9 Nisan 2014 Çarşamba

ANAHTARLARIMIZA RENK GELSİN..

Uzun zaman öce yapıp , her gün elimde olmasına rağmen unuttuğum bi öneri :) Geçen gün dışarı çıkarken ınstagram'da ( http://instagram.com/catikatiilkay# ) ekledim bu fotoğrafı.. Anahtarlarım ilgi çekip soruldu.. Post hazırlamadığımı farkettim..

Yıpranmış anahtarlarınızı kamufle etmek içinde güzel bi yöntem.. Şahsen ben bunun için yaptım bunu :) 


İhtiyacımız olan tek şey istediğimiz renkte oje.. 

Ben soft renkleri sevdiğim için bu şekilde yaptım.. Ancak kapatıcılığı yüksek olmadığı ve benim anahtarlarım epey yıpranmış olduğu için 8-9 kat sürmem gerekti.. Bir de sabırsız olduğum için tam kurumadan üst üste kat attığım için dümdüz olmadı.. Ama bir süre böyle kullanır sonra asetonla temizlerim daha canlı başka bir rengi uygularım diye düşünüyorum :)

Benim gibi açık renk kullanacaksanız iyice kurumasını bekleyin üste atacağınız katlar için..

Sadece üst kısmını ojeliyoruz unutmayın.. Anahtarlarımız fonksiyonunu kaybetmesin :) 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa