4 Eylül 2014 Perşembe

PEMBE KAHVALTI SOFRASI..

 Geçtiğimiz günlerden, ( hatta haftalardan sayılabilir artık ) bir misafir sofrası..

Kızlar kahvaltıya gelmişti..
Masa/Bank/Tabure/Çiçeklik/Perde : İkea


 Bu reçelliği bir market alışverişi sırasında görüp bayılarak almıştım.. bi çok markette var.. farklı renkleri de mevcut.. tabii ben direk pembe olana yöneldim :)


 Peçete : Papia
Tabaklar : Tantitoni, İkea


Desenli Bardaklar : Gürallar
Bardak Altlıkları : A101 market


Mutlu Sofralarınız Olsun <3

Sevgiler..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

*Sizde ürünlerinizin , Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz..

11 yorum:

  1. Cok sik vede uyumlu bir sofra kurmussun ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller maşallah ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok şık bir sofra olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim teker teker :)

    YanıtlaSil
  5. İlkay hanım sofralarınızda uyumun yanında abartıdan israftan uzak olmasından dolayı ayrıca beğeniyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sofralarinizi cok begeniyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Yine çok şık bir sofra... Desenli peçete kullanımını bana da aşıladın ya daha ne diyeyim İlkaycım :) Birkaç acemi sofra paylaşımında ben de bulunacağım ileriki günlerde inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. pembe gönlüm sende tabikidee gene şıkır şıkır maşallah

    YanıtlaSil
  9. Harika bir sofra. Pembe olunca fazla soze gerek yok zaten:)

    YanıtlaSil
  10. Cok ferah ve iştah acıcı görünüyor sofra herzaman oldugu gibi. Bitiyorum senin bu guzel sofralarına. Ellerine saglık. Gercekten recellik benimde cok hoşuma gittiii :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa