5 Haziran 2014 Perşembe

5 SOFRA , POST 7 :)

NAZAR DUASI
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا""
وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُ

Şu an içinde bulunduğum durumla pek tezat bir post olacak bu :) 
Diyetteyim efendim.. diyet denemez aslında yediklerime dikkat ediyorum diyelim..Benim yediklerime dikkat etmem demek pasta , reçel , nutella vs. gibi bilumum güzel ve zararlı şeyden uzak durmam demek.. her ne kadar dolabı açıp portakal reçelini kaşıksız falan parmaklarımla yemek isteği duyuyor olsam da bunu yapmayacak motivasyona sahibim.. çünküüüü tatlıdan ayrı geçirdiğim günlerin karşılığını almaya başladım :) Rana'yı emzirmeyi kestikten sonra görmeye hasret kaldığım rakamları görmeye başladım tartıda.. devam devam.. 

Neyse hadi posta da devam :)

Önce 8326395 defa yazdığım şeyleri tekrar yazarak sürekli takipçi arkadaşlarımı bayma görevini yerine getiriimm :)

Masa / Bank / Tabureler / Koltuk / Tül / Çiçeklik : İkea 
Baykuş Kumandalık :  Dkare Design 
Perde / Minder Kılıfları : Kumaş bauhaus ( Özel dikim )


Çekirdek ailece ettiğimiz bir pazar kahvaltısıydı bu..O böreklerin yarısını ben hüpletmiştim.. hey gidi günler.. anılar falan filan :)


Çay Fincanı İşlemeli Amerikan Servis : Rabiadnc
Cupcake Peçete : H&m Home ( Almanya'dan )
Fiyonk Tabak :  Markafoni
Pembe Çay Tabakları : Gürallar


Bu da yine bir pazar akşam yemeği.. 
Güllerim de ne kadar güzel görünüyor.arkadan . şimdi yoklar :) 
Kör topal bi şekilde çiçek bakabilmeye başladım da şu saksı güllerinde bi sorun var bence.. bende yok yani onlarda var :) bi süre sonra böle örümcek ağı gibi bi şeyler sarıyor dalları.. ki zaten o zamana kadar güllerde solmuş oluyor.. öyle ondan sonra terası boyluyorlar.. atmaya da kıyamıyorum.. tohum ektim o saksılardan birine tuttu hihi :)
Neyse gül almayacağım bi daha saksıda.. ben almıyorum aslında.. gül alma bi daha Yasiinnn
(kendisi bu ara blogum ve bilimum diğer sosyal medya hesaplarımdan çıkmıyor nedense de , ondan buradan seslenmeyi uygun gördüm şu an..Selam Yasin naber ? :)


Kalp Detaylı Yuvarlak Amerikan Servis : Emos Hobi
Peçete : Markasız 
( sanırım yani.. hatırlayamadım :)


Kelebek aşkınaaaa ! sofrayı kelebekler basmış :)

O börekli kahvaltının akşamınaymış bu sofra galiba.. kalan börekleri de sofraya koymuşum :)


Peçetelik : English Home
Peçete : H&m Home ( Almanya'dan )


Hasret kaldığımız manzara bohuuu.. 
Aralık ayında gibiyiz.. hatta bu akşam şemsiye uçtu yapıştı yere terasta.. fırtına var resmen.. aslında ben severim bu havaları da.. terası görünce bi özlem duygusuyla şeettim şimdi :)


Masa / Sandalyeler : Markasız :) masacıdan :)
Silinebilir Amerikan Servisler : Poster İstiyorum
Peçete : Markasız

Vee benim salata ve yumurta dışında hiç bi şeye elleşmediğim son misafir sofram :) Leyla ve eşini misafir ettik hafta sonu..


Örtü :  ( markasız dantel )
Peçete : Selpak 


Gül Motifli Kaşık : Caglashandmade
Kuşlu Tabaklar : Euroflora 
Tabanı Renkli Çay Bardakları : Gürallar ( oğlusumun Anneler Günü hediyesiydi :)


Hoşçakalın :)

Diğer tüm sofra postlarım için tıklayınız.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 yorum:

  1. Bloğuma ara verdiğim zamanlarda en çok seni özlüyorum İlkay.İlk sana bakıyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir post hepsi birbirinden guzel sofralar ablacim yayinda ve yapimda emegi gecen herkese saygilar selamlar... ;)

    YanıtlaSil
  3. Turkiyeye gelmeme az kaldi ins 2 guncuk bende amerikadaki evimde her odami banyomu ayri renk dosedim ama salonum pembe: )turkiyedeki cicilere hayranim cok
    ozledim bu cicileride sizin evinizden takip edebiliyorum. Gelince ilk adresim english home: ) ins.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik hepsi birbirinden cici:)

    YanıtlaSil
  5. Herbiri ozenli herbiri cok ic acici bi sofralarina bakmak bile keyif veriyor..Allah agzinizin tadini bozmasin der hep buyuklerim bizlere..Agzinizin tadi evinizin huzuru hic kacmadin insallah diyorum bende size..Sevgiler..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it