23 Ağustos 2015 Pazar

YATAK ODASI DEKORASYON : 1 KÖŞE, 5 FARKLI GÖRÜNÜM


Adam demiş napıyosun ? 

Kadın demiş evi değiştiriyorum. 


Adam demiş, gene mi ? 

Kadın demiş sende pazarları çalışmasaymışsın o zaman.. 


Kadın lafı sokmuş ya, bi gülmüş bi keyiflenmiş 10 kaplan gücüne erişmiş demiş ben bu koltuk yüzlerini bile çıkarır yıkarım bugün.. 


Adam demiş ne kadar ruh hastası bi ev kadını :)


Şakası bi yana :) Biz kadınların en çok sevdiği şeydir malum değişiklik..  

Çevrenizde yapacağınız ufak değişiklikler insan ruh sağlığı üzerinde de olumlu bir takım değişikliklere sebep oluyor. Bende sıklıkla evde değişiklik yapıyorum.. Bu postta yatak odamdaki köşeyi konu edeceğim..

1 köşe 4 farklı görünüm..

Perde / Tül / Şifonyer / Tabure : İkea

Ayna / Halı : English Home

Dekor Yastık : Madame Coco


Halı : English Home

Puantiyeli Kutu : İkea


Sandalye : İkea


Takı Askılığı / Dekoratif Ev : Euroflora


Ben en çok eşiminde işten gelince sorunsuzca kıyafetlerini asabildiği, benimde yayılıp keyif yapabildiğim son, yani bu halini sevdim.. 

Sizin favoriniz hangisi ? 

Askılık / Perde : Bauhaus

Dekoratif yastıklar : English Home, Madame Coco 

Puf : İkea

Kokulu taş / çerçeve : Modarana ( instagram.com/modarana


Daha fazla dekorasyon paylaşımı için lütfen ınstagram sayfamızı ziyaret ediniz : İnstagram.com/catikatiilkay


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 yorum:

  1. Kesinlikle son halini beğendim ;) sepetin kurdelesini değiştirirsen süper olur.

    YanıtlaSil
  2. degisiklik benden sorulur zira salonumdaki mobilyalarin yerini sizin deyiminizle 446789643 kere degistirmisimdir bu arada son halini cok begendim

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa