10 Nisan 2010 Cumartesi

TARİF : BİSKÜVİLİ İRMİK TATLISI ...




Malzemeler
1 paket süt
1 paket vanilya
8 yemek kaşığı irmik
14 yemek kaşığı toz şeker
1 paket kakaolu petibör bisküvi

Hazırlanışı :
1 paket sürü tencereye boşaltıyoruz..sonrasında vanilya,irmik ve toz şekeride ekleyip,kaynayıp fokurdayıncaya kadar karıştırıyoruz.. sonra borcama tenceredeki karışımın yarısını boşaltıp üzerine bisküvileri diziyoruz.. daha sonra kalan yarısını da boşaltıp buzdolabında soğumaya bırakıyoruz..
ikram ederken dilediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz..ben en son plastik kalpler kullanmıştım süsleme için..

afiyet olsun... :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

9 yorum:

  1. canim cok tesekkur ediyorum sana kolay bakalim ben yapabilecek miyim:)kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bir parca alabilirmiyim:)diyetteyim canim tatli cekti simdi.

    YanıtlaSil
  3. adsızcım,rica ederim :) yapabilirsin tabii ki çok basit bak ben bile yapabiliyorum :)) bi dahaki sefere adını da istiyorum tamam mı? sevgiler :))

    defnecim,ben sana daha az şekerlisini yapiim o zaman :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. slm lar tokatlımısın orda bi yerde okudum inanamadım :) bende tokatlıyım takip ediyorum bloğunu baya sıkı hemde..tesettürlülere çok yardımcı oluyosun kapanalı bi sene olmadı bana seni takip etmek iyi geliyo:) çok sağolll

    ..SeRaP..

    YanıtlaSil
  5. serapcım hoşgeldin :) evet tatlım Tokat'lıyım hemşeri çıktık yani :) teşekkür ederim beni takibe değer bulduğun için her zaman gel..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. hoşbuldum valla:)) takibe değersin emin ol..ben aylardır takıldım sana uzaktan uzağa izliyorum:)) diyorum kopamıyorum ben bu ilkay denen bayanı okumaktan neden acaba:)sonra anladım hemşerilikten miş:)iş yerinde işler birikiyo seni okuycam diye onu geçtim iki aya kadar düğünüm var hazırlıklarım gecikiyo:)
    ..SeRaP..:)

    YanıtlaSil
  7. ilkay muhteşemsın ya yemın ederım hergun bı roman gbı okuyorum senı oyle huzur verıyokı yazdklarını okumak senı bulalı 2 gun oldu keşke daha erken tanısaydım dyorum bıarada bende tokatlıyım turhal ılçesnden istanbula gelın geldım sen toıkatın neresındensn senı çok sevdım cevap yazarsan sevınırım hatıceden sevgılerle....

    YanıtlaSil
  8. estafurullah tatlım ya utandırdın beni :) çok teşekkür ederim böyle düşünmen mutlu etti beni :) ben Tokat Erbaa'lıyım tatlım..çok püyorum sık sık gel beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    peki kalp şeklini hangi aşamada yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it