16 Aralık 2014 Salı

SON ZAMANLARDA 19 :)

SON ZAMANLARDA.. 

Her gece yaşadığımız "ama ben Emimm'le uyicaaamm" krizlerine kökten çözüm bulduk :) 
Rana'nın beşiğini yukarı abisinin odasına taşıdık.. Artık her gece Emin'in yatağında kulaklıkla müzik dinleyerek birlikte uyuyorlar, sonra Rana'yı beşiğine taşıyoruz.. 

Yalnız bu arada 5+2 evi, 2+1'e düşürdük böylece :) Banyolarında birini kullanmıyoruz.. evin kullanmadığımız kısmı, kullandığımız kısmından fazla.. 
Bu durumun artısı : yaşasın çabuk biten temizlik ! :) 

Ve aslında bu arada Emin'in odasını da taşıdık.. Evde bolca oda olup hepsini dolduramayınca geziyoruz oda oda çok güzel oluyo :) Burası yazın benim ütü odamdı.. Üst katın küçük odası burası.. Emin'in odası üst katın salonu olduğu için epeyce büyüktü.. Ev tozu akar allerjisi çıktı oğlumda hatırlarsınız ( buraya tık tık ).. Doktorunun tavsiyesiyle odasındaki çalışma masasını aşağıya taşıdık.. Fazladan bir kitap bile olmayacak çocuğun uyuduğu odada demişti.. Sonra ben odadaki küçük televizyonu da kaldırdım sehpasıyla birlikte.. Koskoca odada sadece yatağı ve dolabı kaldı.. ( onunda içi boşaltıldı sadece sürekli giydiği giysiler var.. )
Halıda olmayacak demişti doktor.. Oldukça ince, toz tutmayan ve küçük ebatlı bi halı almıştık.. Yani büyük odada minicik bi halı vardı..Malum havalar soğudu.. Hem boş haliyle koskoca odayı ısıtmak sorun oldu hem yerler boştu.. Oda bir garip hal alınca Emin'in de zaten küçük odada gözü vardı seviyo benim gibi değişikliği.. Pıt pıt taşıyıverdik odasını.. 
Çok güzel oldu.. Hem her gün odayı temizlemek zorundayım yine ev tozu akar alerjisi sebebiyle, küçük odada bunu gayet iyi başarıyorum.. Öbür oda sil sil bitmiyordu.. Şimdi gayet steril bi odaları var.. Az eşya olması ve yine alerjisi yüzünden fon perdeleri kullanmamamız da oda küçük olduğu için göze batmıyor, kötü görünmüyor..

Onlar mutlu ben mutlu :)


***
Kokulu taş yapmaya başladım :)

Bunlar sahibine ulaşan siparişlerim.. 
fotoğraflayamadıklarım da oldu alelacele teslim ederken.. bu kokulu taş çerçeveler hem ev dekorasyonunda, banyoda vs. kullanılıyor, hemde nikah, düğün, doğum günü, mevlüt, diş buğdayı vs. gibi organizayonlarda misafirlere hediye olarak sunuluyor.. doğum günü olan çocuğun ve evlenen çiftin fotoğraflarını içerisine yerleştirebiliyoruz :) İstenilen renkte ve kokuda hazırlanabiliyor..

Çerçeve veya başka kokulu taş modelleriyle ilgili Sipariş ve bilgi için catikatiilkay@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz..


***
Bu ara boooolca gri gökyüzü seyrettim.. 

E bu havada en iyi ney gider ? Tabii ki çay :) Bolca çay demledim yani aynı zamanda..
Bu havaları severim iyi güzelde çok çabuk akşam oluyor yahu.. Bu sene daha bi çabuk oluyor gibi geliyor bana..


***
Twill eşarpları adet 17.50 TL'ye düşürdüm, birde İstanbul'da bazı semtlere evlere servis yaptım, gıyabında bir sürü güzel hanımla tanıştım, bir sürü cici paket yaptım :) 

 Eşarplara yepyeni modeller eklendi.. hepsine Modarana'dan bakabilirsiniz.. Buraya tık tık..

Vee evlere servis, ücretsiz kargo, kapıda ödeme kolaylığı sağladığımız semtleri hemen aşağıya kopyalıyorum.. Mutlaka inceleyin.. Belki sizin evinize de eşarp servisimiz vardır :)

✅ Esenyurt ✅ Avcılar ✅ Beylikdüzü ✅ Beykent ✅ Yakuplu ✅ Bahçeşehir ✅ Büyük Çekmece 
✅ K.Çekmece ( Tamamı ) ✅ Sefaköy ✅ Florya ✅ Yenibosna ✅ İhlas Yuva ✅ Bahçelievler


***
Birde eve teslimattan bana bir hediye paketi gelmez mi ? 
A ben her paketi eve teslimat yaparım o zaman dedim :) Yukarıdaki kolajda en sağ altta görünen harika fincan ve harika poşeti harika bir sürpriz oldu bana.. Şu ara ilgilenemesem de önceki postlarımdan aklınızda kalan, dolabımdan gözünüze kestirdiğiniz parçalara mail yoluyla talip oluyordunuz hatırlarsınız.. İşte o dolap boşaltmacadan jean çantamı satın alan tatlı müşterim bana o güzel hediyeyi göndermiş.. Hem mutlu hem mahcup oldum..


***
Facebook sayfamda ( buraya tık ) alışılmışın dışında bir sunum paylaştım :)

Bu ara çocuklarla, eşimle ilgili pek çok şey paylaştım Facebook sayfamda, tam biz böyle yerlerde kuruyemişe gark olmuşken Yasin dedi ki " çok güzel paylaşımlar yapmışsın sayfanda, nazara gelmeyelim.." bende bunun üzerine dur ben bizi bi rezil edeyim o zaman dedim bu fotoğraf çıktı ortaya :)

İyi olanı, güzel olanı paylaştığımız için genelde sosyal medyada, bir mükemmellik algısı oluyor tabii izleyenlerde.. Her şey dört dörtlükmüş gibi görünebiliyor.. Bende dönem dönem o mükemmellik algısını kırıyorum sürekli takip eden arkadaşlarım bilir mesela kamera arkası postlarımı :)
Bu da işte yeme içme olaylarının kamera arkası.. 
Yazar burada her zaman dantel örtüler, güllü peçeteler, pembeler maviler yok tabii diyor :)

Bu arada bu tupperware çerezliği bana hediye eden arkadaşım Aslı'ya kocaman teşekkürler.. elim ayağım oldu resmen çok pratik.. Aslı güzel indirimler yapıyor Tupper'larda buraya tıklarsanız sayfasına gidebilirsiniz.. 


***
Bol bol "Bön Terapisi" uyguladım :)

Bazen çok yoruluyorum.. Fiziksel yorgunlukta ziyade çocuklarla ilgilenmek, bunun yanı sıra evin işleri, internet, modarana vs derken bazen kafam artık patlayacak dereceye geliyor.. 

İşte böyle durumlarda bön terapisi uyguluyorum :) Hiç bir bilimsel gerçekliği yoktur, ismi dahil tamamı benim uydurmam ama işe yarıyor bak benden söylemesi..
Tercihen böyle şekilli bir mumluk alıp ( sade mumda olur.. Ama böyle şekilli olunca duvara yansıyan şekillere falan bakıyosun daha iyi oluyo.. Bu arada siz sormadan ben söyleyeyim Ferforje kafes : English Home'dan :) , sonra ses çıkaran ve ışık yayan heeer şeyi kapatıp, sıfır sessizlikte böyle hiç bi şey düşünmeden  bön bön muma bakıyoruz :)
Süresi size kalmış.. Suratınıza boş manasız bir sırıtma yerleşene kadar devam edebilirsiniz.. Kafayı boşalttınız mı biraz ? Sonra haydi bakalım koşturun dişi kuşlarım ! 


***
Bu güzel bardaklarla aşk yaşadım :)

Sevgili eşim görüp kapıp gelmiş bunları.. Instagram'da ( buraya tık :) "en iyi koca böyle cici şeyler görünce hop hemen kapıp gelen kocadır" şeklinde paylaşıp onore ettim kendilerini.. Ettim ki böyle eylemlerine devam etsin ;) kulağınıza küpe olsun kıslaarr.. 
Dersimiz : İdeal koca nasıl yetiştirilir..

Bizimki Biçen marketten almış ama ınstagramda aldığım haberlere göre Şok, A 101 gibi diğer marketlerde de varmış.. Ve sıkı durun su bardakları da varmış bunların.. Biz henüz kavuşamadık.. Siz bi yerde denk gelirseniz benim yerime de bağrınıza basın onları :)


***
Patates salatasıyla beslendim :)

Çok işim olunca geriliyorum ben.. Gerilince de yemek yiyemiyorum.. Ne yesem sünger yiyormuşum gibi oluyor.. Zaten yemek yemeyi de unutuyorum öyle zamanlarda.. Sonra başım dönmeye falan başlıyor.. Hoop hasta oluyorum peşinden.. 2 kilo vermişim bu ara.. 
Panik yok ışık hızıyla geri aldım hala 5 kilo fazlam var :)

İşte ne zaman bu derece iştahım kesilse ne yesem toparlarım diye düşünmeye başlasam patates salatasında karar kılıyorum.. O benim hayat dönüş biletim..
Bu ara bolca hayattan koptuğum için bolca da patates salatası tükettim..

Bak yaa gene dantelli mantelli şekil sunum yapmışım yalnız.. İlizyon o ilizyon kanmayın.. gerçek, 2 fotoğraf üstteki :)


Benden şimdilik bu kadar :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 yorum:

  1. Merhaba herşey çok güzel ellerine emeğine sağlık allah çıktığın her yolda önünü açık etsin canım severek hemde çok severek takip ediyorum seni sevgilerimle İsmihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim sevgili İsmihan :) Eksik olmayın hiç inşallah <3

      sevgiler..

      Sil
  2. Oyss ozlemisiz bloga yazmani uzun uzun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hep bi özlem içindeyim bu konuda :)

      Sil
  3. İlkay cim uzun zaman sonra geri dönünce sıcacık bloguna geldim hemen hersey cok güzel ellerine saglik yalniz bön terapisine çok güldüm denemeliyim:) Sevgiler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it