10 Mart 2015 Salı

Çok Merak Ediyorum :)

Özellikle şu çocuk penyelerini siyah/beyaz üretenler bunu neden yapıyor ?

Toplantıda şimdi bunlar.. bir tekstil firmasındayız :

Patron : Yeni modeller üretmemiz lazım

Eleman :  bu nasıl patron ?

Patron : hıımm harika.. ahahahaha ay aklıma ne geldi :D bak şimdi bu kolunu keselim önce.. sonra böyle alttan bi parça takalım.. hani sanki uzun kollu t-shırtün üstüne kısa kollu t-shırt giyilmiş gibi dursun :) 
bak bak asıl bomba geliyo şimdi : ) t-shırtü siyah yapalım, bu içten çıkan kolu beyaz yapalım.. anneler bu t-shırtü siyahlarla mı yıkasınlar beyazlarla mı yıkasınlar.. kafayı yesinler hahahahaha nasıl ama :)

Eleman : hahahaha harikasın patron :) 
siyah penye kumaşı da en çok boya veren cinsten seçelim toplu anne katliamı yapalım :) siyahlarla yıkadıklarında koyu griye dönen beyaz kolu görünce kendi kendilerini boğazlasınlar :)

Patron : harika olacak harika okey bu hemen ver başlasınlar :) akikokokohahhiihhoho çok güzel olacak çok saçları diken diken olmuş anneleri hayal etsene bi :)

Eleman : patron sen bir dahisin ! :)

******************************

Anne, t-shırtü ilk aldıklarında : 
- Neyle yıkıycam ben bunu ya ? cık beyazlarla hiç olmaz.. siyahlarla yıkayayım..

İlk yıkama sonrası anne : aaaaaa bık-tıımm ! ( Kosla tül reklamı tonlamasında okuyunuz :) 
kola bak gri olmuş.. Oğlum sen bunu yatarken giy artık..

Bi kaç yıkama sonrası anne :  bu ne be ? iyice iğrenç bi şey oldu bu..bööğğkk renge bak boz ayı gibi..  sen bunu yatarken de giyme oğlum.. banyoya koy sen bunu ben kesip biçip toz bezi yapıcam..

Babasının oğluna aldığı hediye paketini açarken anne : Bakalım neymiiişş ? Aaaaa haha haha haha ne güzel.. siyah/beyaz penye t-shırt :) çok güzel çookk :) sağol babasıııığğğ ne güzel düşünmüşsün..

Oğlunun kulağına eğilip fısıldayan anne : Sen bunu hiç odana çıkarma oğlum.. direk banyoya koy sen bunu.. akıbeti belli bunun.. bunun sonu boz ayı..  hiç sinir hastası olmaya gerek yok..
Çocuk : boz ayı mı ???
Anne : Büyüyünce karın anlatır sana çocuum.. koy sen bunu banyoya hadi.. çaktırma.. baban sorarsa kardeşim üstüne kustu dersin..

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

11 yorum:

  1. ilahi ne güldüm :))) al bendende o kadar...boz ayı ha..hahhaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gülmekten ayırmasın inşallah :)

      Sil
  2. Altı yaşındaki kızım bazen çıkardığı kıyafete bakıp hangi sepete (Beyaz ve renkli sepetine) atacağına karar veremiyor, hoş ben de emin olduğumdan değil de karambole karar veriyorum buna ama çaktırmıyorum :) Soyunma faslı Montessori Eğitimi gibi geçiyor....

    YanıtlaSil
  3. ahaha :) görünüş güzel oluyor ama sonrası kötü tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek kullanımlık şeyler bunlar sanki :)

      Sil
  4. Harikasin Ilkaycim, çok seviyorum seni, varya seni okumak muthis pozitiflik sagliyor ;)) her ne kadar kendini yemis bitirmis olsanda bu olaylar yasanirken, anlatimin super ! Rabbim mutlulugunuzu huzurunuzu daim etsin.
    notr renkli t-shirt olayina katiliyorum yalniz ben hiiiiç almiyorum o sekilde çunku sonunu tahmin ediyordum ahah. Öpuyorum canim seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bu duyguları yaşatabiliyorsam sana, ne mutlu bana :) Allah razı olsun öperim bende <3

      Sil
  5. Sana 'dünyanın en akıllı en tatlı delisi' desem kızar mısın acaba ? Hayata senin gözlüklerinden bakmak istiyorum bana da yollarmısın ? ayyy esyalarını isteyen o fanların var ya onlara benzettim kendimi :D yollamassan da canın sagolsun çirkeflik yapmıcam söz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapamazsın ki :) hamurunda yok.. hiç kızmam istediğini de mutlu olurum :)

      Sil
  6. Hahahah süper..Hepimizin derdi.Ben tek atıyorum fakat o da çözüm değil.En iyisi renk koruyucu mendillerle atmak ama o da pahalı bi çözüm..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa