15 Kasım 2014 Cumartesi

TAKI / BİLEKLİK DÜZENLEME..

Çekmece düzenlemek kafa dağıtmaya birebir.. 
Dün bende öyle yaptım.. uzun zamandır aklımda olan, pinterestte gördüğüm bu çözümü uyguladım birbirine dolanan bilekliklerim için.. 
araya birde kolye sıkıştırdım ki en çok o düğüm olup beni zorluyordu.. 
şimdi bu şekilde yatay vaziyette çekmeceye koyuyorum hepsi yerli yerinde..   


Malzeme ne derseniz, telli defter kapağı.. 
şansıma çok güzel sanki tam bu iş için üretilmiş bir defterimiz vardı evde.. bazı telli defterlerde kapağı yırtmadan çıkaramazsınız.. bu öyle değil çok kolayca çıktı ve malzemesi pleksi gibi bir şey.. yapmak istediğim bu projeye müthiş uyum sağladı.. 
Facebook sayfamda delgeçle delinecek bir kartonla da benzer bir şey yapılabilir fikri çıktı ortaya dün.. evet o şekilde de deneyebilirsiniz.. 

Daha önce paylaştığım tüm takı düzenleme fikirleri için burayı tıklayınız 

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa