13 Mart 2015 Cuma

SOFRA / VİDEO / FİYONK PEÇETE KATLAMA

Şu sıralar peçete katlama modellerine takmış durumdayım.. Blogumu ilk açtığım zamanlardan beri takip edenler hatırlayacaktır ilk zamanlarda epeyce paylaşıyordum.. sonra bu hevesim azaldı.. şimdi peçete katlama aşkım alevlenmiş durumda yine.. Sırada paylaşılmayı bekleyen çok model var, ancak hayat bu aralar bana çok acımasız vakitsel anlamda..

Geçtiğimiz haftalara ait olan bu sofrayı yeni paylaşabiliyorum.. Fiyonk peçete katlama modelini ilk kez bu sofrada kullandım.. 

Masa, Bank, Tabureler, Çiçeklik : İkea


Oldukça sevimli ve doğum günü sofralarınıza vs. bambaşka hava katacak bir model.. 
Üstelik sadece görsel amaçlı değil ihtiyaç anında kullanılabilir.. kurdelasını düğüm atmadan küçük bir fiyonk şeklinde yaparsanız arkadan, kolayca açılıp kullanılabilir peçete..

Fiyonk peçete katlamanın nasıl yapıldığını ınstagram hesabımda bir video ile göstermiştim.. Buraya tıklayarak görebilirsiniz.. 


Oldukça basit, kolay yapılabilir bir model.. 
Aşağıdaki kolajda da "sizden gelenler" bulunuyor.. Farklı peçetelerle çok güzel sunumlar yapmış videoyu seyreden arkadaşlar..
Sizlerde uygularsanız bu modeli lütfen bana ulaştırın :) yazının sonunda mail adresim bulunuyor.. 


Hafta sonu yeni sofra fotoğraflarıyla ınstagram'da görüşmek üzere hoşçakalııınnn <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa