10 Ekim 2015 Cumartesi

Her Yerde Kalp Var Post 2 :)

Bilgisayarımın bozulması sebebiyle ara vermem ve yeni bilgisayar almamla bloga dönüşüm, buradaki  http://babyh23.blogspot.com.tr/2015/08/her-yerde-kalp-var.html Her Yerde Kalp Var postumla olmuştu hatırlarsınız.. :)

Etrafta kendiliğinden oluşan kalp şeklillerini bulmak çocuklarımla bana güzel bir aktivite oldu demiştim.. Açıkcası ben bu postun ikincisini yapabileceğimi düşünmemiştim.. Ne kadar kalp şekline denk gelebilirdik ki ? 

Ama ziyadesiyle şaşırdığım kalpler bulduk..

Mesela, tam kızımın mama sandalyesini silecekken içerden çağrılıp bezi sandalyenin üzerinde bırakmam ve kızımın "Anne bezde talp vaaarr" diye bağırmasıyla karşılaştığım manzara gibi :)


Çok duygulu çocuklar yetiştiriyorum.. Göz yaşları bile kalp şeklinde..

Geçenlerde hafifçe ağlayan oğlumun gözünü koluna silmesiyle ortaya çıkan görüntü.. Ağlama falan kalmadı sonra bunun üzerine tabii :)

Kalp şeklinde ağladıkları gibi kalp şeklinde de döküp saçıyorlar..

Yemek yiyen kızımın masaya döktüğü yemeğinin aldığı şekil.. 
Sonrası çığlık kıyamet tabii "Anneeeee burda talp vaaaarrrğğ" diye mutfağa koşan sarı tafa.. Elinde ipad fotoğraf çekmek üzere olay mahalline koşan anne :)


Kahvede kalp artık pek şaşırmadığım bir görüntü :)


Ama buna şaşırmıştım ve epey de geyiğini yapmıştım.. 
Çok sevgi dolu bir kadınım poğaçamın yaktığım kısmı bile kalp şeklinde :)


Sarı tafaya "Tesbihleri alıp alıp sağa sola saçmaaa" diye ciyaklarken yerdeki tesbihi almaya eğildiğimde gördüğüm kalp..

Emiin toş toş burda yine talp vaarr diye ortayı ayağa kaldıran Sarı tafanın ayakları da fotoğraf karesi içinde :) 


Yine diğer posttaki gibi aynı dilekle bitirelim..

Güzellikleri gören gözlerden olmanız dileğiyle, bütün kalple size gelsin <3 

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

1 yorum:

  1. toz bezindeki kalbe bayildim ama en guzeli sari tafanin bu oynu cok guzel oynamasi Allah nazarlardan saklasin

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa