12 Kasım 2015 Perşembe

KAHVE SUNUMLARIM..


Kahve içmeden ayılamayanlardan mısınız ? :)
Ben öyleyim..

Hızlı, 2 çocuklu, booll sorumluluklu hayatım, ve "illa kendime vakit ayıracağım" inadım yüzünden geceleri dizi izlemelerim, kitap/dergi okumalarım sebebiyle çok az uyuyorum..

Çay / kahve en iyi dostum o yüzden..

Vaktim varsa bazen sunum fotoğrafı çekip ınstagram'da paylaşıyorum.. Hala gelmediyseniz ınstagram'a da beklerim..  Tık tık : instagram.com/catikatiilkay Orası benim fotoğraf albümüm gibi..

Şu an da içiyorum.. Sizi de yanıma arkadaş edeyim dedim.. Seçin beğenin alın bir kahve :)

Afiyet olsun <3






Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

2 yorum:

  1. Ben donutlu olan kahveyi istiyorum! Kahveleri görünce bir selam edemedim, Merhabalar efendim, misafir olmak isterim, destur var mı? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii hoşgeldiniz :) Afiyet şeker olsun <3

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa