hep internet yüzündenmiş.. Şu anda yetişemiyorum eski sisteme geri döndük :) 
Bu arada Fiber internet zımbırtısını iptal ettirdik.. Valla hiç bi değişiklikte olmadı.. Boşa çektik o kadar sıkıntıyı.. Sizde geçiş yapacaksanız aklınızda bulunsun.. Çıkabilecek sorunları göze alarak girişin bu işe benim gibi sinir krizleri geçirmezsiniz.. Biz sanıyoruz ki , tık bi düğmeye basacaklar geçiş yapacağız.. Haha güleyim bari :) 

İşte internet yokken evi temizleye temizleye bi hal olup hala yapacak bi şeyler arayınca , hazır evde temizlikte göz kamaştırıyorken , hızımı alamayıp bi de misafir ağırlayayım ben dedim..


Bu sofra o sofra :)


Mor-altın detaylı bir sofra oldu.. 
Almanya'dan sevgili Ayşe yollamış bana.. Çok mutlu oldum :) sevgiler gönderiyorum burdan Ayşe'ye.. 
Bardaklar Gürallar Marka..
Örtü kayınvalidemden.. Yine altın parıltılar var içerisinde..


Kuşlu tabaklarım ınstagram'da http://instagram.com/catikatiilkay# çok sorulmuştu.. Euroflora'dan.. 
Yanındaki pembe mumlukta oradan.. Bizim evde o , şekerlik olarak sürdürüyor hayatını ama :)


Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa