28 Eylül 2009 Pazartesi

KREM ŞANTİLİ PASTA..

Bu sofra arkadaşım Selda'ya hazırladığım bir sofraydı..face arkadaşlarımdan masada görülen pastayı soranlar olmuştu..onlar ve sizler için tarifi yazıyorum..çoookk basit şipşak bi pasta :)

Malzemeler :
Krem şanti
10'luk paket halley
Süt
Ceviz
Çikolata sos

Hazırlanışı : Krem şantiyi bir bardak sütle hazırlıyoruz..içine halleyleri ufalayıp karıştırarak iyice harmanlıyoruz..çok fazla ufalamamaya dikkat ediyorum ben daha güzel oluyor..daha sonra içine dövülmüş ceviz ya da fındıkta olabilir ekleyip tekrar karıştırıyoruz..

Bir kek kalıbının içine strech film yayıp hazırladığımız karışımı içine döküyoruz..boşluk kalmamasına dikkat ediyoruz ki çıkardığımızda hoş bir görüntü olsun..daha sonra buzluğa koyup donmasını bekliyoruz..

İşte hazırlanışı bu kadar kolay..ben halleyle yapmayı tercih ediyorum ama her türlü bisküvi ile de yapabilirsiniz..bi kaç çeşidi bi arada kullanabilirsiniz.tamamen size kalmış..

Buzdolabında donduktan sonra kalıptan düzgünce servis tabağına alıp üzerini çikolata sos ile süsleyip servis yapabilirsiniz..

Çikolata sosu yerine sütle karıştırıp sos haline getireceğiniz kakaoyu da kullanabilirsiniz.. ki ben bu sofrada öyle yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam..

Afiyet Olsun.. 

Sevgiler <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

6 yorum:

  1. evin gerçekten çok şeker her daim sevdiklerinle güzel sofralar paylşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. bu pastayı ben de yapıyorum ve çok da seviyorum gerçekten çok pratik
    bu arada iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  3. http.belguzaranne.blogspot.com10 Eylül, 2010 18:16

    merhaba hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  4. CIDDEN HARIKA GÖRÜNÜYOR TADI KADAR SUNUMUDA ÖNEMLI BENCE :D YEMEDE YANINDA YAT TARZINDA DURUYO HAA AMA YANINDA YATMAM YERIM WALLA ACIMAM HICC HAHHAA.. SENIN VE AILENIN BAYRAMINI KUTLUYORUM CANIM COK ÖPTÜM YAKISIKLI OGLUSUNU TABI GÜZELLER GÜZELI ANNESINIDE :) HAYIRLI BAYRAMLAR BITANEMM..

    YanıtlaSil
  5. s.a arkadaşım tesadüf olarak rasladığım bloğunu arada sırada hiç sıkılmadan keyifle okuyorum ayrıca kombinlerin ve eşarpların çok güzel eski bir blogcu olarak başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
  6. GERÇEKTEN DE ŞİP ŞAK BİR PASTAYA BENZİYOR ELLERİNE SAĞLIK :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa