26 Ocak 2015 Pazartesi

Ayşe Rana'nın Pembe/Mavi, Gül Detaylı, Vintage Esintili 3.Yaş Doğum Günü Partisi :)

Herkese Merhaba

Rana'nın 3.yaş doğum günü partisi postunu hazırlamak üzere buradayım :)

Bu yıl ikiye bölüp yazmak istemedim doğum günü yazımızı.. bu yüzden sizi epeyce uzun bir post bekliyor :) 

Öncelikle bu güzel partinin mimarı olan, bizim için müthiş bir emek harcayan, dokunmaya kıyamadığımız güzellikte ürünleriyle bir unutulmaz doğum günü partisi daha yaşamamıza vesile olan sevgili sponsorlarımızı toplu olarak sunmak istiyorum.. 

*isimler, ürünlerin bana geliş sırasına göre dizilmiştir.. 

Amerikan Servis, Duvar panosu, Banner, Peçete kartları, Su şisesi süslemeleri, Cupcake kağıtları, Poşet kartları, Stickerlar, Süslü kürdanlar vs. Yani tüm isme özel hazırlanmış süslemeler : Party Paper 2013 

Püsür Kafa :) Temalı Lavanta Keselerimiz : Butik Masal

Çiçek desen lavanta keselerimiz ve Pembe küçük kolonyalarımız : Ahsen'in Annesi

Rana Kostüm ve Minnoş Eti Puflarımız : Yağmur Damlası Butik

Harika sepetiyle birlikte, Süslü badem şekerlerimiz : Neta Nikah Şekeri 

Postta göreceğiniz tüm fotoğraflar : Fotoğrafçı Berru Feyza 

Kurabiyelerimiz : Merve'nin Tatlı Dünyası 

Plastik tabak, Bardak, Süslü pipet, Çatal, Kaşık, Bıçaklar, Pon Pon Süslemeler, Gül detaylı kavanozlar :  Modarana 


Vee bu harika ekibin, muhteşem hazırlıklık detaylarına inelim hadi :) 

Bu yıl sergileyecek çok fazla cicimiz olduğu için 2 ayrı masa kurmaya karar verdim.. Burası her zaman gördüğünüz, yemek masası olarak kullandığım beyaz masam.. Burası ana masa oldu.. pastamız ve daha sonrasında mamalarımızı buradan servis ettik..


Burası da ikinci masamız.. bu bizim yazın terasta kullandığımız masa.. onu aşağıya indirdik ve misafirlerimize sunacağımız hediyeler için ayrı bir köşe hazırladım..

Sadece masaları hazırlamak 3 saatimi aldı.. bütün kutuları boşaltmak, fazla gelen cicileri ayırmak, şu şurda mı dursun ? bunu buraya mı koyayım ? yok olmadı, böyle daha güzel olur, masamın ayakları gözükmesin, bu burada daha iyi oldu, ay yok olmadı imdaaattt falan derken evet tam 3 saat sürdü.. başıma ağrılar girdi.. 

yaptığımız kesinlikle deli işi :)

ama tüm fotoğraflar gelip birde uzaktan bakınca.. her bir emeğe değmiş diyorum.. 


Ana masamıza birde bu açıdan bakıp, detaylara inelim..

Bannerlarımızı ikiye ayırıp, Ayşe Rana yazısını ana masamıza tutturdum..


diğer kısım olan "Mutlu Yıllar" ı aynamıza tutturup ama masa ile diğer, hediyelerimizin bulunduğu masa arasında yumuşak bir geçiş, bir bütünlük sağladım..
bannerın kenarlarına yine daha önceden hazırladığım pon pon süsleri taktım.. bunlardan pembe ve mavi olmak üzere 6'şar adet hazırlamıştım önceden çeşitli yerlerde kullanırım diye.. burası aklımda yoktu yani.. bazı şeyleri akışına bırakıp spontane gelişmesini sağlıyorum.. en iyi fikirler o anlarda çıkıyor..

Kızım burayı çok sevdi.. ilk başta iyi tutturamadığım üstteki yazı düştüğünde bozuldu diye hüngür hüngür ağlayacak kadar çok sevdi :)


Banner'lar  Burcu Hanım'ın ürünlerinden.. 

Party Paper 2013 Burcu Hanım partypaper2014@hotmail.com

 Burcu Hanım'ın sayfasında pek çok parti seti bulabilirsiniz.. Aşağıdakiler Burcu Hanım'ın hazırladığı partilere bir kaç örnek.. 


 Ben setlerin içinden aşağıdaki seti seçtim..( set içeriğini istediğiniz gibi belirleyebiliyorsunuz bu arada.. atıyorum su şişesi sargısı istemiyorum diyebiliyorsunuz.. yine daha aşağıda kendi özel isteklerimden bahsedeceğim fikir olması adına..  )  
Setle ilgili sadece şu kadar söyleyeyim.. fotoğraflar kesinlikle gerçek güzelliğini yansıtmıyor.. beklediğimin üstünde güzellikte çıktı set hem görüntü, hem kalite olarak.. 




Masamız üzerinden diğer ayrıntılarla devam edelim..

Benim kalpli şekerlerlemeleri sunmak için kullandığım cupcake kağıtları ve üzerlerine fiyonklar kondurduğum süslü kürdanlar yine Party Paper 2013 Burcu Hanım'a ait..

Onları parti temasına uygun olarak mavi peçete ve dantel ile kapladığım iki katlı servisliğimde sergiledim.. 


Peçete kartılarımızda Party Paper 2013 setimizin parçalarından.. 

Fiyonklu çatal, bıçak, kaşıklar ve pon pon süslemeler içinse bana sipariş verebilirsiniz.. pembe, mavi ve kırmızı olmak üzere renkleri mevcut.. 

Bilgi için mail adresim : catikatiilkay@gmail.com


Gördüğüm en güzel fikirlerden biri minnoş eti puflar :) 

bunları bize Yağmur Damlası Butik Filiz Hanım hazırladı..  filizyılmaz659@gmail.com Filiz Teyzesi kızıma harika birde kostüm hazırladı yine aşağılarda sizi bekliyor :)


Fiyonklu çatal, kaşık, pipet ve bıçaklar için yine bana sipariş verebilirsiniz.. pembe, mavi ve kırmızı olmak üzere renkleri mevcut.. 

Bilgi için mail adresim : catikatiilkay@gmail.com

Masamızdaki bir diğer güzel detayda yine geçen yıl ki doğumgününde de yaptığım kaşık pudinglerimizdi.. Rana kendilerini hiç rahat bırakmadı ve neredeyse tamamını o yedi :) 


Yine benim hazırladığım pon pon süslemeler, kovalar ve bardaklar.. 
Sipariş için catikatiilkay@gmail.com biliyorsunuz artık :)


Rana doğum gününden hemen önceki gece yarısı yüksek ateşle hastanelik oldu.. sabaha kadar biraz toparladı ve kısmen keyifsiz ve huysuz olsa da doğum gününü eğlenceli geçirdi.. ama hemen ertesinde günlerce 40 üzeri ateşle boğuştu ki o üzücü kısmı hatırlamayalım yine :)

İşte o kısmen huysuzluk, saçını başını hiç elletmemesiyle sonuçlandı.. Aslında Yağmur Damlası Butik Filiz Teyzesi birde çok güzel bir taç hazırlamıştı kızıma ama sabah alelacele nasıl topladıysam saçını öylece kaldı.. o yüzden doğum günü kızımızın alt tarafı her ne kadar süslü olsa da püsür kafa olduğunu kanıtlarcasına saçı başı dağınıktı parti boyunca :)
Neyse ki mavi lastik kullanmışım en azından ucundan kıyısından temasına uydu diye teselli ettim kendimi.. 

Ve pastayı hiiiiç rahat bırakmadı :) hiç doğru düzgün fotoğraf çektirtmedi ve müdahelede bulunan bizleri, parmağıyla azarlamaktan da geri kalmadı :)


Mum üfleme ve fotoğraf çekilme faslını, Rana'nın hiç durmaması sürekli pastaya doğru atak yapması, Emin'in sürekli masanın sağını solunu incelemesi, onu bunu ellemesi, dur çocuğum kameraya bak yavrucum uyarıları, bunca hazırlık ve koşturma içinde Yasin'in üzerini değişmeyi unutması ve biz dahil bunca mavi ve pembenin arasında simsiyah yanımızda dikilmesi ile kahkahalar eşliğinde tamamladık :)

Dışardan bakıldığında iğrenç :) bize göre tam bizi yansıtan bir dolu aile fotoğrafımız daha oldu yine.. Herkes başka bi yere bakıyor..Rana'nın ağzında sürekli bi puding kaşığı.. Emin çaktırmadan pastayı tırtıklıyor.. benim yüzümde gülmeyle karışık panik havası.. Rana kucağımdan direk pastaya uçacak çünkü.. tutamıyorum.. Resmen gülme krizlerine girdim tipimizi görünce :) Özellikle Yasin'in simsiyah bi şekilde yanımızda dikilmesi harika olmuş.. neyse ki çok fedakar bir eşim de hemen sonra üzerim değişip bende siyahlara büründüm :) 

Bu aşamayı bu şekilde atlattıktan sonra biz masayı boşaltıp her şeyi masanın üzerine koyup açık büfe yapalım herkes istediği kadar alsın.. 

Masamız bu hali aldı sonrasında..

Menüde her zaman yaptığım şeylerin yanında yeni denemelerimde vardı.. özellikle önde görünen ballı kurabiyeleri paylaşacağım ilk fırsatta sizinle sahibinden izin alıp..


Ana masadan ayrılmadan önce son olarak benim kombinime de bir göz atalım.. 

Kolyem EssFashion, tuniğim Boutique Betül tasarımıydı ve sanki birbirleri için, ve hatta sanki doğum günü temamız için üretilmiş gibilerdi.. 


Ve kızımın kostümüyle birlikte hediye masamıza geçiyoruz.. Yağmur Damlası Butik Filiz teyzesi işte bu kostümü hazırladı kızıma.. Taşları ve tüyleriyle çok farklı ve güzeldi.. tek sorun Rana'nın şimdi bile sürekli bunu giymek istemesi :) 


Detaylara geçelim şimdi..

bu pano Party Paper 2013 doğum günü setimizin parçalarından biri.. setin orijinalini paylaşmıştım yine yukarıda.. aslında bu tür panolarda genelde parti sahibi çocuğun/bebeğin yaşı yazar.. Rana 3 yaşında yazacaktı mesela.. ama ben dedim ki ben bu panoyu sadece doğum günü ile sınırlandıramam.. öyle güzel ki sonrada kullanmak isterim.. bu yüzden sağolsun Burcu Hanım isteğim üzerine " Prenses Ayşe Rana" yazdı.. parti sonrası da kullanabileceğim, odasının duvarına asabileceğim böylece :)


bu kartta sanırım peçete kartlarımızdan biriydi.. ben hediye masamızın önüne tutturup hoş bir görüntü sağladım.. masanın her iki yanına da yine daha önceden hazırladığım mavi pon ponları tutturdum.. geniş açılı fotoğrafta görebilirsiniz..


Hediye masamızın üzerini inceleyelim.. Sol tarafta gördüğünüz püsür sarı kafa temalı lavanta keselerimiz Butik Masal Sema teyzemizin tasarımı :)


Hikayesi şöyle : 
Rana geceleri o kadar çok dönüyor ki, hala beşikte yatıyor olmasa her sabah onu odanın bir diğer köşesinden toplardık eminim.. haliyle sabahları bir kalkıyor kafa püsür olmuş :) bu yüzden evde genelde püsür kafa olarak çağrılıyor.. işte Sema teyzesi bunu lavanta keselerine yansıttı. ve püsür sarı kafa lavanta keselerimiz böylece ortaya çıktı :)

Butik Masal harika şeyler üretiyor.. daha önceden bloguma konuk olmuştu hatırlarsınız.. Postun başındaki toplu linklerde ınstagram linki mevcut.. Buraya da Butik Masal Faceook sayfasını ve mail adresini bırakıyorum.. permaren@gmail.com

mutlaka ürettiklerine bir bakın derim.. detaylarına hayran kalacaksınız


Masanın orta kısmına sevgili Neta Nikah Şekeri Nevin ablam ve Modarana benim ürünlerimi yerleştirdim..

  

Bir gece Neta Nikah Şekeri Nevin abla bana yazıp, bende Rana'mın doğum günü için bir şeyler hazırlamak istiyorum yayınlaman için değil beni onların teyzesi say dedi..Doğum günümüze çok az bir zaman vardı ve öyle ki artık gelecek hiç bir şey yetişmezdi bana göre.. 
Aynen böyle söyledim Nevin ablaya.. çok çok teşekkür ettim zahmet etme nolur yetişmez zaten dedim.. biz bunları yazışırken gece yarısıydı ve Nevin abla bana şimdi gördüklerinizden başka bir şeker fotoğrafı göndermişti ve temamızı öğrenmek istiyordu.. Öyle içten ısrar etti ki ben parti renklerini ve gül detaylı olduğunu belirttim ve 5-10 dakika kadar kısa bir süre içinde bu görmüş olduğunuz süslü badem şekerinin fotoğrafını önümde buldum.. Nevin abla olmuş mu diye benden okey istiyordu..



Gözlerime inanamadım ve işte işin ehli olmak bu olsa gerek dedim.. kendim tarif etsem bu kadar konsepte uygun bir şeker hazırlattıramazdım herhalde.. işte bu yüzden bu tür şeylerde kimsenin işine karışmıyorum.. çünkü onlar çok tecrübeliler ve benim tecrübeye saygım, güvenim sonsuz..

durun daha bitmedi.. dediğim gibi biz bunları yazışırken gece yarısıydı ve Nevin abla bir sepet dolusu süslü badem şekerini ( ki görmüş olduğunuzun çok daha fazlası vardı hepsini masaya koymadım ) sabah kargoya yetiştirmişti.. muhtemelen o gece sabaha kadar uyumadı :( ve doğum gününden önce elimde olmasını sağladı.. 

Sepet ve şekerler masamıza inanılmaz yakıştı ve onlar olmasa eksik kalacakmış.. 

  Instagram hesabını ve whatsaap numarasını da buraya ekliyorum  whatsapp:0.555 353 90 35


Bunlarda benim beyaz tatlı leblebi kavanozlarımın yakından görünüşü.. Nevin ablanın şekerleriyle çok uyumlu oldular ön öne koydum onları sergilerken.. Temaya uygun olarak hazırladığım kavanozların etiketleri yine Party Paper 2013 Burcu Hanım'ın marifeti.. 

Kavanozların diğer farklı fotoğrafları Modarana hesabımda görebilirsiniz.. İstenilen renklerde hazırlanır ve adet 5 TL.. Sipariş ve bilgi için mail atabilirsiniz.. catikatiilkay@gmail.com


Vee masanın sağ tarafına geçince  Ahsen'in Annesi 'nin güzel ürünleriyle karşılaşıyoruz.. 

Sevgili Rukiye'nin bana ulaşmasıyla İlkay Hanım, Rukiye Hanım resmiyetinde başlayan tanışıklığımız, İlkaycım Rukiyecim'e dönüşüp, tatlı mı tatlı hatta neredeyse boy, saç, zayıflık bakımından Rana'nın ikizi görünümündeki kızı Ahsen'le partimize misafir olmasına kadar ulaştı.. :)

Rukiye'nin ürünlerinden detaylı bahsetmeye geçmeden önce, her iki masada da kullandığım Party Paper ürünü Amerikan servislerime geçmek istiyorum.. Bu fotoğrafta daha net görünmüşler..

Parti setinde bulunan bu Amerikan servislere de tıpkı duvar panosunda olduğu gibi doğum günü bebeğinin veya çocuğunun yaşı yazılıyor genelde.. ve misafirlerin tabaklarının altına seriliyor.. ben partiyi herhangi bir mekanda değil evde yapacağım ve yemek yemek için masa kurmayıp herkes tabağını eline alacağı için bu servisleri setten çıkarmış, istememiştim.. 
Ama sağolsun Burcu Hanım fikir verdi bu kez ve yazısız hazırlayayım hem partide masalarının üzerinde kullanırsın hemde daha sonrasında sofralarında kullanırsın dedi.. İyi ki de dedi.. servisler elime geçtiğinde kalitesine bayıldım ve bir soframda kullandım bile.. İlerleyen günelrde hazırlayacağım sofra postlarında göreceksiniz.. Ama bekleyemem derseniz ınstagram'da bir kare yayınlamıştım buraya tık tık 


Rukiye bizim için çok büyük emek harcayarak, bizim için özel kumaş seçerek konseptimize uygun lavanta keseleri ve pembiş kolonya şişeleri hazırladı :) Etiketler konusunda yine Party Paper 2013'den yardım aldık.. Masamızın yıldızlarındandı her ikisi de.. 

ahseninannesi@gmail.com  0 506 279 66 53


Püsür kafa 3 yaşında etiketli su şişelerimiz :)

Burcu Hanım'dan yazılardan birini bu şekilde yazmasını rica etmiştim.. püsür kafa lavanta keselerimizle bir bütün oluşturup güzel bir hatıra oldu bize :) 


Misafirlerimize hediyelerini koyabilmeleri için poşetler hazırlamasak olmazdı tabii.. Party Paper Burcu Hanım burada da devreye girdi ve poşetlerimiz için harika kartlar hazırladı.. 


Vee masamızda sergilemenin kısmet olamadığı ama doğum günü sonrası bizi mutlu etmeyi başaran Merve'nin Tatlı Dünyası kurabiyelerimiz :) 

Sevgili Merve ile o Dubai'de yaşarken tanıştık.. Bana masal kahramanım diye hitap edip her seferinde yanaklarımın kızarmasına sebep oluyor :) Ev konusunda yazışmalarımız oldu.. bi zaman sonra bu kez Türkiye'ye gelme durumları ortaya çıktı ve yine ev konusunda yazıştık.. bizim evimizi seviyordu ve aramaları sonucunda aynı bizimki gibi tahta merdivenli bir ev buldu ve şimdi burada yaşıyor :) 
Malesef Merve tam zamanında yola çıkarmasına rağmen nalçak kargo paketimizi alakasız yerlere götürerek araya hafta sonu girmesine sebep olarak kurabiyelerimizin doğum günümüze yetişmesini engellemiş oldu..
Masamıza çok yakışacaklardı ama kısmet olmadı.. sonrasında biz hüplettik ama ayıla bayıla :) 
Kurabiyelerimiz özenle seçilmiş pembe güllü kutusuyla geldi ve kutu salonumuzda hemen yerini aldı :)

 Burada da ( tık tık ) güzel blogunun linki ve yine benim yanaklarımı kızartan cümlelere yer verdiği bir yazısı var.. Mutlaka okuyun :)
Merve'nin güzel kurabiyelerinden sipariş vermek için ulaşabileceğiniz mail adresi ve whatsapp numarasını kopyalıyorum :  mervenintatlidünyası@gmail.com  whatsapp 05067920942


Veeee sona geldik inanamıyorum.. 

Son olarak tüm bu görmüş olduğunuz fotoğrafları ve görmediğiniz bunun iki katı kadarı dahasını :) çekip bize sunan sevgili Berru'dan bahsetmek istiyorum.. Berru doğum, bebek ve özel gün fotoğrafçısı.. Onunla ilgili başka çalışmalarını da içeren ayrı bir post yapmayı planlıyorum..Ancak fotoğrafçı kızımız okuluyla ilgili sınavlarıyla ve aynı zamanda evlilik hazırlıkları ile uğraşıyor bu sıralar :) 
 Hatta onun henüz tam olarak haberi olmasa da ileride Yasin abisi asıl mesleğine dönmeyi ( evet benim kocam aslında bir fotoğrafçı :) planladığı için Berru'yu da bir şekilde ekibine katmayı düşünüyor :) 

Berru yüzünden temizlik akan bir genç kız.. yüzünde sürekli ışıl ışıl bir gülümseme taşıyor ve bu aydınlık fotoğraflarına da yansıyor.. Partimize sevgili annesiyle birlikte geldi.. Annesi annemle yan yana oturdu çok iyi anlaştılar birbirlerine arkadaş oldular.. 
ayrıca annesi Yasin'le birlikte çok sevdiğimiz, Emin'in doğumunda 2 ay bizde kalan, annelik adına bir çok şeyi ondan öğrendiğim rahmetli halamıza o kadar benziyordu ki.. kapıyı ilk açtığımda bir afalladım ne diyeceğimi bilemedim.. Yasin onları duraktan almaya gittiği için daha erken görmüş ve aynı şoku yaşamıştı.. kapıda benim halimi görünce hissetiklerimi anlarak yüzüme gülerek baktı.. ikimizde çok şaşırdık ve duygulandık.. 
Berru işini çok iyi yaptı sürekli Rana'nın peşindeydi ben hiç müdahelede bulunmadım her şeyi o kadar güzel fotoğraflamış ki.. Rana'nın çok güzel fotoğrafları var.. hele annemle Rana'yı birlikte bir karede yakalamış ki onu büyük bastırıp annemlere hediye götürmeyi düşünüyorum sürpriz olacak annemin haberi yok fotoğraftan çok doğal çıkmış Rana'ya bakarken :) 

Özel günlerinizde bayan fotoğrafçı ihtiyacı duyduğunuzda Berru'ya gözü kapalı güvenebilirsiniz.. Postun başındaki toplu linklerde Facebook sayfasının linki var.. Buraya da Berru Feyza Instagram hesabını ve iletişime geçebileceğiniz mail adresini ekliyorum berrufeyzayildiz@hotmail.com

Sizlerden tüm bu güzelliklere imza atan, hayalimin ötesinde bir parti olmasını sağlayan bu muhteşem kadınlar için bi alkış istiyorum :) 

Buraya kadar geldiyseniz sizlerde bi alkışı hakettiniz :)

1 ve 2. yaşımıza ait iki kare fotoğrafı da buraya ekleyip postumuzu bu şekilde sonlandırmak istiyorum.. 

Rana 1 Yaşında Doğum günü partisi


Rana 2 Yaşında Doğum günü partisi


( 1 ve 2 yaş partilerine dair diğer tüm fotoğraflar için tıklayınız )

Dilerim 4. yaş doğum gününde yine birlikte oluruz :)

Hoşçakalın !

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

  1. Çok güzel bir organizasyon olmuş çok beğendim verdiğiniz emeğe sağlık tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa