25 Mart 2014 Salı

Takı Düzenleme Fikirleri :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Geçenlerde bi hışımla ev düzenlemeye giriştim yine.. belli aralıklarla yapmazsan olmuyor malum.. takı-toka olayına el attım.. her yerden bi şey çıkıyordu yine.. bunları düzenlerken şöyle düşündüm..evlerimizde ıncık , cıncık binlerce şey var ve hepsine tek tek elimiz değiyor.. kadınlık tam deli işi.. ve biz kadınlar ne kadar donanımlı becerikli yaratıklarız :) 

Bunlar benim ıvır zıvırlarım.. kullanmadığım şeyi evde tutamam huyum sebebiyle yine aramızdan ayrılanlar oldu :) 



Ve fazlalıklarından arınmış takı askılığım.. 
bazen buraya asıyorum , bazen dolabıma.. kafama göre takılıyorum değişiklik istedikçe.. 
( bu ürünün aynısı satıştadır. Bilgi için : catikatiilkay@gmail.com )


ve kızımınkiler.. aldım bisküvi , çikolata stoğumu yanıma başladım düzeltmeye.. 


Zor oldu ama başardım :) 
sağ taraf arka kısmı takılığın.. taçlar için ideal.. 


Ve pinteresette bulup beğenip uyguladığım bir takı düzenleme fikri.. 
bu şişelerimi çok seviyordum bir kaç yıl önce ikea dan almıştım.. pek çok yerde kullandı şimdi de yatak odama pek yakıştı.. sevdim bu fikri.. 


Daha önce paylaştığım tüm takı düzenleme fikirleri için burayı tıklayınız :) 

Sevgiler.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. şişe fikrine bayıldım bende uygulayacağım :)
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Bu askilardan bende gormustum işe yariyormus cok guzel gorunuyor.Allah gülerek hep böyle düzenli kullanmayı nasip etsin.Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it