7 Ağustos 2015 Cuma

Her Yerde Kalp Var :)

Herkese Merhaba !

Uzun bir ara oldu değil mi ? evet öyle oldu :) 

Blogumla arama uzun zaman önce bir mesafe girmiş olsa da, bu uzun ayrılığın asıl sebepleri kızımın ameliyat süreci ve eski bilgisayarımın sürekli bozulup servise gitmesiydi.. En son servisten gelip 10 gün sonra tekrar bozulmasıyla artık yeter dedim ve bilgisayarımı yaptırmadım.. İpadden post yazmaksa kabus gibi bir şeydi.. Hiç bulaşmadım

Eşimin 2 gece önce yeni bilgisayar sürpriziyle işte yine buradayım :) Blog yazmaya ilk başladığım zamanlara yani her gün bir post yazdığım altın günlere döner miyim bilmem ama artık sık sık buralarda olacağım gibi görünüyor..

Anlatacak çok şey var.. Madem bu ger dönüşümün ilk günü, madem birbirimizi özledik, bu da sevgi dolu yani kalp dolu bir post olsun :)

Her şey bir kaç önce salonumuzun tavanında bir ışık yansıması görmemizle başladı..


Tavanda bir kalp vardı :)

İlk olarak oğlum gördü ve biz bu yansımanın kaynağını ne kadar arasakta bulamadık.. Kendiliğinden kayboldu bir süre sonra..

Bir başka gün kendime kahve hazırlarken, sütü kahvenin üstüne boca ettiğimde bu görüntü çıktı ortaya.. Hemen çocukları çağırdım fotoğrafladık.. Bu bizim için eğlenceli bir aktivite olmaya başladı ve algımız açıldı her yerde kalp görmeye başladık :)


Bi sonraki kalbi çocuklar buldu.. Oğlumun topu yırtılmıştı ve yırtılmış kısmı çekip kopardığında, kenar dikişleri sayesinde ortaya koleksiyonumuz için yeni bir kalp fotoğrafı çıktı..

Bunu gördüklerinde yüzlerindeki mutluluğu görmeliydniz :)



Ve sıra yine bendeydi :)

Bir gece göz makyajımı çıkarırken pamuğu görüp gülmeye başladım..
Evet yine bir kalp bizi bulmuştu :)

Sabah çocuklara gösterdim yine güzel bi an yaşattı bize.. 


Bu ise terasta tüllerimle, kesip biçip bi şeyler yaptığım bir gün sonrası uçan bir tül parçasının aldığı şekil..
Çocuklar buldu.. 
Sonrası çığlık, kıyamet ay bozulmadan fotoğraf çekelim diye koşturmalar falan :)


Bu da ayak kremim.. 

Gece karanlıkta görmeden sürdüm ve sabah kapağı tekrar açtığımda bu görüntü karşıladı beni..
Koşa koşa oğluma gösterdim.. 

-Ne görüyorsun ? :)
-Kaaalllpppp :)


Birde kalp şeklinde çakıl taşı bulmuştuk sahilde ama onu kaybetmişiz..

Güzellikleri gören gözlerden olmanız dileğiyle, bütün kalpler size gelsin..

Hoşbuldum :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Bende sevindim sizlere kavuştuğuma <3

      Sil
  2. hoşgeldinnn :) :) umarım eskisi gibi sık yazarsın. Ve tekrar geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın. sevgiler.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa