5 Eylül 2015 Cumartesi

KADIN BEYNİ - ERKEK BEYNİ :)

Uzman Psikolog Zafer Akıncı'yı çok keyifle dinliyorum..

Bilgisayarım en çok zaman geçirdiğim yer olan mutfakta genelde ve arka planda sürekli Zafer Akıncı var şu sıralar.. Tüm programlarını dinledim ikinci, üçüncü turları dönüyorum şimdi :)

Kitabı da var bende henüz başlamadım.. Onu diğer psikologlardan ayıran en önemli özelliği sıkıcı olmaktan uzak, eğlenceli ve komik anlatım tarzı..

Kadın Beyni, Erkek Beyni programını seçtim sizin için..  Seyredin ne demek istediğimi anlayacaksınız :)



Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it