17 Eylül 2015 Perşembe

OTURMA ODASI DEKORASYON : MAVİ / KIRMIZI UYUMU


Hani geçenlerde burada bahsetmiştim halımı yıkamaya gönderdim.. Bir türlü gelemedi yerine kırmızı halımı serdim.. 
Evin beyi bu değişikliği üzerine alınınca,  e bi de o esnada babaannesinde kalan evin oğlu gelip yeni haline ayılıp ayılınca odanın, halı kalakaldı ortada :)

Perdeleri de yakın zamanda değiştirmiştim..  Yatak odamın perdelerini salona, burdakileri yatak odama taşıdım..
Sıfır maliyetle değişiklik :)

Çiçekleri koyu fuşya tonu olsa da kırmızı ile epey uyum sağladı..

Perde / Tül / Avize / Çiçeklik / Köşe Koltuk ( evet memnunum :)  / Masa / Bank / Tabureler / Tv Ünitesi / Halı / Ayna : İKEA 



Şaka maka evin hanımının da gözü alıştı bu duruma .. Çok sürmez ama.. 
Değişiklik kanında var kadının yakın gelecekte değişir bu halı.. 

O vakte kadar bizim oturma odamsı salon, kırmızı mavi uyumuna emanet :)


Tek başına kırmızı halı olmazdı tabii.. 
2 minder , 1 kase dekorasyon tamamlaması işini çözdü :)



Ha birde kızın odasından çalınıp koltuk üzerine iliştiriliveren bebek yastığı :)
  

Bu şifonyerim de bizimle olan hayatına kızımın odasında başladı.. Sonra yatak odama transfer oldu ve şimdi salonda hizmet veriyor.. 

Bi ara girişte kullanmayı da deneyeceğim :)

Fotoğrafta gördüğünüz eşya ve parçalar : İkea / Madame Coco / English Home'dan.. 


Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa