21 Ekim 2014 Salı

1 Sofra, 5 Sunum ❤️❤️❤️


Herkese merhaba  

Yoğuunnn kullanıma dayanamayan bilgisayarım sonunda elimde kaldı.. uzun süredir serviste.. Çok geri gelebilecekmiş gibi görünmediği için yeni bir bilgisayar almam gerektiğine karar vermiştim.. Hazır böyle bir durum varken ipad alayım bari ınstagrama da rahat rahat girerim diye düşünüp bu kararı uyguladım..  Bu yüzden ınstagramda daha aktifim.cep telefonu kullanmadığım için ınstagrama girişlerde eşimin telefonuna bağımlıydım malum o durumu ortadan kaldırmış oldum.. ( gelmek istersen tık tık : instagram.com/catikatiilkay ) blog bu arada yalan oldu tabii.. İpadden bloga giriş yapıp yayınlamak ilk aşamada çok kolay olmadı.. Bi kaç uygulama indirdim bakalım ilk yazım nasıl görünecek bilemiyorum yayınlayıp göreceğiz.. Şu an yazmak için cebelleşiyorum :) 

Instagramda daha aktifim demiştim dolayısıyla bloga dönüşümde ınstagram sunum fotoğraflarıyla olacak.. 

Sunumda görünen diyet bisküviler benim, petibörler eşimin.. Hal böyleyken bir kaç ay önce birlikte başladığımız diyette o 12 kilo verdi ben 5 :) onunda dördünü geri aldım..
 
Neden aldım ben o dört kiloyu acaba ? :)

Kupa : English Home


Ayrı kaldığımız zaman zarfında oğlumun 8. Doğum gününü kutladık.. Şimdiye kadar ki en güzel doğum günüydü çünkü bol çocukluydu :) ilk kez arkadaşlarını çağırdık başta korkmuştum o kadar çocuktan ama harika geçti.. Postu gelecek yakında.. İnşallah :) ipadimle anlaşabilirsem.. Yoksa sizi tanıdığıma memnun oldum hadi iyi günleerrr diyerek blog kariyerime ınstagram üzerinde devam edeceğim sanırım :)

Doğum gününden şunun için bahsettim.. Doğum günü sponsorlarımızdan sevgili Melos Cookies ( Tık tık : instagram.com/meloscookies ) oğlumun kurabiyelerinin yanında kızıma ve bize de tatlı kurabiyeler hazırlayıp göndermiş.. Bana da kahve eşliğinde hüpletmek düştü :)


Ben bu sene yaz ayından hiç bir şey anlamayanlardanım.. Neyse ki sonbahar ve kış aylarını daha çok severim 💕
Patikler ortaya çıktı ve film geceleri başladı 💕 film tavsiyeniz varsa alırım ;)


Üvey ablam geldiği zaman hazırladığım bir sofraydı bu.. 


Dipnot : Sırtım ağrıdı bilgisayarımı istiyoruumm 😁
Dipnot 2 : Evet postun başlığı 1 sofra,5 sunum.. Ama 5. Sunum nereye kayboldu bilmiyorum ve onu aramayacağım. Zira ağlamak üzereyim :) 

Tek isteğim şu postu artık yayınlayabilmek. Derkeeeennn fotoğraf aşağıda ortaya çıktı.. 

Herkese benden çay ! 💕


Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 yorum:

  1. Film tavsiyesi isteyen olupta birkaç tavsiyede bulunmadan gitmek olmaz. Favorim İran sineması olduğu için tavsiyeler o yönde:
    Kertenkele Rıza(iran komedi), Davul dengi dengine(iran komedi), Yeryüzündeki son bekar(iran komedi), Allah Yakındır(iran), Altın ve Bakır(iran), Anne gibi(iran dram), taare zameen par(amir khan filmi -hint- 3 saat sürüyor ama inan nasıl geçiyor anlamıyorsun)

    İzlediğim filmlerin en sevdiklerini yazdım.Komedileri bile boş değil hep içeriklerinde müthiş mesajlar var. Mutlaka izlenesi filmler.. Bence Türk sinaması bunlara bakmalı ve utanmalı!

    YanıtlaSil
  2. Ilkay ablacim merhaba uzuuuun süredir sessiz takipcinizim eşiniz ve çocuklarınızla mutluluklar dilerim bi ömür, Rabbim ablaniza da şifa versin ins... Acizane film tavsiyem micmacs çok keyifli bir film, traitor var, zaman yolcusunun karısı, sourcecode, david galein hayati o kadar super bi film, traitement ... Iyi seyirler 😊☺

    YanıtlaSil
  3. Rabbim şifacısı olsun dua edeceğim ,

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it