16 Nisan 2014 Çarşamba

ÇİÇEK BAHÇESİ :)


Geçtiğimiz haftalardan , sevdiklerimizle birlikte ettiğimiz bi kahvaltı sofrası.. 

Masa / Bank / Tabure / Çiçeklik / Halı / Koltuk / Çiçek Sulama Kabı : İkea 
Perde : Bauhaus 


pembeli / çiçekli bir sofra kurdum her zamanki gibi :) 


Amerikan servislerim genelde 2 adet olduğu ve pek 2 kişilik sofra kurmadığım için çok sık kullanamıyordum.. Artık onları yan yana runner gibi kullanıyorum..  çokta güzel oluyor.. 


Sofra örtülerimi , runnerlarımı vs. ınstagram'da paylaşıyorum genelde bana gönderildiklerinde.. buradan takip edebilirsiniz : http://instagram.com/catikatiilkay#


peçetelerimden yola çıkarak sofranın çiçek bahçesi oldu :)


yine ınstagram'da sıcağına sıcağına paylaştığım fotoğraflardan biri :) 


Veee detaylarla veda ediyorum :)  


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında paylaşılmasını istiyorsanız mail adresimden iletişime geçiniz.. 

31 yorum:

  1. İlkay hanim ikinci kez soruyrm cevap vermemissiniz sanirim.gormemis te olabilirsiniz koltuk takiminiz yatak oluyor mu ayrica bu masa ikea da yaz urunlerinde mi ve fiyat bilvisi almam mumkun mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar benim sayfa sayfa açıklamalı uzun postlar yazdığım , postlar haricinde de defalarca cevap verdiğim , artık geride bırakmak istediğim sorular.. İkea.com.tr'den her türlü sorunuza yanıt alabilirsiniz..

      sevgiler..

      Sil
    2. :))) ikea müşteri hizmetleri ilkay hanım. Neden cvp vermiyorsunuz şikayet edicek seni nerdeyse ikea ya:) ben de başka sinir bozucu bişey diyeceğim. akıllı telefon kullanmıyoruz ailecek, çocuklar dışarıda bile telefonla oynamak istiyorlar böyle olunca instagrama girip takip edemiyoruz sizi. mac kullanıyorum arada bir girebiliyordum ama benim ip'yi de engellemişsiniz galiba. Neyse ki eşimin mac 'i engellenmemiş henüz. Bazen ordan bakıyorum.Hayat dolu paylaşımlar seviyorum bakmayı...

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ilgin alakan için :) yok ben engellemiş olamam farklı bir bilgisayardan girebiliyorsan.. ıp engelleme diye bi durumum yok tabii.. yine de nickini yazarsın kontrol ederim ;)

      sevgiler..

      Sil
    4. İnstagramda nickim yok, face de link verince tıklıyorum. bazen açılıyor bazen açılmıyor.

      Sil
    5. ınstagram hesabın yok yani.. o zaman zaten engellemem mümkün değil.. hesabım sadece üyelere açık genelde.. o yüzden giremiyorsundur..arada bir herkese açıyorum..

      sevgiler..

      Sil
  2. afiyet bal şeker olsun
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sevgiler benden de :)

      Sil
  3. çok şık olmuş bende ikea ürünlerini çok beğeniyorum.birde azcık ucuz olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler <3 aslında İkea çok yere göre uygun.. bi de taksit seçeneği çok güzel bunları araştır dilersen..

      sevgiler..

      Sil
  4. O kadar bunalmışsınki azıcık ucu görünen koltugu bile yazmışsın ikea diye resimdeki koltugu aradım bi süre :)) yazarkenki ruh halini düşünebiliyorum dur kimse sormadan ben yazayımda kurtulayım , okurken gülümsettin beni :)) içaçıcı bi sofra herzamanki gibi bide domateslerin arkasında bi rana gördüm sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne kadar şaşırdım şu an bunu hissetmiş olmana.. tamda düşündüğün gibi oldu :) bugün zaten kabul günüm.. paratoner gibi çekiyorum yine :)

      evet orda minnak bi Rana kafası var :)

      sevgiler..

      Sil
  5. Sofra mükemmel görünüyor, ellerine sağlık. En güzeli ; insanın sadece ailesiyle yiyeceği basit bir yemek bile olsa böyle özenli ve şık sofralar kurması. Sevgilerrrr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim içten yorumun için <3 sevgiler..

      Sil
  6. Çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Çay tabakları nerden acaba çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bunlar Gürallar marka.. A101'den almıştım.. bardakları kafes desenli ama burada sade bardaklar kullandım..
      sevgiler..

      Sil
  8. http://instagram.com/p/mBi-8ORlAX/
    burdaki bardağı nerden aldınz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım satıyor.. Facebook Sayfasının adı "Yeni Gibi "

      Sil
  9. ilkaycımmm merhaba
    gene gayet mutevazi ve bi o kadarda guzel ve iç acan gulumseten bir sofra maşallah :)
    ilkaycım benimde bir sorum var müsadenle bende merak ediyordum masanda ki aralıklardan yemek yerken kırıntılar dökülmüyormu yerlere bunun için ne yapıyorsun merak ediyordum ama bu resimde masanın uzerinde cam vb? birşey olduğunu fark ettim bilgi verirmisin lütfen?
    kocaman kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet cam görünümlü örtüm var.. bununla ilgili bi post yapacağım yakında inşallah..

      sevgiler

      Sil
  10. Can sıkıcı durumları boşvermek lazım.Masa şahane,iştahımı açtı ellerinize sağlık::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) sevgiler

      Sil
  11. Sevgili cati kati bende seni instagramda takip etmek istiyordum.ama olmuyor.niye engelledin beni ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye engelledin beni ?

      bilmem.. engelledim mi onu da bilmem mümkün değil nick vs. bilmeden.. yukarıdaki hanımefendinin ınstagram hesabı bile yokmuş mesela engellediğimi sanabiliyor oluyor böyle şeyler..
      engellediysem de vardır bir sebebi. bilemiyorum.

      Sil
  12. Sofralariniz cok sade ve sik duruyor ..masallah.abartiya ve israfa kacilmiyo. Bu yonune bayiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum buna özellikle dikkat etmeye çalışıyorum.. sevgiler :)

      Sil
  13. renk uyumu bir harika. cıvıl cıvıl iç açıyor. zeytinliğine bayıldım . canını sıkan yorumları okuma bile boşver. onlarda benim gibi sofra kurmayı beceremiyor dur bence, eee hazımsızlıklarını illa atacaklardır bir şekilde :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. içim açıldı ne kadar güzel olmuş masa düzeni öyle :) peçeteler harikaymış doğallığınızı beğeniyorum

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it