14 Nisan 2014 Pazartesi

KARACA HOME 2014 İLKBAHAR/YAZ KOLEKSİYONU PİKE TAKIMI


“DOĞADAN İLHAM ALAN ROMANTİZM”
“Doğadan İlham Alan Romantizm” temasıyla hazırlanan Karaca Home 2014 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu, yine çok özel tasarımlarıyla karşınızda.

Bu özel tasarımlardan benim payıma düşen Meri Pike Takımı oldu <3
Pembe , mavi , puantiye , gül.. sevdiğim ne varsa üzerinde toplanmış.. tam bayılmalık :)

henüz kullanmıyorum tabii ki.. havaların iyice ısınmasını iple çekiyorum bunun için.. ama hemen serip fotoğraflamaktan da geri kalmadım.. :)

şimdi fotoğraflara bakalım.. hemen onların sonrasında aşağıda Karaca Home' un İlkbahar / Yaz Koleksiyonuna dair bilgiler ve diğer harika tasarımlarını görüp , online alışveriş yapabileceğiniz internet adreslerini bulacaksınız :)


Pikeleri ayrı bir seviyorum.. çünkü onları aynı zamanda yatak örtüsü olarak kullanabiliyorum.. sizde benim gibi fırfırlı şaşaalı yatak örtülerinden hoşlanmıyorsanız bu yöntemi deneyebilirsiniz :) 


yakından bakalım.. 

yastıkların arka kısmı komple gül desenli.. çarşafı ise düz mavi.. kutudaki fotoğrafta pikenin mavi puantiyeli kısmı yukarı getirilmişti.. ben çiçekli kısmı getirdim.. her iki şekilde de kullanılabilir / kullanacağım :)


her şeyiyle yatak odama çok uydu.. bilinçli bir seçim miydi bilmiyorum ama benim için üretilmiş gibi :)


kutusu atılmaya kıyılmayacak cinsten.. ki atılmayacak zaten :) 

kendisi dolabımın üzerinde yer bulacak kendisine diğer çiçekli kutularımla birlikte.. bir her telden karışık postta yine görüşeceksiniz muhtemelen..


şimdi sözü Karaca Home'a bırakıyorum :)

2014 İlkbahar/Yaz Koleksiyonu katalog çekimlerini tamamlayan Karaca Home ürünleri tasarımı, kumaş özellikleri, sadeliği, şıklığından ödün vermeyen ve fark yaratan çizgisiyle bu sezon da adından çok söz ettirecek. Bu sezon doğadan ilham alan Karaca Home İlkbahar/Yaz Koleksiyonu, tabiatın doğal güzelliklerinin sahip olduğu renkleri sizlerle buluşturuyor.  Uçuk maviler, pembeler ve lilanın çeşitli tonları, çiçek motifleriyle birleşip Karaca Home İlkbahar/Yaz Koleksiyonun da yeniden hayat buluyor.
Katalog çekimleri Alaçatı’da gerçekleşen yeni koleksiyonda, çok özel bir butik bir kreasyon daha var! Yüreğinde daima çocuksu bir taraf olan kadınlarımızı çocukluklarına götürerek nostalji yaşatacak, pembe ve mavi tonlardaki bu özel ürün Emily, Karaca Home mağazalarındaki yerini almaya hazırlanıyor.

 Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com 



8 yorum:

  1. güle güle kullan ilkay abla
    renkleri ve deseni çok hoş eminim dokusuda öyledir karaca home tabi:))
    ben genelde seni sessiz sessiz takip edenlerdenim
    bir sorum olacak ferforje karyolan çok güzel bende almak istiyorum ama merak ettiğim bu karyolanın içine bazamızı otttursak olurmu yani böyle bişey mümkünmü kullanan biri olarak cevabın benim için önemli olacaktır şimdiden teşekkür ederim ilkay abla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) evet dokusu da çok hoş..
      malesef bazanı oturtamazsın.. baza yerine gibi düşün karyolayı..

      sevgiler :)

      Sil
  2. Karaca ev tekstilinde cidden çok şık... Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle.. çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Pike takimi cok guzel.Keske yurtdisinda da bulabilsek :)

    Iyi gunlerde kullan insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler <3 daha güzelleri sizi bulsun inşallah

      Sil
  4. Ya bukadar zevkli olmak zorundamisiniz bayiliyorum sana

    YanıtlaSil
  5. Facede neden paylastiklariniza yorum yapamiyorum

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa