3 Nisan 2014 Perşembe

Son Zamanlarda 15 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

SON ZAMANLARDA..

Baharı karşıladık..

Temiz havanın tadını çıkardık fırsat buldukça.. Sahil büyük nimet bunun için.. Hala bereli , montlu geziyoruz güneşe rağmen , esiyor sahil. Ama olsun.. Bu bile insana mutluluk veriyor..Sonbahar / kış insanıyım aslında.. Ama sonlara doğru yazı fena özlüyorum :) 


Babamın gönlünü aldık :)

Babam bana küstü.. Zaten bi süre hayata dalıp onlara gitmediğin zaman "çocukları da getirmiyosunuz zaten" oluyo :) Arayı baya açtım haklı aslında..
Neyse pasta aldık gittik geçen.. Gece geç saatti ancak bunu bulabildik.. Yüzüme bakmıyo tabii :) Mutfağa girdim dilimledim pastayı.. Babamın tabağını önüne koyarken 
"Bak dedim burda sevgi yazıyo , burda da bi kalp var :) " 
Yasin "pastayı ben seçtim ama :)"diye beni sabote etmeye çalışsa da baktım alttan alttan gülümsüyordu babam :) 


Bu güzel kremi bitirdim..

Ara ara kullandığım daha doğrusu bitirdiğim kozmetik ürünlerini paylaşacağım demiştim.. Ve benden beğendim / beğenmedim dışında atraksiyonlu yorumlar beklemeyin ama diye de eklemeyi unutmamıştım :) 
Evet şahane kozmetik yorumuma başlıyorum :  Beğendim :) bu kadar..

Şaka şaka biraz bi şeyler daha ekleyeceğim.. Kokusuna bayıldım öncelikle.. Benim jenerasyonum hatırlayacaktır ilkokulda kullandığımız arılı silgiler gibi kokuyor.. Tam bayılmalık.. Ve minnak oluşu dolayısıyla çantada hoop rahatlıkla taşınacak bi şey.. Benim gibi baştan aşağı şıkşıkırdım giyindiği halde ellerini kremlemeyi unutup ,tarlada çalışmışcasına sertleşmiş ellerle dışarı çıkanlardansanız ( bakım yapmazsam iğrenç bi cildim var da :) , arabada pıt pıt ellerinizi insana çevirmek için pek yardımcı olacak bi ürün.. 


Hayatımın urfasını yedim !

Yasin beni bi yere götürdü geçenlerde.. Ocak başına :) 
Öyle komik ki içerisi tıklım tıklım ve kapıda kuyruk var.. İçeri girebilmek için dışarıda sıra bekliyorsun :)  Ve orası sürekli bu durumdaymış.. Yabancı dizilerde gece klüplerinde yapıyorlar hani bunu, aynı öyle kapıda bekledik sırada.. Veeee 2 kişi olmamızdan mütevellit pek çok kişiden daha önce girdik içeri.. Kaç kişilik yer boşalıyorsa o kadar kişi alıyorlar ..
Ben kapıda gülüp ne komik yaa dürüm yiyeceğiz alt tarafı sırada bekliyoruz derken Yasin bana az sonra görürsün diye gülüyordu..

Evet  gördüm.. o nası urfaydı öyle yaa.. 
Şimdi gitsem seve seve yine sırada beklerim.. Meşhur olduğu kadar varmış..  
Cezayir'in Yeri.. Güngören.. 
Yolunuz düşerse bi ayran bi urfa yemeden geçmeyin.. Yer bulabilirseniz :) 


Her gün püsür saç açtım :)

Rana gündüz ele avuca sığmadığı gibi gecede aynı şekilde.. o kafaya napıyosa gece uyurken bu saçlar hep böyle püsür..
Beşikte değil de yatakta falan yatsa odanın hangi köşesinden toplarız her sabah bilmem.. 


Bol bol keyif yaptım..

Bazen günü o kadar yoğun geçiriyorum ki şu anları iple çekiyorum..İnsan bedenen olmasa bile kafa olarak ne kadar yoruluyor.. Yine de hayat güzel.. Allah'ın verdiği her şeye şükürler olsun.. <3

Fotoğrafa dönersek , bahsedeceğim şeyler var.. Bim'in waffle'ı mesela.. Oiyyy bayılıyorum ona.. bıraksalar 4-5 paket yerim bi oturuşta.. Bıraksalar dediğim kilolar bıraksa :)


Ne zamandır aradığım beyaz gömleği buldum.. Beyaz gömlek deyip geçmemek lazımmış bulmak kolay gibi görünse de hiç öyle değilmiş.. Lc Waikiki'den aldım..


Yasin'e sigarayı bıraktırmayı başardııımmm ! 

Bunun için biraz çirkeflik yapmam gerekti.. Ama zafere ulaşan her yol mübahtır haha :) 
"Ya sigara ya ben ! " konulu bilinçli çıkarılmış bir kavga , "çocukların rızkından kesiyorsun bunun için" temalı duygulara dokunuş ve buruşturulup fırlatılan sigara paketi son derece etkili oldu.. 20 yıldır bir günü bile sigarasız geçirmeyen Yasin yaklaşık 1 haftadır ağzına sigara sürmüyor..
 Sigara içmesinin bize bir zararı yoktu.. Yani asla bir gün ile çocukların yanında içmedi.. Kışın bile terasta ,balkonda vs. içti her zaman.. Hatta bizim evde yıllardır hiç sigara içilmiyor.. Tüm kül tablalarını imha edip önüne geçmiştik bunun taa Emin doğmadan önce.. Yani misafir vs. içmeye kalktığında kibarca "ay bizim kül tablamız yok evde sigara içilmediği için" şeklinde açıklama yapıyorduk/yapıyoruz.. Kırmadan önüne geçmiş oluyoruz taleplerin.. Sizde kullanabilirsiniz bunu.. işe yarıyor :)
Velhasıl bize bi zararı yoktu ama bir sağlık sorunu yaşaması Allah korusun bize en büyük zarar aslında.. İçim son derece huzursuzdu içi çürüyormuş gibi falan hissediyordum.. İnşallah kurtulduk..

İlk 1-2 gün çok zorlandı.. Sağlık bakımından.. Baş dönmesi fenalık hissi vs. pek çok şeyle boğuştu.. Ama gün geçtikçe iyi hissediyor..yalnız kendini nasıl oyalayacağını şaşırmış durumda :)
Fotoğrafta banyoda boyanması gereken yerleri boyadıktan sonra hızını alamayıp teras demirlerine de el atan Yasin'i görüyoruz :)
Sürekli hareket halinde koşmaya falan başlıycam diyo :)


Bu arada Google+ profil görüntülenme rakamlarını yayınlamaya başlamış..

Rakamımı görünce bi şok geçirdim.. 126 milyon küsür.. 
bi kaç kez baktım hatta doğru mu görüyorum diye :) cidden beklemiyordum.. 

Çoookkk teşekkür ederim ilginize sevginize , şükürler olsun varlığınıza , arkadaşlığınıza :) <3


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

7 yorum:

  1. yine her zaman ki gibi çok akıcı bir post olmuş :) zevkle okudum...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cezayirin yerine en son 1 sene önce gitmiştik bizimde ilk gidişimizdi o zaman ama metnini baya duymuştuk, aynı şekilde dediğin gibi bi kalabalık ve bizde kalabalıktık baya bekledik, servisleri çok farklı, tabak değil kağıt üzerinde ve sen dürümlüyorsun ama kebabın, içli köftenin ve künefenin tadı cidden güzel, tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  3. O waffel hollanda waffelı mı? Ballı? Bir ara görmüştümde bim de o mu merak ettim.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar..
    gercekten de söyledikleri kadar meşhur muymuş cezayir in yeri.. şaşırdım doğrusu. Zira kendileri evimin altında ve alt komşum olur. Kalabalıktan mütevellit evimize girmekte de zorlanırız ancak herhalde bir tek benimdir bir türlü sevemeyen. servisini de dürümünü de sevemedim bir türlü. Şimdi sizin blogta görünce şaşkınlığımı gizleyemeyip yazıverdim bunları :)))

    YanıtlaSil
  5. evet bu kebapcıya bızde devamlı olarak gıdıyoruz gercekten super

    YanıtlaSil
  6. evet bu kebapcıya bızde devamlı olarak gıdıyoruz gercekten super

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa