9 Nisan 2015 Perşembe

Pasaklılık mutluluktur :)

Babam eve ani baskın yaptı..

Biz tabii o yukarı çıkana kadar çocuklarla sağa sola koşturarak, panikle Rana bana, ben Emin'e, Emin duvara çarpma şeklinde az toparladık ama ev tabii dandini..
ööle her gelmesinde gördüğü gibi ışıl ışıl değil.. dilim dışarda temizlik yapıyorum her gelmelerinden önce, sonrada bu benim doğal halimmiş hiç yorulmamışım gibi davranıyorum :)
Temizlik mi ? ahahaha işte 2 hafta falan oldu herhalde en son yaptığımdan beri babacım.. öyle yani temiziz biz napacaksın.. doğal halimiz bu..

Neyse, ne güzel pasaklı pasaklı oturuyoduk biz.. neye uğradığımızı şaşırdık.. çocuklar ellerinde ekmek arası salonda ayakta yiyordu ben döktünüz saçtınız diye ciyaklamıyordum.. Emin ödev yaparken silgi pisliklerini ahenkle ve mutlulukla yerlere süpürüyordu ben ona gülümseyerek bakıyordum.. Rana abisinin futbol kartlarını havalara atıp yağmur yapıyor kahkahalar atıyordu falan..
mutluyduk yani..
güzel saatlerdi bunlar..

Sonra babam geldi :)

Abdest alcak şimdi..
- Şeyy baba camiye mi gitsen sen acaba bizim sokağın camisi çok güzel :)
Babam : Banyo pis di mi ?
Ben :  Yok canım ne alakası var ??? haha nerden çıkarıyorsun bunları baba ya ?
Babam : seni pasaklı yakaladım niahahahaha :)
Ben :  bak bak bak niahaha falan hiç yakışıyo mu sana 70 yaşında babasın yani babacım..
Babam : Anana da söliicem :)
Ben : bak bak bak tehditlere bak nooldu hani X'in banyosunda el bile yıkamazdınız benim banyomda çay bile içerdiniz o dereceydi nooollduuğğ ??
Babam : Serpil'e de söliicem :)
Ben : Tamam sustum..

Mutluluğu pasaklılıkta buldum babağğğ diyemedim :)

Bi kerede gene böle yakalamıştı beni direk temizlik robotunu çıkardım ortaya lönk diye.. koltuk minderlerini sağa sola fırlattım pozisyon aldım.. Allah'tan hep en üst katlarda oturuyorum genelde, az vaktim oluyo birileri yukarı çıkarken :)
karşılama şöölee :
- Aaaaa baba hoşgeldiiin bende tam temizlik yapıyordum..

Tavsiye ederim çok işe yarıyo :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

6 yorum:

  1. Hahahaaa demek yalniz degilmisim isin icinden cikamadiysam canim da birsey yapmak istemiyorsa lönk diye koyar birakirim supurgeyi ortaya tam da temizlige baslamak uzereydim:))))) ama supurgeye baka baka kalkip da supuruyo insan bu yonden de ise yariyo yani ;)

    YanıtlaSil
  2. Ya çok güldüm ya ,sen nasıl rahat ediyorsan öyle olsun.Kendinde bir zaman gelir yok artık toparlayayım dersin :)) Siz sağıklı olunda o yeter ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bak bak bak sen 70 yasinda bi babasin yakisiyo mu hoc nihahaha filan :))))) ay burda koptum valla :)))))

    YanıtlaSil
  4. Evet güzel fikir. Ama pasaklılık çocuklar için mutluluk bizim için eziyet. ..

    YanıtlaSil
  5. Okuyunca içimden manyak yaa demek geçti. Ve yazdım. Fikirler süper beyne yazdım. Sevgiler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa