19 Haziran 2014 Perşembe

İnternetten Alışveriş / Dermo Kozmetik Ürünler için Dermo Market..

 İnternet alışverişi daha önceden de bahsettiğim gibi benim sevdiğim ve sıklıkla kullandığım bişey.. ihtiyaç için alışverişe çıkmayı sevmiyorum.. ben öylesine gezmeye çıkayım beğenirsem alırım modunda bi tipim.. alıp çok severek kullandığım her şey bu gezmeler sırasında , hiç beklenmedik anlarda karşıma çıkmıştır.. sürekli dışarı çıkan biride değilim.. o yüzden ihtiyaçları internetten almak daha mantıklı geliyor.. pıt pıt pıt hallediveriyorsun iki dakikada ihtiyaçlar hooop kapıya geliyor toplu olarak :)
zamanın en önemli hazine olduğu 2 çocuklu hayat koşturmacasında bundan büyük kolaylık var mı ?

Tabii tüm bunları yaparken alışveriş yaptığınız site ve kişilere güven duymakta önemli..aynı zamanda ürünlere de.. bunun için kullanıcı yorumları karar vermede iyi bir kaynak.. her alışverişte sorun yaşayanlar olabilir tabii ama büyük ölçüde olumluysa kullanıcı yorumları , bende güven sağlamada ve buna bağlı olarak karar vermemde etkili oluyor.. 

Sadede gelirsem güvenle alışveriş yapabileceğiniz bir siteyle tanıştıracağım sizi :) 


Aşağıdakiler benim ilk alışverişlerim..


Neler almışım yakından bakalım kısaca..
Bioxcin Şampuan eşim için.. kendisi ben onunla tanıştığımda inanılmaz saçlara sahipti.. o eski halinden eser yok şimdi.. kendisi bu durumu bana maletmeye çalışsa da ben avuç avuç kullandığı saç şekillendiricilere ve genetik mirasına bağlıyor hiç üzerime alınmıyorum bu konuyu :) 
İşin bana göre ilginç yanı Bioxcin gerçekten işe yarıyor.. neden bilmem önlemeyeceğini düşünmüştüm dökülmeyi.. ama yastık üzeri kontrollerimde kullanım öncesi, ve sonrası arasında ciddi farklar görüyorum..

Neutrogena yüz yıkama jelini kendim için aldım..her gün mutlaka yağ dengeleyici bir ürün kullanmak zorundayım.. cildim karma ve bu tür jeller kullanmadan yapamıyorum.. henüz kullanmaya başlamadım ama Neutrogena'nın ürünlerine güveniyorum.. ilk olarak bundan 18 yıl kadar önce bir el kremi numunesi kullanarak tanışmıştım markayla.. inanılmaz bir krem.. onun üzerine el kremi tanımıyorum hala.. yüz yıkama jelini de tereddütsüz seçtim.. kullananların yorumları ve rengi de etkili oldu bunda tabii..

Çocuklar içinde Johnson's baby şampuan aldım dev boy..Normalde Sebamed ürünleri kullanıyorum özellikle Rana'ya.. ama alt banyo / üst banyo olayı var bizde.. üst katıda devreye soktum kullanmıyorduk.. özellikle terasa aile boyu havuzumuzu çıkardığımız zaman çocukların duş alma olayını üst banyoda halledeceğim inşallah.. şampuan taşıma vs. olaylarına girmeyeyim diye oraya da alıyorum şimdi.. yedek banyo olacağı için Sebamed'den daha düşük maliyetli olan bu şampuanı seçtim :)

diş macunu ,pişik kremi , rimel vs. seçtiğim diğer ürünler.. ama onlardan ziyade kargomun içinden çıkan deneme boy ürünler beni çok heyecanlandırdı :)
ilk olarak makyaj bloglarında vs. sıklıkla karşıma çıkan ve kullanan herkesin çok memnun olduğu, indirimde yakaladıklarında üçer beşer stokladıkları Bioderma Sensibio H2o pek merak ettiğim bir üründü.. suya dayanıklı makyajı bile çıkaran müthiş bir ürün kullananlardan duyduğuma göre..
Ve Dermalogica ürünleri beni heyecanlandıran bir diğer seçenek.. bana gelen deneme boyu ürünler arasında yüz yıkama jeli ve nemlendirici-onarıcı krem mevcut.. denemek için sabırsızlanıyorum..
Mustela'nın bebek serisine dair bir kaç tester da mevcut yine gelenler arasında.. Mustela ürünleri bebekler için harika.. daha önce pişik önleyicisi ve vücut losyonunu kullanmış ve çok memnun kalmıştım..

tüm deneme boyu ürünlerimi yine kargomla birlikte gelen makyaj çantasında topladım ve banyoda yerlerini aldılar denenmek üzere :)

Son olarak DermoMarket Facebook Sayfasını beğenmeyi unutmayın diyor ve hepimize kendimize bolca vakit ayırabildiğimiz bakımlı günler diliyorum..

Sevgilerimle <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com 

2 yorum:

  1. ALDIKLARINI GÜLE GÜLE KULLAN...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullaninnn... merak ettim, gonderilen deneme urunleri herkesr mi gönderiliyor yoksa belli bir miktar alışverişi gecmek mi gerekiyor. Tesekkurler paylasim icin..;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it