27 Ağustos 2015 Perşembe

TARİF : KREMALI / MUZLU MİLFÖY PASTA

Oldukça pratik ve lezzetli bir pasta bu.. 
Ben muzlu yaptım.. Ama şeftali, çilek veya başka meyvelerle, ve hatta sade olarak da yapabilirsiniz..

Tarifi hemen aşağıda..


Malzemeler : 
Milföy Hamuru
 ( 3 parça.. ikili olarak hesaplarsak toplam 6 parça )
Pudra Şekeri

Pasta Kreması
2.5 bardak süt
3 yemek kaşığı un
1 paket vanilya
5 yemek kaşığı şeker
1 yumurta

Hazırlanışı..
- Milföy hamurlarını buzluktan çıkarıp yumuşamasını bekliyoruz..
- Yumuşayan hamurları merdane yardımıyla biraz açıp genişletiyoruz..
- Fırın tepsimize yağlı kağıt sererek milföy hamurlarını yerleştiriyoruz.. Çok kabarmamamalrı için çatalla delikler açıyoruz üzerlerinde..
- Üstü kızarana kadar fırında işiriyoruz.. Kızaran milföy hamurlarını fırından çıkarıp soğumaya bırakıyoruz..

- Kreması için tüm malzemeleri bir tencereye koyarak, fokurdayana kadar karıştırıyoruz.. Hazırladığımız kremayı soğumaya bırakıyoruz..
- Soğuyan kremayı milföy hamuru üzerine yayıp, aşağıda göründüğü şekilde istediğimiz meyveleri ilave ediyoruz.. aynı işlemi diğer katlar içinde uyguluyoruz. Ben tek kata meyve koydum sadece.. Dilerseniz siz bir üst kata da ekleyebilirsiniz..



- En son kata yani pastanın üstüne krema sürmekte yine sizin kararınıza kalmış.. Ben sürdüm ve hindistan cevizi ile çikolata parçacıkları ekledim..
Üstünü yine içinde kullandığınız meyvelerle süsleyebileceğiniz gibi, hiç krema sürmeyip sade bırakabilir, bolca pudra şekeri serpip servis edebilirsiniz..

- Buzdolabında bir süre soğuttuğumuz pastamız servise hazır..

Afiyet Olsun.. 

Daha fazla sofra, sunum ve yeni tarifler için lütfen ınstagram hesabımızı takip ediniz..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

  1. Pratik tarif denince bende akan sular duruyor Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa