2 Ekim 2015 Cuma

TARİF : KOLAY KALP KURABİYE

Oldukça pratik az malzemeli kolay bir tarifle buradayım yine.. 
Genelde çocuklar yemeklerini yerken 5 dakikada hamurunu hazırlayıp, zaten yavaş yiyorlar onlar daha sofradan kalkamadan yetiştirebiliyorum.. 
Tarifte 1 saat buzdolabında beklet yazıyor ama ben henüz hiç bekletmedim :) Bekletince daha iyi olur belki bilemiyorum lakin bekletmeden de enfes oluyor ve aynı akşam bitiyor genelde.. 

Tarif hemen aşağıda..


Kalp Kurabiye

Malzemeler : 

3 Su bardağı un
1 Su bardağı pudra şekeri
250 gr yumuşak margarin ( Teremyağ kullanıyorum ben göz kararı )
2 Yumurta sarısı
1 Paket vanilya

Hazırlanışı

Tüm malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur elde ediyoruz. Buzdolabında 1 saat beklettikten sonra, kalıp veya elimiz yardımıyla istediğimiz şekli verdikten sonra 200 derecede 10 dakika kadar pişiriyoruz..


Tercihen üzerini dekor şekeri ile süsleyebilir, ( ben bu aşağıda görünen ürünü kulandım ) sunumunuza bi tık üste taşıyabilirsiniz.. Farklı sunum şekillerini de ilerleyen günlerde paylaşacağım inşallah..


Afiyet Olsun.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa