17 Mayıs 2015 Pazar

Amcaları üzmeyelim :)

Son zamanlarda katır kutur galete yiyorum.. Ağzım burnum yara oldu.. Evde ne kadar varsa bi seferde o kadar yiyorum.. Yani bi kilo aldıysak bi kilo, yarım kilo aldıysak yarım kilo yiyorum.. Duramıyorum yiyorum bağımlı oldum.. Ufak bi şey bi de pıt pıt gidiyo bi bakıyosun poşetin dibi gelmiş.. 


Zaten benim diyete başlamalarım Yasin'in eve çekirdekli bi şeyler getirmesiyle son buluyor.. Çekirdekli ekmek, çekirdekli galete ay hele bi de çekirdekli kuru üzümlü cevizli mevizli bi ekmek var ki, ekmek mi kek mi belli değil.. Bilerek mi yapıyor bilmiyorum ki.. Bu galeteyi de ilk o getirdi.. Offf gene krizim tuttu.. 

Neyse işte normalde kulesinden inmeyen kontes ben, sırf bu galeteyi almak için markete gidiyorum.. 

Geçenlerde yine gittim. Galeteler açıkta satılıyor istediğin kadar dolduruyorsun poşete 3 çeşit var..  3 ayrı bölmesi olan bi camekanda duruyorlar.. Bi tane plastik bi şey var hani pazarlarda pirinç mercimek falan satarlarken böyle plastik kürekimsi bi şeyle dolduruyorlar.. İşte onla dolduruyorsun galeteyi istediğin kadar.. Bi tane var o kürekten.. 
Ben geldim şimdi galetelerin başına tonton bi amca benim galeteden alıyor bende açtım poşetimi amcayı bekliyorum.. Benim galeteler orta camekanda.. Ben amcanın sağında diğer camekanın önünde bekliyorum.. Amca bana döndü gülümsedi bende ona gülümsedim..
Sonra amca küreğe galete aldı benim poşete doğru seyirtti.. Bende refleksle poşeti ona doğru uzattım.. Saliselik bi zaman diliminde ben aydım.. Amca orta camekandan değil benim önünde durduğum diğer camekandan galete dolduruyor benim poşete.. Orda duruyorum diye ondan mı alıcam sandı naptı ya da her birinin ayrı çeşit galete olduğunun farkında mı değil bilmiyorum :) 
- Ayy amca, falan diye bi şeyler çıktı benim ağzımdan poşeti çeker gibi oldum.
Amca zahmet oluyor falan diyorum sandı galiba.. Gözlerini kırparak başını salladı hafif hafif gülümser vaziyette.. Hani bi şey olmaz ne zahmeti der gibi..

Bıraktım artık bende akışına :) Bi şey diyemedim amcaya..
Yeter mi diye sordu sonra : 
Boynum bükük küçük Emrah bakışlarıyla, cılız bi ses tonuyla
- Yitir , gibi bi şey çıktı ağzımdan :) 

Sonra pastane bölümündeki kız bana bakıyordu. Ekmek vermiştim ona galeteden önce poşete koydu. Galetede alıcam demiştim poşeti tartıp fiyat etiketini üstüne yapıştıracak. Hemen elini uzattı aldı galeyi tarttı bana verdi..
Elimde istemediğim galete poşeti süklüm püklüm kasaya doğru gittim.. Amca hala galetelerle cebelleşiyo yalnız.. Giderken gene bi göz temasıyla gülümsedik birbirimize falan :) 
ben böğrümde bi acıyla gülümsüyorum farkında değil :) 

Evde alay konusu oldum yine tabii.. Olayı dinleyen Yasin :
- Ahahahhaha ay aşkım yaaaa kıyamam ne ezik bi şeysin sen yaaa hahahha :)) 
Ben : Aşkolsun ama yaaa.. Hani verdiğin sözler ? Hani hastalıkta sağlıkla ? İyi günde kötü günde ? Yanlış galete aldığında ?? 

Ezik diiliim ben ! 
Amcaya kıyamadım ben çok tontondu.. Bozmak istemedim..
Yufka yürekliyim ben !
Yaşlılarımıza saygılıyım !
Amcaaa amcaaa amcalığını bil çekil şurdan ! mı diyeydim..
Amca bu galeteyi yememi uygun görmüş itiraz mı edeydim ne edeydim ? 

Ama yiyemedim ben bunuğğ galete poşetiyle bakışıyoruz arada bön bön
Sevmiyom ben bunuuuğğğ ! 
Anason gibi kokuyi buuğğğğ ! 

Amcaya sahip çıkalım :))

Neyse.
Galete almaya gidiyorum ben.. 
Artık neli galete alır dönerim bilemiyciimm :)) 
Her şey karşılaşacağım amcalara bağlı :)

1 yorum:

  1. Senin bu hoşgörülü oluşunda ayrı bir tatlı. Hakikatende olunca yenilmeden durulmuyor. Yanında da mis gibi çay, krem peynir nefis oluyor. Bende sade olanı daha çok severim. Sevgiler,

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa