22 Mayıs 2014 Perşembe

ÇATI KATI'NIN EVİ , HAYATI : KAMERA ARKASI 3 :)


Kamera arkası serimizin 3. postundayız.. 

Bu postların çıkış noktasını tekrarlamayacağım bu postta.. Yeni karşılaşanlar serimizin 1. postunu buradan , 2. postunu buradan okuyabilirler :)

Bu postta yine Rana daha çok ön planda.. Emin'de canımıza okumaya devam etse de arada yaramazlık adına  hayatımızın başrolünde Rana var şu dönemde.. Hep dediğim gibi evde genelde 3 yetişkin , bir afacan durumundayız.. 

"Fotoğraftaki Rana'yı bulunuz" karesiyle başlamak istiyorum..
Bulamadınız mı ? 
İyi bakın canım orada bi yerde..


Aaaaa burdaymış !

Günün büyük bölümünü Rana'yı evin içinde aramakla geçiriyorum..(burada bizim evin ne kadar kocaman olduğunu bi hatırlayın ) pire gibi zıp zıp bi orda bi burda.. Minnacık bedeniyle olmadık yerlere girip sessiz sessiz kikir kikir benim onu bulmamı bekliyor.. Hele bazen böyle kuytu köşe bi yerlerde uyumuyor mu ara dur.. 


Hiç oyuncağı yok benim çocuumun napsın kulak çöpleriyle oynuyor.. 

Azmini çok takdir ediyorum ama.. Bi kere banyo kapısını açık yakalıyor.. Sonra banyoda tuvalet kağıtlarını koyduğum beyaz hasır sepeti itina ile banyonun ortasına boşaltıyor.. Ters çeviriyor , banyo dolabının önüne çekiyor üstüne çıkıyor ve kulak çöplerine erişip hızla olay mahallinden uzaklaşıyor.. 
Ve tüm bunları sürekli gözüm üstünde olan bana farkettirmeden yapıyor..

Takdir etmiim de napiim şimdi..


Merdivenin şu görmüş olduğunuz 6 basamaklı bölümünü geçenlerde sırt üstü, baş aşağıda ayaklar yukarda tak tak tak kafası çarpa çarpa inmiş olmasına rağmen bu sarı kafa hala merdivende oynamaktan vazgeçmiyor.. 
Şimdi hiç merdiven koruyucu tak demeyin :) Üst katta var koruyucu kapı.. Lakin şu sıralar ona da tırmanma çalışmaları içerisinde. başaracağından ürkmüyor değilim..

İlerleyen yaşamında , okul hayatında falanda mesela bu azminin devam etmesi dileğiyle sevgili kızım.. 


Rana ile sürekli tetikte olmalısın.. 
33 yaşında olup , çocuklarımın ablası gibi durmayı buna borçluyum sanırım.. Gerginlik insan cildini gençleştiriyor :)
Ben gene huşu içinde yemek mi yapıyodum napıyodum.. 5 dakikada falan kontrol halindeyim Rana'yı.. Ama bi 5 dakikayı atlamışım.. Hiiiii diye bi zıpladım olduğum yerde.. Öyle bi ayma anı geliyo daldığım zaman.. Yani şu demek o : Rana'nın 5 dakikadır sesi çıkmıyo. ay napıyo o şimdi kimbilir ühühühüh

İşte o anlardan biri bu manzarayla sonuçlandı.. Emin'in dolabından bi Rana geçmiş..
Bu dolabın kapakları kurdela ile bağlı aslında her zaman.. Ama bu sefer Emin unutup gitmiş okula.. Askı , üzerindekilerle birlikte komple aşağıya inmiş..  Hayır amacın neydi Ranacım ? 
Dikkat ederseniz dolabın önünde sarı kafanın oyuncağı var.. İşlem ona tırmanarak gerçekleştirilmiş..

Merdiven koruyucu kapısı hakkında ürkmekte haksız mıyım ama ? 


Abimin ödevlerini yerlere saçıp anneme cinnet geçirteyim !
Demiş olacak ki , 5 dakikalık yalnız bırakma sonucu başıma bunlar geldi.. Lavaboya gitmek gibi bir insanlık suçu işlemiştim.. Hakettim ben bu cezayı :) 
Bunlar Emin'in ödevleri.. Dosyasından teker teker çıkarılıp geri dönüşüme verilmek üzere üst üste itina ile koyulup az sonra poşetlenmek üzere masanın üzerine bırakılmıştı.. Döndüğümde böyle buldum.. 
Böyle küçük şeylerle mutlu olabiliyorum.. Sıyırmamamı bunlara borçluyum :)
Arada sinirden oturup ağlıyorum tabii o ayrı.. 


Ben misafir ağırlama derdindeyim sağa sola parmak atıp toz kontrolü yapıyor yerde minicik bi iplik görsem bayılmanın eşiğine geliyorum.. Misafir gerginliğinin dibine vurmuşum bizim sıpalar ortalığı nasıl dağıtırız modundalar..
O gördüğünüz yastıkların altında Emin var.. Rana onu yastıklarla kamufle ediyor.. İşi bittiğinde sunum yapıyor bir de 
-Tadaaaaaaaaaa

Ben mi ? Yasin'in omzunda ağlıyordum galiba 
"Ay Yasin misafirler gelecek şimdi düzelt şu koltuğu nolur başedemiyorum ben bunlarla böhüüüüü"


Tencere dibin kara , seninki benden kara ismini verebiliriz bu fotoğrafa.. Veya armut dibine düşermiş..
Hep çocuklar dağıtmıyor tabii evi.. Yukarıyı temizleyen ben in çık yapmamak için aşağı gidecek her şeyi merdivenden aşağı fıydırıyorum haha :) 

Çocuklara sölemeyin ama.. 

Lütfen bak.. 


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it