8 Eylül 2014 Pazartesi

SON ZAMANLARDA 18 :)



SON ZAMANLARDA..

Masa örtüsü / servislik dolabımı düzenledim..

Öncesi ve sonrasını görüyoruz..  Her zaman düzenli değilim 'öncesi'nde görüldüğü üzere :)
Artık buraya da sığamıyorum eklenen yeni cicilerle birlikte dışarı taşmaya başladım.. Dolap boşaltmaca yapacağım buraya da.. 


Bol bol kuş sesi dinledim..

Kuşlarımız birbirleriyle çok kavga ediyorlar.. Biri erkek, biri dişi..  Kafeslerini ayırdık bu yüzden.. Yasin bu pembe kafesi almıştı biri için.. Diğeri mavi kafeste kalıyor.. Ama yan yana ayrı kafeslerde olmalarına rağmen keratalar birbirlerini özlüyorlar da aynı zamanda :) Arada buluşturuyoruz böyle.. Açık havada duruyorlar hava güzelse.. Sallanıp keyif yapıyorlar birlikte..


Evde değişiklikler yaptım..

Çiçekliğimi buraya çektim.. Pek güzel oldu ama burada kısa süre misafir kaldı.. Çünkü onun yerine koyduğum şey oraya yakışmayınca çiçeklik yine eski yerine gitti..

Çiçekliğimi çok seviyorum ama çiçek bakmayı beceremiyorum malumunuz :) Bir süre sonra ölüyorlar.. Yumurta kaynattığımız suyla sulayınca iyi geldiğini duymuştum.. Şimdi çocuklara haşladığım yumurtaların suyunu çiçek sulama kabımda biriktiriyorum her gün.. Sularken o suyla suluyorum.. Sanırım gerçekten işe yaradı.. Çürümüş yaprakların yanısıra yeni çıkan yeşil sağlıklı yapraklar görüyorum artık.. Toparlandılar sanki..

Yurmurta suyuyla sulamaya aynen devam ;)

Çiçeklik / Sulama Kabı  : İkea
Dekor Bavulu : Zara Home
Ferforje Fener :  English Home


Rana'nın alt açma ünitesini kitaplık yaptım.. 

Daha alırken bunu düşünerek almıştım.. İkea kataloglarında da bu ünite hem alt açma seti hemde  alt açma tablası çıkarılınca kitaplık, oyuncak rafı vs. olarak kullanılıyor.. artık Rana'nın odasında çok fazla işlevi kalmayınca salona getirdim, düşündüğüm şeyi artık uygulamaya geçtim.. 
Bu kışı daha az internet daha çok kitap okuma şeklinde geçirmek istiyorum.. Okumayı düşündüğüm veya daha önceden okuyup sevdiğim, tekrar okumak istediğim kitaplarımı gözümün önüne yerleştirdim.. Diğerleri kutularda bekliyor..Çocuklarım daha anlayacak yaşa geldiklerinde büyük bir kitaplık alıp hepsini dizmek istiyorum.. Kitaplarımı çocuklarıma bırakacağım inşallah.. 

İşte çiçekliği buraya çekip, bu üniteyi camın oraya koymuştum ama orada şık durmadı.. Yasin'le burada daha güzel olduğu konusunda hem fikir kalınca buraya yerleştirdik..
Bu kısımda daha önceden English Home Ferforje rafım vardı hatırlarsınız.. Onu kaldırdım boş odaya koydum.. Sıkılmıştım kendisinden.. Çocuklarım uyguladığım yöntemi kendime de uyguluyorum.. Artık ilgilerini çekmeyen bazı oyuncakları kaldırıp bir kaç ay sonra ortaya çıkarıyorum yeni oyuncak alınmış gibi seviniyorlar.. 
Rafım içinde öyle yaptım.. Bir süre görmeyip sonra tekrar çıkarınca yeni almış gibi olacağım kendimi biliyorum :)
Bunu kıyafetleriniz için bile uygulayabilirsiniz çok işe yarıyor..


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com


*Sizde ürünlerinizin kullanılıp, Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında duyurulmasını isterseniz catikatiilkay@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz..

Alexa