18 Kasım 2014 Salı

TARİF : SEBZELİ RULO..

İlk olarak bir sevgililer günü sofrasında denediğim, sonrasında sıklıkla yaptığım "sebzeli rulo" tarifi geliyor.. Hemen aşağıda..



bu tarifi çok eskiden "Yemekteyiz" programında bir yarışmacıda görmüştüm.. ben patlıcan ve bibere bayıldığım için hemen denedim ve bayıldım..
yapılışı çok basit..
patlıcanları şerit halinde soyup yıkadıktan sonra boydan ince ince kesiyoruz.. her iki tarafına fırça ile sıvı yağ sürüp, tuzladıktan sonra tost makinesinde kızartıyoruz.. ( fırında olabilir tabii )
kızardıktan sonra kaşar peynir dilimleyip,(ben ilk yaptığımda kendim dilimledim kalın oldu..sonra markette dilimli satılan kaşarlardan aldım tam oldu..) sıcakken patlıcanların üzerine serip resimde görüldüğü şekilde rulo haline getiriyoruz.. kaşarlar patlıcanın sıcaklığıyla eriyor çok lezzetli oluyor.. aynı şekilde biberle de yapabilirsiniz.. 

kürdanla da süsledik mi tamam :)

Afiyet Olsun..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it