30 Ekim 2015 Cuma

SON ZAMANLARDA 20 :)

Madem okullar tatil, çocuklar babaannesinde, çayım yanımda, müziğim arka fonda, gölüm karşımda.. Neden post yazmıyorum ? dedim..

Ve işte burdayım.. Bakalım anlatacak nelerim varmış bu sefer ? :)

SON ZAMANLARDA,

Oğluma doğum günü yaptım..

Bu yıl her iki çocuğuma da doğum günü yapmayı planlamıyordum.. En azından bir sene ara vermeyi düşünüyordum.. Ama bir gün oğlum okuldan 2 güzel başarı haberiyle gelince hadi bunu kutlayalım, yaklaşan doğum günümüzü bahane edelim dedik..

Öyle apar topar plansız programsız, en sevdiği okul arkadaşlarıyla birlikte bir doğum günü yaptık.. Ne yalan söyleyeyim sanırım en çok eğlendiğimiz doğum günü bu oldu.. 

Ne ben çok yoruldum, strese girdim ne de oğlum geçmiş doğum günlerinde olduğu gibi, günler süren hazırlıklarım dolayısıyla ilgimden mahrum kaldı..  

Güzeldi güzel..

Sarı tafa kendini garantiye aldı tabii hemen.. Bana da yapacağız di mi diye.. Yapacağız artık dedim :)


***
Arkadaşımla buluştum,

Suna beni Sefai Hürrem Cafe'ye götürdü, kahvaltı ısmarladı :) 
Müthiş manzarası eşliğinde konuştukça konuştuk.. Kaç bardak çay içtik hatırlamıyorum.. Etrafımız sürekli fotoğraf çekip, telefonlarına gömülüp iki çift laf etmeyen insanlarla doluyken bizim hiç fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi.. 
Hele bir masa vardı ki cidden hiç birbirlerini suratına bakmadılar..

Müthiş bir terse dönüş var ben de.. Bolca kendimi eleştiriyorum ve benimde zamanında yaptığım bir çok şey saçma geliyor artık.. 
Geçenlerde eşimle de bunu konuştuk.. Bi gün arabamızı otoparka bıraktık, sırf vapura binmek için karşıya geçtik ve gözlerimize inanamadık.. Vapurda herkes selfie çekme derdindeydi.. Kimse manzaranın tadını çıkarmıyordu.. Bu ne yahu dedik.. 

Sürekli bir şeyleri gösterme çabasında olduğumuz için hiç bir anın tadını çıkaramıyoruz farkında mısınız ? 
Biz artık bunu yapmamaya çalışıyoruz.. 

Hele bir de karşılıklı otururken fotoğraf paylaşıp yorumlaşmalar yok mu ? :) 

-Çok eğleniyoruz yupiii ! 
Altına karşısında oturandan cevap : ay evet çok eğleniyoruz en çok biz eğleniyoruz ! İyi ki geldik seni çok seviyorum !

Lağğnn karşında oturuyo ! Yüzüne söylesene :))

Çok eğleniyosunuz birlikte belli kafalar telefondan kalkmıyo.. Bize göstermeden eğlenemiyosunuz belli ki :)

Gerçekten keyifli vakit geçirdiğinizde fotoğraf falan çekmek aklınıza gelmiyor.. 
Bakınız : Instagram'da popüler, bol like alabilecek bir cafeden elimde sadece şu aşağıdaki fotoğrafla dönüşüm gibi :)

- Ay dur bari bi kare çekeyim Suna kahveyi gemiyle getirmişler haha,  diyerek çektim bunu da :)

Velhasıl gördüklerim bana kalsın, siz merak ettiyseniz cafeyi buradan inceleyin.. ( Sefai Hürrem Cafe )


***
Galata/Taksim/Beyoğlu gezisi yaptık... 

İşte biz o cafede Suna'yla saatlerin nasıl geçtiğini anlamazken eşim aradı.. 

-Napıyorsunuz dedi.. 
Dedim manzaram nefis Yasin..  Galata'ya karşı çay içiyorum :) 
O da dedi ki : Ben de Galata'nın önünde çay içiyorum :)

Güldüm ben.. 
Doğruymuş meğer :) 

O beni Suna'nın yanına bırakıp gitmişti.. Alışveriş yapacaktı sonra beni alacaktı.. Gezmiş dolaşmış yeni yerler keşfetmiş beni götürmek üzere.. Belirlediği yerleri gezdik bir gün çocukları bırakıp yalnız çıktığımızda.. Yine arabamızı otoparka bıraktık.. İstanbul'u turist gibi dolaştık..

Galata'nın önünde bu kez birlikte çay içtik.. 
Sonra Galata'dan Taksim'e kadar yürüdük.. Sonra bir de ordan geriye yürüdük.. Yemek yedik.. Fena güzel bir gün ve akşamdı ama.. 
Fotoğrafsızlıktan da belli.. Yine aklıma gelmedi.. Yine elimdeki tek kare bu aşağıdaki :)

O kadar yorulmuşuz ki, ertesi gün gözümüzü açtığımızda saat öğleden sonra 2'ydi :) Gözlerime inanamadım saati görünce.. Çocuklarda yoktu tabii evde, bizi elleyen uyandıran da olmamış.. Çocukları doyurma derdim olmadığı için kafam rahat yatmıştım.. Yatış o yatış :)


***
Yemek listesi yaptım, 

Size de fikir olsun.. Bu liste benimki değil.. Bana fikri veren, blog takipçilerimden sevgili Merve'nin listesi.. Benimkini henüz temize geçmedim.. 
Çoğu zaman akşama ne yapsam derdiyle buzdolabı karşısında kıvranıyoruz malum.. Bu tür bir liste hazırlamak hayat kurtarıcı olacaktır.. 
En azından benim gibi liste insanı biri için.. 
Oğlumun buzdolabının üstündeki okul/beslenme listesinin yanında yeri hazır bile :)


***
Bakım yaptım :)

Evde kendi kendinize uygulayacağınız, çok pratik ve bir o kadar da işe yarayan bir cilt bakımı önerisi paylaşacağım şimdi..

Malzemeleri veriyorum :  Bir adet ayna :) Bir tatlı kaşığı yaş maya, yarım çay kaşığı bal ve bir tatlı kaşığı süt..

Malzemeleri karıştırıp koyu kıvamlı bir krem elde ediyorsunuz.. Benim fotoğrafta görünen karışımım biraz sıvı olmuştu ben sonradan maya ilave edip koyulaştırdım biraz daha.. Akıyor yüzünüzden çünkü sıvı olursa..
Hazırladığınız karışımı boyun ve göz altlarınız dahil tüm yüzünüze sürüyorsunuz.. 20 dakika bekletip, yüzünüzü yıkayıp gül suyu ile siliyorsunuz..

Karışım yüzünüzde kurudukça cildinizin nasıl gerildiğini göreceksiniz :)

Bu işlemi haftada 3 kez uygulayabilirsiniz.. Ben evde mayalı hamur yaptıkça kalan mayaları bu şekilde değerlendiriyorum.. Çok çabuk bozuluyor yaş maya malum.. Bu şekilde hem cildime yarıyor hem israf olmamış oluyor..


***
Ev boşaltmacaya başladım :)

Evimde pembelerden, ferforjelerden birazcık sıkıldım.. Pek çok şeyimi satmaya ve bi parça tarz değiştirmeye karar verdim.. Duyuru yaptım "evimde daha önceden gördüğünüz, beğendiğiniz satsaydı alırdım dediğiniz her şey için bana ulaşın" diye.. 
Çağrıma kulak veren arkadaşlar aşağıdaki English Home ferforje rafım, English Home fenerim, duvarımdaki çerçevelerimin bir kısmı, bir kaç parça kıyafetim, çantam ve hatta peçete koleksiyonumun yeni sahipleri oldular :)


Ev Boşaltmaca hala devam ediyor :) 

Aşağıdaki İkea paravanım, kızımın beşiği, alt açma mobilyası, Maclaren bebek arabamız, mama sandalyesi vs. satmayı planladığım diğer şeylerden bir kaçı.. Büyük parçaları İstanbul içi bazı semtlere elden kendimiz teslim edeceğiz.. 

Siz de fotoğraflarımda gördüğünüz satsaydı alırdım dediğiniz ev veya sofra aksesuarları, kızımın veya benim kıyafetlerim vs.. her şey için mail adresimden ( catikatiilkay@gmail.com ) veya Modarana Facebook sayfamın ( https://www.facebook.com/catikatimodarana ) mesaj bölümünden bana ulaşın.. 
İkea Çiçekliğim ve güllü aynam satışta değil ama :) 


Takı kutumla aşk yaşadım :)

Takılarımı üstten görebilmek için, kapağı şeffaf tatlı bir kurabiye kutusu kullanıyordum burada bir süredir..
Sonra bir sabah, geceden kurutmaya koyup ( evet kurutma makinemden memnunum :) sabaha kadar kurumasını sağladığım oğlumun okul kıyafetlerini ütülemek üzere kalktım.. Hava zifiri karanlıktı daha.. Makyaj masamın üstüne de ütü suyu bırakmışım akşamdan.. Karanlıkta uyku sersemi çarptım suya.. Ve kurabiye kutusundan bozma takı kutum ıslandı :)

Aynı gün fotoğraftaki bu güzelliği aldım Koçtaş'tan ayıla bayıla.. Çok şık.. Mika ve fotoğraftakinden çok daha güzel görünüyor çıplak gözle.. Işıl ışıl bi şey.. Çok beğenerek aldım..

3 katlısı ve başka makyaj malzemesi organizerleri de  vardı.. 3 katlısında 2 küçük çekmece olduğunu düşünün benimkine ilaveten üstte.. Ama bu boyu tam buraya çok ideal olacaktı bunu beğendim ben..
Bir de ruj kutusu vardı sanırım 8 adet ruj alıyordu. Ondan da almak istedim ama son bir adet kalmıştı ve kırıktı.. Sanırım tekrar gelecekmiş bakacağım yine..


Bu takı dolapları da artık çok erişilebilir halde.. 

Eskiden bunların fotoğrafları bazı yabancı sitelerden alınıp paylaşılır ve herkes birbirine sorardı yaa bunları nerden bulabiliriz diye :) Şimdi pek çok yerde karşımıza çıkıyor.. Görmüşken fotoğrafladım.. Çok takısı, ıvır zıvırı olanlar için ideal.. Kapağı aynalı ve fiyatı 189 TL idi.. Yine Koçtaş'ta..
Yanındaki pembe ile 100TL kadar fiyat farkı vardı.. Bence bu daha güzel ve uygun fiyatlı.. Çok bi fark yoktu aralarında o kadar fiyat farkına sebebiyet verecek.. 


İkea'nın meşhur aynası beyaz haliyle Koçtaş'ta :)

Koçtaş'ta bi İkea havası sezdim bu sefer zaten :) Katalog düzenleri vs. Güzel olmuş ama sevdim ve artık daha sık giderim.. Çok güzel şeyler vardı.. Hele benim takı kutuları resmen kapışılmıştı.. 



Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

13 yorum:

  1. haklısın, artık fotoğraf çekmekten anı yaşayamıyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Resimlerin hepsinede ayrı ayrı yorum yapmak lazım :)
    Bakmaya doyulmuyor,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler böyle hissetmenize sevindim :)

      Sil
  3. İyi günler ilkay hanim.ben paravaniniza talibim☺

    YanıtlaSil
  4. İyi günler ilkay hanim paravana talibim☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii :) Mail atabilirsiniz catikatiilkay@gmail.com veya mail adresinizi bırakın ben yazarım görüşürüz.. Sevgiler <3

      Sil
  5. ay ilkay abla super gun gecrmissinizz benim hayallerde boylede hayatlar malesef:( Allah hergununuzu guzel kilsin.islere organize olma halin apayri enerjin muhtesem zaten...Allah kotu gozlerden korusun insallah supersin ya sen❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım çok teşekkürler :) İnan sandığın kadar muhteşem değil hehe bazen hiç bi şeyin içinden çıkamıyorum :) Güzel bakan gözlerine sağlık..
      sevgiler <3

      Sil
  6. supersin ilkay abla bayildim yazina❤hergununuz boyle guzel gecsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım <3 Yorumunu atlamışım affet..

      Sil
  7. Kutlama ile başlayan Galata da soluklanan bakımla tatlı kaçamak düzen ile koyulan nokta..Dolu dolu bir gün olmuş, okuması bile keyifliydi ;)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it