28 Ağustos 2014 Perşembe

TARİF : Oktay Usta'dan Hellim Salatası


Geçtiğimiz günlerde sevgili misafirlerim için hazırladığım bir salataydı.. sofra postu da gelecek daha sonra önce pratik tarifimizi paylaşalım salatayı benim gibi sadece onla beslenebilecek kadar seviyorsanız hemen yapıverin diye :) 

Tarifi Oktay Usta'dan almıştım bi süre önce.. hemen aşağıda.. 


Yeşillikli Hellim Salatası 

Malzemeler : 
Hellim Peyniri
Çeri Domates 
Semizotu
Marul
Roka
Maydanoz
Kırmızı Biber
Mısır
Zeytinyağı
Limon

Hazırlanışı : Yeşillikleri elimizle kırarak salata kasesine koyuyoruz.. üzerine ikiye böldüğümüz çeri domatesleri , mısırı ve doğradığımız kırmızı biberleri ilave ediyoruz ( ben mısır ve kırmızı biber kullanmadım ).. sosunu da ekledikten sonra hellim peynirlerini tavada kızartıp salatanın üzerine koyarak servis ediyoruz..

Sunum Önerisi : Hellimleri kurabiye kalıbıyla keserek kızartabilir , görsel açıdan daha zengin bir görünüm elde edebilirsiniz.. benim vaktim çok çok kısıtlıydı uğraşamadım..
ufak kalp kurabiye kalıbı ile kesip hazırlayacağınız salata, özellikle eşinizle özel gün sofralarınızda çok şık duracaktır :) 

Afiyet Olsun.. 




1 yorum:

  1. hellim kızartınca her daim yerim :)
    salata üzerinde, kahvaltıda, her daim :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it