18 Ağustos 2014 Pazartesi

Her Telden Bol Fotoğraflı Karışık Post 25 :)



Rana'ya yaz başından beri ayakkabı bakıyorum. Bazılarını fotoğraflamıştım gördüklerimin.. 2. sıradaki favorim.. Nerde baktığımı unuttum yalnız bunları :)


Bu ZaraBaby ama :)

Bayramda aldığımız sandaletleri beğenmeseydim ilk olarak 2. seçeneğim buydu..


Kışlıkları tekrar düzenleyen masum köylü :)

Geçenlerde bu işe giriştim.. Bu gördüğünüz küçük bir kısmı.. Bu oda bu haliyle bi toparlandı sonra bi posta daha bu hale girdi.. Başardım ama altından kalktım yani :) Mis gibiyim şimdi..


Sıklıkla karşılaştığım soru olan "Yatağın bazalı değil , devasa, bütün duvarı kaplayan bir dolabında yok kışlıkları nerede muhafaza ediyorsun' un cevabı işte bu.. Yeri gelmişken cevaplamış olayım.. Bu kutularda saklıyorum.. Bunlardan 4 tane var.. 

Evde fazlalık ya da kullanmadığım hiç bir şey tutmama huyumun faydaları.. Kışlıklarımız / küçülenlerimiz vs. sadece 4 kutuya sığıyor.. Her yaz başı kışlıklar , kış başı yazlıklar eleniyor.. Giyilmeyenler satılıyor veya verilecek yerlere gönderiliyor, ev hafifliyor.. Öbür türlü ben darlanıyorum.. Evde sürekli sirkülasyon olmalı.. Ve gerçekten kullanılmayacak hiç bir şey satın alınmamalı.. Firma hediyelerini bile kullanmayacağım bir şeyse kibarca geri çeviriyorum.. Kabul ettiklerim hep kullanabileceğim şeyler :)

Bu Rana'nın dolabı.. 
Rana ve Emin'in küçülen veya henüz büyük giymeye sıra gelmeyen kıyafetleri bu kutunun içinde.. Bu kutuları seviyorum hem depolama sorununu çözüyor hemde odanın dekorasyonuna uyum sağlıyor..



Marmara Forum'a yolunuz düşerse bi salata ısmarlayın kendinize beni anarak.. Benim gibi sadece salata yiyerek yaşayabilecek tiplerdenseniz bayılacaksınız.. Ben bir süredir hasret kalmıştım.. Babamlar memlekette olduğu için çocukları onlara bırakıp sık kaçamak yapamıyoruz Yasin'le..

Çocuklarla dışarda bişeyler yemek "anneee su" anneee peçete" anneeeee anneeeee anneeeee piştt annneeeeeee şeklinde geçtiği için salata mı yediiimm salata mı beni yediiiii çok anlamasam da özlemişim iyi geldi.. 


Bir trip anı..

O Miki'nin altında Rana var.. Küstü mü bana çıkmıyo battaniyenin altından.. 



Sahilden evi bulmaca oyunu :) 

O büyük ünlem işaretinin altında Yasin var.. Önünde de bebek arabasında Rana.. Emin sağda solda 
pire gibi zıplıyor.. Görüş açımdan pire gibi görünüyor yani :) 

Yasin çocukları alıp sahile gitti.. Bende son derece zevkli olan sofra toplama, yemek yapma falan olayı için evde kaldım.. Dedim sahilden bana el sallayın bari.. Belirledik nerde duracaklarını falan telefonda görüyo musun ? görmüyorum.. Bak şu taraftayım aaa gördüm falan şeklinde bulduk birbirimizi..
Dur dedim bu anı ölümsüzleştireyim :) 
Neyime yarayacaksa bit kadar Yasin :) Fotoğrafta görünmüyo bile nerdeyse.. Çıplak gözle daha anlaşılırdı.. Neyse olsun bak kaç paragraf yazdım buna.. Postun yarısı hazır bile haha.. 


 En eski anımızı kırdım :/

Yasin'le 2 ay falan olmuştu galiba çıkmaya başlayalı.. Avşa'da yaptırmıştık bunu.. Seni seviyorum yazıyo tarih yazıyo.. Bi de ok saplanmış kalbin içinde İlkay Yasin falan yazıyo.. Hihihihi gençlik işte oturmuş bunu yaptırmışız :)
Sen 14 sene boyunca , 8 ev değiştir , ordan oraya taşı , 2 çocuk büyüt kırdırmamayı başararak , sonra bi el çarpmasıyla kırılsın.. Cık cık cık olacak iş diil..


Dışarda yemek yiyemez olduk.. 

Teras sezonunu açalı ne zaman dışardayken bi şeyler yiyelim desek.. Aman boş ver yaaa ne oturcaz burda sıkış tepiş hem para harcamayalım gidelim evde yiyelim.. diyoruz. Pıtış pıtış eve dönüyoruz.. 

Hayır çok güzelde yemeği ben yapmasam daha güzel olacak.. İnsan arada biri önüme bi kap yemek koysun diyo ama aaaaa hep ben hep ben olmuyo..
Evet evet bunu aynen bu şekilde Yasin'e de dedim.. Fotoğraftaki yemeği o hazırladı.. 

Koca tencerenin sofranın ortasında olmasının açıklaması da budur :)


Cici eşarp paketleri yaptım yine :)

Ben kendime bi şey aldığım zaman paketletmeyi seviyorum.. İçinde ne olduğunu bilsem bile paket açmayı seviyorum.. Kendime özen göstermeyi seviyorum.. Küçük şeylerden mutlu olmayı seviyorum.. İstiyorum ki eşarp için beni tercih edenlerde benzer duyguları yaşasın.. O yüzden eşarplarla uğraşırken bunları düşünüyorum.. Onları özenle hazırlamayı seviyorum :)

Ve Modarana'ya hala gelmeyenleriniz varsa bekliyorum :) 

Tık tık Instagram : http://instagram.com/modarana


Bayrağımızı dalgalandırmaya çalıştım..

19 Mayıs'ta ınstagram hesabımda ( tık tık : http://instagram.com/catikatiilkay# ) sıradan , kopyala-yapıştır bir fotoğraf paylaşmak istemedim.. Özel bi şey hazırlayayım dedim.. Mandallarla tutturdum bayrağı direğe ihihihih

Çok dalgalanamasa da şu kareyi yakaladım ve kolajımı çok sevdim :)


Bu kremi kullanmaya başladım :)

Efendim gündüzleri blogdu facebooktu falan derken cool cool takılırken geceleri rüyamda başka bir boyuta geçip tarlada ırgatlık falan yapıyorum ben.. Yoksa bu çatlamış topuklarımın başka bi açıklaması olamaz.. Cildimin iğrençliğinden çok kereler bahsetmişimdir.. Kremsiz , losyonsuz susuz toprak gibi çatlıyorum.. Bi açıdan iyi bi şey bu.. Mecbur bakımlı oluyorsun :) 
Kremlen kremlen kremlen.. İstersen olma yani..

Şimdi senelerdir kremlenmeme rağmen ayaklarıma tam bir çözüm bulamamıştım.. Bi de ayak kremi kullanmak çok süreklilik sağlayabildiğim bi şey değil benim için.. Yani yatağa sürülüyo ertesi gün yerlerde leke bırakıyor falan.. Anlık çözümler sağlıyorum ne zamandır.. İyi oluyo bi kaç gün ara verdim mi hoop topuklar eski halde..

Bu krem harika çıktı.. Scholl ayak bakımında çok iyi zaten kullanmasam da diğer ürünlerini eczanede çalıştığım dönemlerden biliyorum çok satıyorduk nasır bantları falan vardı.. Bu kremin methini duydum hemen dedim bul bana bunu Yasin nolur :) Buldu sağolsun.. 

O fotoğraftaki öncesi-sonrası gerçek :) Fotoğraftaki kadar kötü değildi benim topuklarım ondan mı bilmem ama işe yaradı gerçekten.. Ben yine istikrar sağlayamıyorum ama 3 gün demişler hakkaten o olay doğru çıktı.. Pamuk gibi şimdi topuklarım.. 19 liraya aldık.. Şikayetiniz varsa bi deneyin derim :)


Çatı Katı Lunapark'ın açılışını yaptık !

Çok akıllıyım ya ben dedim Yasin'e 3-5 paket pil al bütün pilli oyuncakların pili bitti çalışmıyorlar.. Sen düşünsene senin kızın hepsini birden çalar diye.. Yok düşünemedim.. Ev panayır yeri gibi şimdi oiiiiii Lunapark'tan halliceyiz..
Ama iyi tarafından bakarsak Rana çok oyalanıyo hihih :) Şu ev zaten en akıllı seçimimizdi sanırım.. Biz çocuklara sayılı oyuncak aldık şimdiye kadar.. Oyuncağa boğmadık.. Her gördüklerini almadık.. Genelde uzun ömürlü büyük şeylerdi aldıklarımız. Bu ev ve yeşil piyano Emin'den kalma.. Emin'i büyüttüler sıra Rana'da.. 
Ev gerçek bi ev gibi hem müzik çalıyor hem kapı açılma sesi , telefon sesi , vs. her eşya ses çıkarıyor.. Arabası var araba sesli :) Sifon sesi , horlayan uyuyan çocuk sesi bile var.. Çocuk yatağında yatıyo üstüne basınca horlamaya başlıyor :) Rana pili biteli unutmuş onu.. Şimdi başından kalkmıyor..

Gece yatınca beynimin içinde türlü müzikler çalsa da son bir kaç gündür Rana'yı hiç zapdedemediğim düşünülürse , onu oyalayacak her şeye razıyım..
Bize gelip sıradan Rana'ya bakmak isteyen var mı ? Çay yaparım kek yaparım hııı ? Ama sonra yatıp uyuycam ona göre :)


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa