8 Ağustos 2014 Cuma

DEKORASYON : Küçük Değişiklikler , Büyük Mutluluklar..



Bu ayın, neredeyse tamamını temizlik yaparak geçirdim diyebilirim.. 

Hazır ev bu kadar ayağa kalkmışken epeydir yapmak istediğim değişiklikleri hayata geçirdim odamda.. Şifonyerimi duvar kısmına geçirdim.. 

Şifonyer : İkea Malm Serisi
Pembe Puantiyeli Kutu : İkea
Ferforje Karyola : İkea Leırvık


Makyaj masamı da iki dolabın arasına.. daha önce tam tersi şekildeydi.. buradaki beyaz sandalyemi de kaldırdım.. tabureyi koydum makyaj masamın önüne.. daha hoş durdu.. 

Dolap : İkea Pax Serisi
Makyaj Masası : İkea Hemnes
 Tabure : İkea


bu değişiklik ruhuma o kadar iyi geldi ki anlatamam.. şifonyerimin üstünü de daha verimli kullanabiliyorum şimdi.. 

Ayna : English Home
Dantel Örtü : English Home 


Aslında şu an daha farklı durumda.. şifonyerimi buraya çekmemin değişiklik olmasının yanı sıra bir diğer sebebi de duvarı boş bırakmaktı.. burada duvarda pembiş çerçevelerim asılı şimdi :) tam sevmelik bir köşe oldu benim için.. ayrıca makyaj masamın altından doğalgaz boruları görünüyordu.. şimdi şifonyerin arkasında kaldılar.. 
duvarımı başka bir postta gösteririm.. bu fotoğrafları temizlik bitince sevdiğim şeyleri gözümün önüne dizerek öylesine kendim için çekmiştim.. çantalarımı çıkardım dolaptan , güllü taşlı babetlerimi kutunun üzerine yerleştirdim.. 
sonra  gözüme hoş göründü fotoğraflar.. postta kullandım.. yoksa perdeleri bile asmamıştım daha :)


En sevdiğim takılarımı da özenle yerleştirdim gözümün önüne.. onları takmaktan çok keyifle seyretmeyi seviyorum :) 

Takı Askılığı : Euroflora


 incilere , taşlara bayılıyorum.. 


Halı : English Home


Velhasıl , evde
1 : temizlik , 
2: değişiklik 
kadın ruhuna iyi geliyor.. 

Ruhunuzu her daim doyurmanız dileğiyle.. 

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

6 yorum:

  1. Harika olmus İlkay abla. Fotograflarda ki mutluluk ve huzur evindede devam etsin insaallah :)

    YanıtlaSil
  2. Bu hissi cok iyi bilirim canim. Beni iyi bilenler sIKIldikca esyalarin yerini degistirdigimi cok iyi bilirler. Oyle olunca sanki tazelenmis hissediyorum kendimi. Dedigin gibi ruhumu doyuruyor. Eline emegine saglik canim. Yine cok guzel olmus. Saglikla ve huzurla kirlet. Nasilsa ruhun daralana kadar yerleri gocebe esyalarin , sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu tarzı çok seviyorum, insan sıkılmayı bile beceremez burda :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım kendi işleriye yoğun:) sessiz ama sıkı bir takipçin olarak seni evine yansıyan o güzel dokunuşlarını yavrularına olan özeninine bayılıyor ve takdir ediyorum allah seni ve aileni hep mutlu etsin inşallah canım arada dua da ediyorum ..
    Sende dualarına bizleri de katarsan sevinirim sevgilermle İsmihan Karşı

    YanıtlaSil
  5. İlkay abla mı desem, İlkay hanım mı bilemedim ama ben abla diyeyim daha samimi olurum belki:) Bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum bende önce Allah'ın sonra sizin sayenizde kapananlardanım 1 sene oldu kapanalı 1 senedir de sizi takip ediyorum ama bugüne yazmak kısmetmiş. Eviniz çocuklarınız eşinizin size olan sevgisi sizin ona olan sevginiz çok çok çok güzel Allah'ım sizi ailenizden hiçbir zaman ayırmasın kötü gözlü insanlardan özellikle hem sizi takip edip hemde kıskançlıktan çatlayan fesat insanlardan korusun her zaman böyle sevgiyle kalın. Sizi çok seviyorum :$ Bu arada yatak odanızın dekoru gerçekten çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Dekora ve pembenin tonlarına bayıldım.Sevgilerle...

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa