25 Ağustos 2015 Salı

INSTAGRAM HİKAYELERİ :) "Adam demiş napıyosun ? Kadın demiş iyiyim sen napıyosun ? :)"



Gece adam işten gelince kadını evde "size baba diyebilir miyim amca ? " diyen Sezercik kıvamında, ezik ezik otururken bulmuş.. Adam demiş hadi yarın seni pikniğe götüreyim.. Kadın neşeyle el çırpmış 👏
Hemen yeni bi tarif denemiş.. Fekat kötü kalpli cadı fırın yine üstünü yakıp altını doğru dürüst pişirmemiş.. 
Yalnız kadının böreğinin yanık yeri bile kalp şeklindeymiş
Ne kadar sevgi dolu bi kadınmış bu..
Fakat..
Kadın mutsuzmuş.. 
Fırınıyla hiç anlaşamıyormuş..
Olmadı böreğim.. Hiç bi şeyim olmuoor off çıldırıciimm
Adam onu dinlemioormuş.. 
Çıldırmış gibi börek yioormuş..
Ağzından susamlar fışkırıoorr, kadın adam nefes alamayacak hık diye gidecek diye korkuoormuş..
Adam bu halde bi de konuşmaya çalışıoormuş

Noso olmomoş boyo boyo olmoş oşto hotto çok gozol olmoş ! 

Kadın demiş Heayıır Ednan ! Olmamış ! Bu iş böyle olmaz davul gibi şiştim. 
Davul fırın istiyorum ben..

Adam demiş Ednan kim ? 
Kadın demiş öff Yasieenn.. Esprilerimi açıklatman konusunda ne konuşmuştuk.. O zaman komik olmuorrdu kuzum hatırlıoor musun ? 

Adam demiş tamam.. Yeni bir fırın konusunda sana ne demiştim hatırlıoor musun ? 

Hayır hayır demiş kadın.. Duymak istemiooruum Elini tersinden alnına koymuş yan yan koşarak kendini atıp hıçkırıklara boğulacağı bir yer aramış.. Fakat o da ne ? Pikniktelermiş nereye atsınmış kendini ? 

Adam demiş napıyosun ? 
Kadın demiş iyiyim sen napıyosun 😂😂😂

Daha fazla hikaye için lüten ınstagram hesabımızı takip ediniz :)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. ne kadanda duygu dolu bir hikaye. resmen hıçkırıklara boğularak okudum :D :D :D

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa