26 Şubat 2015 Perşembe

Ayak Bakımı : Scholl Velvet Smooth Express Pedi…

Geçtiğimiz haftalarda ayak bakımı ile ilgili bir advertorial içerik paylaşmıştım.. Bu yazıyı en çok okutan ( bunun için sizlere kocaman bir teşekkür etmeliyim burada :) yayıncılar arasına girdiğim için Scholl bana da bu seti yollamış.. 


Harika bi sürpriz oldu bu çünkü bu ürün benim için üretilmiş gibi..
 set içerisinden çıkan ayak kremi de işin ekstra güzelliği oldu.. çünkü ben zaten bu kremi kullanıyordum, çok memnundum ve bitmek üzereydi.. çok ayak kremi kullandım.. bunun üzerine ayak kremi tanımam.. 

Size biraz ayaklarımdan bahsedeyim de neden bu kadar sevindiğimi anlayın.. daha doğrusu bu kremi ilk satın aldığımda buradan sizlere de tavsiye etmiştim.. o postumu daha sonra taslaklara kaldırdım.. şimdi o posttan kremle ilgili kısmı aşağıya kopyalıyorum.. 

"Efendim gündüzleri blogdu eşarptı falan derken cool cool takılırken geceleri rüyamda başka bir boyuta geçip tarlada ırgatlık falan yapıyorum ben.. yoksa bu çatlamış topuklarımın başka bi açıklaması olamaz.. cildimin iğrençliğinden çok kereler bahsetmişimdir.. kremsiz , losyonsuz susuz toprak gibi çatlıyorum.. bi açıdan iyi bi şey bu.. mecbur bakımlı oluyorsun :) kremlen kremlen kremlen.. istersen olma yani..
şimdi senelerdir kremlenmeme rağmen ayaklarıma tam bir çözüm bulamamıştım.. bi de ayak kremi kullanmak çok süreklilik sağlayabildiğim bi şey değil benim için.. yani yatağa sürülüyo ertesi gün yerlerde leke bırakıyor falan.. anlık çözümler sağlıyorum ne zamandır.. iyi oluyo bi kaç gün ara verdim mi hoop topuklar eski halde..
bu krem harika çıktı.. Scholl ayak bakımında çok iyi zaten kullanmasam da diğer ürünlerini eczanede çalıştığım dönemlerden biliyorum çok satıyorduk nasır bantları falan vardı.. bu kremin methini duydum hemen dedim bul bana bunu Yasin nolur :) buldu sağolsun.. 
o fotoğraftaki öncesi-sonrası gerçek :) ben yine istikrar sağlayamıyorum ama 3 gün demişler hakkaten o olay doğru çıktı.. pamuk gibi şimdi topuklarım.. 19 liraya aldık.. şikayetiniz varsa bi deneyin derim :)" 

İşte kreminden bu kadar memnunken birde makinesine sahip olunca müthiş sevindim.. 2-3 haftadır kullanıyorum .. ve kesinlikle tavsiye ederim.. 
artık yaz gelip, sürekli açık ayakkabılarla dolaşıp, terasta sürekli suların içinde vakit geçirmeye başladığım zaman topuklarımın hali ne olur bilemem ama artık minik kızımın bebeksi yumuşaklıktaki topuklarıyla yarışır halde topuklarım..
Tekrar topuk sorunu yaşasam bile artık biliyorum ki arkam sağlam.. hemen toparlarım :) 

Teşekkürler Scholl ! 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com


1 yorum:

  1. Reklamların da dikkatimi çekti bu ürün ama törpülenen topuklar da yeni çıkacak deri (kabuklaşıyor diye ben artık bu tarz metaryelleri bırakıp sadece kremlere döndüm.
    Bir uzman deri 21 günde kendini yeniliyor derinin oluşumu tamamlanmadan siz yine ponza ya da benzeri bir işlen uygularsanız devamlı kabuklaşma artar demişti haklı da yaşayıp gördüm.
    abartılacak kadar şikayetim olmasa da benim de o çatlama sertleşme çok canımı sıkıyor maalesef. ciltte ki su kaybıymış asıl nedeni önerdiğiniz krem ilgimi çekti belki onu kullanabilirim.
    Armağanınız hayırlı olsun canım sağlıkla kullanın inş kalıcı işe yarar.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa